am avut ocazia la mai multe masini ( opel kadett, ascona, audi, golf etc ) sa vad si eu cum functioneaza telescopul...cand vrei sa deschizi capota, intai tragi putin de ea, capota opunand rezistenta, pana la aproximativ 10-15 cm dupa ce ai ridicat, abea de acolo amortizorul ajunge in punctul in care nu mai "impinge in jos" si incepe sa ridice singur capota pana sus 
si oricum capota si cu greutatea ei tine in jos amortizorul pe langa ca si el trece de punctul minim al compresiei si apoi se deschide un pic, la inchiderea capotei...

si oricum capota si cu greutatea ei tine in jos amortizorul pe langa ca si el trece de punctul minim al compresiei si apoi se deschide un pic, la inchiderea capotei...








.nu prea a mers asa cum ma asteptam.deci l-am si dat jos.cred ca a fost din cauza ca telescopul era prea tare(era de capota de BMW),si atunci cand inchideam capota,sarea telescopul din bila aia,plus ca se stramba buza aripii de unde era prins telescopul jos(in surubul aripii).si nu statea nici drept,era oarecum inclinat,ca l-am pus cumva sa nu dau jos tija.plus ca tinichigiul de la un service dacia a zis ca si-a pus si el,si ii tinea capota ridicata din fata,nu mai era la nivel cu aripa(cand era inchisa) si a renuntat,pentru ca este prea slaba tabla la logan.cei care si-au pus,felicitarile mele,poate nu au nici un fel de problema cu ele,poate au telescoapele mai slabe...cine stie...eu unul nu cred ca mai imi pun,mi-am facut damblaua :P

Comment