Sa Nu Mai Scartie Geamurile Electrice

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sa Nu Mai Scartie Geamurile Electrice

    Enervat la culme de zgomotul scos de geam,ori mecanismul de ridicare/coborare a geamurilor electrice, am desfacut fata de portiera, am scos geamul, apoi am scos chederul de geam de pe "tocul" portierei, crezand ca se afla fixat acolo vreo clema de la paravanturile (care le-am dat de mult jos).
    Nu era nimic in cheder...prin urmare am trecut la stergerea lui interioara (zona prin care culiseaza geamul) cu o carpa uscata, apoi l-am suflat cu un jet de aer.
    Montez chederul inapoi, apoi geamul...actionez geamul (electric) sus/jos, si constat ca se aude din nou acel zgomot enervant....un scartaiit de metal cu alt metal..Dau geamul jos din nou,si ma uit mai atent in interiorul portierei, mai exact la mecanismul de ridicare/coborare a geamurilor.
    Mecanismul este compus din: motorasul cu o rola, plus alte 2 role pentru cablu de ridicare/coborare a bratului...unul sus, si unul jos. Am luat un spray WD40, i-am pus acel tuspuc in cap, si am dat cu spray toate 3 role, pe care se plimba acel cablu metalic.
    Montat geamul la loc....facut proba....nu se mai auzea nimic, chiar culisa mai bine geamul de acuma.


    Pentru cei care nu ati mai desfacut niciodata fata de portiera, pot sa fac niste poze,sau evental un filmulet.Asta daca nu vrea altcineva inainte, caci nu ma supar.
    Eu nu sufar de nebunie....ma bucur de ea in fiecare minut.

  • #2
    Chiar asteptam pozele de la urmatoarea portiera .

    Comment


    • #3
      chiar ar fi bine sa filmezi ca si eu vreau sa ma apuc de treaba ca nu mai suport acel zgomot
      Glory. Glory Man United!!!!United We Stand!!!!!!

      Comment


      • #4
        Demontare panou interior portiera!

        Demontare panou portiera!Chiar asa mare greutate nu e de scos panoul unei portiere dar mai greu, este sa-ti reglezi forta necesara declipsarii primelor dopuri de plastic, in care este fixat panoul.
        Incepetim cu descoperirea celor trei suruburi: unul fixeaza corpul manerului ce deschide portiera pe interior(prin rotire in sus, iese manerul de pe tija de comanda), cel de-al doilea se gaseste in scobitura cotierei iar ultimul, se afla sus, pe partea laterala a panoului...daca tin bine minte.
        Trageti incepand din partea de jos a panoului, tinand fiecare mana, cam la 10 cm de colturil(acolo sunt dopurile de plastic) fara sa folositi altceva decat degetele. Posibil sa opuna rezistenta chit-ul mastic aplicat pe marginea panoului dar insistand, veti reusi iar pe masura ce auziti cate un pocnet scurt, inseamna dop declipsat si continuati cu partile laterale, apoi cu partea superioara de la baza geamului(tragand alternat de partile laterale ale panoului, de pe linia chederului) si finalizati cu partea din dreptul oglinzii(la cele cu reglaj manual nu aveti nimic de demontat, in acea zona).

        Tinand cont ca incepe sezonul rece, puteti avea surpriza neplacuta de a se rupe unul sau mai multe dopuri de plastic si ar fi indicat inainte de operatiunea de depresare, sa incalziti putin masina, pentru a deveni dopurile mai elastice sau sa faceti operatiunea intr-un spatiu incalzit!


        Remontarea, se face incepand de la oglinda spre partea inferioara, cetrand bine dopurile in dreptul gaurilor si dupa fixare, apasand pe tot conturul panoului pentru a fi siguri, ca s-au fixat toate dopurile in locas, apoi, printeti suruburile si manerul se deschidere a portierei.

        Nu stiu daca am fost suficient de explicit dar pentru mine, era mai simplu sa desfac decat sa scriu



        Bafta multa!
        Last edited by angel; 29 September 2009, 19:49.


        sigpic

        Comment


        • #5
          Iata si filmuletul promis.....Multumesc lui Jr Andrei pentru asistenta si suport fimare. Sper sa va fie de folos.
          Last edited by cristi3775; 29 September 2009, 22:43.
          Eu nu sufar de nebunie....ma bucur de ea in fiecare minut.

          Comment


          • #6
            foarte folositor mersi

            Comment


            • #7
              wd 40 nu e de curatare?
              nu-i prost cine cere ,e prost ala care da!

              Comment


              • #8
                Ba da...dar mai mult degresarea pieselor metalice, pe care s-a pus rugina. Recomandat ar fi ca dupa sau in loc de WD 40, sa folositi un sprya siliconat de la Wurth.
                Eu nu sufar de nebunie....ma bucur de ea in fiecare minut.

                Comment


                • #9
                  Dar ceva solutie pentru locul unde chederele intra in contact cu geamul nu stiti? Parca de acolo aud ceva ca se freaca ...

                  Comment


                  • #10
                    "Solutie"- stergi cu o carpa uscata.....Nu uda. (daca stergi cu ceva ud acel cheder, prinde mai a dracului praf, si mai tare o sa zgarie/scartie geamul)
                    Eu nu sufar de nebunie....ma bucur de ea in fiecare minut.

                    Comment


                    • #11
                      Eu cand am dat chederele jos le-am intors pe dos si le-am spalat in dush... nu are nimic daca le stergi cu o carpa uda... oricum se uda chederul cand ploua... nu curge apa siroaie pe langa el dar se umezeste oricum...
                      sigpic

                      Comment


                      • #12
                        ok!!! Mersi mult

                        Comment


                        • #13
                          Da, asa este...nu zice nimeni ca nu poti spala interiorul chederului (canalul pe care culiseaza geamul)....CAnd ploua, speli masina, geamurile sunt inchise...nu?!?..deci oricum nu intra apa acolo, in acel canal. Ce vroiam eu sa specific...nu stiu daca ai observat ca laturile acelui canal, sunt cu puf (marginea ce tine pe geam,spre interior). Cineva mi-a recomandat sa nu dau cu apa pe interior (tot ce m-a sfatuit sa fac sau nu la masina,a fost adevarat), deci....postul mai sus..tot ca sfat vine.
                          Eu nu sufar de nebunie....ma bucur de ea in fiecare minut.

                          Comment


                          • #14
                            foarte buna treaba si foarte frumos realizat tutorialul....felicitari

                            PS: trebuia la final sa filmezi cu sunet inchiderea si deschiderea geamului ca sa auzim si noi diferenta de zgomot
                            sigpic
                            Logan 1.4 Dynamic Blue

                            Comment


                            • #15
                              Da...uite la asta nu m-am gandit.Dreptate mare mai ai. Dar eu oricum daduse-m cu spray inainte de realizarea tutorialului, sa pun pe film, cum se auzea inainte.
                              Oricum, imagineaza-ti ca nu mai e scartaiitul ala enervant (precum creta pe tabla de scris), si geamul urca mai lin.
                              Eu nu sufar de nebunie....ma bucur de ea in fiecare minut.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google