egr are o legatura relativa cu wastegate ul deoarece este un subiect adiacent acestuia. incercam sa ne dam seama de utilitatea egr ului in obtinerea de performante maxime dintr un 1.5 dci. si felul in care afecteaza rezultatele obtinute din modificarea wastegate ului.
@adicata normal ca mi am dat seama ca era spus la figurat faptul ca ai stat sute de mii de ore in garaje.
@silviu nu crezi ca ar fi bine venita o crestere a temperaturii de ardere care eu garantez ca este benefica 100 % iarna. am mers pe -25 grade cu dci 85 si sincer muream de frig in el. daca stateam 5 minute pe loc dispareau si cele 2 liniute de la temperatura. la 4 nu a urcat niciodata in drumul meu de la bucuresti la sibiu si inapoi.
@adicata normal ca mi am dat seama ca era spus la figurat faptul ca ai stat sute de mii de ore in garaje.
@silviu nu crezi ca ar fi bine venita o crestere a temperaturii de ardere care eu garantez ca este benefica 100 % iarna. am mers pe -25 grade cu dci 85 si sincer muream de frig in el. daca stateam 5 minute pe loc dispareau si cele 2 liniute de la temperatura. la 4 nu a urcat niciodata in drumul meu de la bucuresti la sibiu si inapoi.
















))
faza asta chiar ca nu o stiam. Probabil explicatia vine de la faptul ca fara turbina masina ar mai avea vreo 35-40Cp si topspeedul ar fi 100. Zilele trecute am prins un asfalt negru, proaspat turnat, nici nu am vazut cand am atins 130, deci cred ca imi merge turbina, oricum l-am pus pe tatal meu sa treaca pe langa mine si nu se aude nici un suierat de turbina.
Comment