Vreau Sa Montez Instalatie Spalare Faruri.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Fac fata cat de cat... nu am avut ocazia inca sa prind noroi sa vad exact, dar ceva presiune au, stropeste cu destula putere ( nu ca in videoclipurile prezentate pe aici..dar la banii astia nu poti avea pretentii prea mari). Ma gandesc ca eventual se poate inlocui pompa cu una mai puternica - nu e lipita de vas, e fixata cu un buson de cauciuc. Instalatia am luat-o de la o firma din Arad, Best AutoVest. Daca mai ai drum pe la cetate, opreste-te sa vorbim, eu sunt cam in fiecare zi pe acolo ( acolo lucrez)

    Comment


    • Din cate stiu si eu legea zice ca ai voie cu xenon numai daca ai mecanism de spalare faruri, pana la urma te scapa de belea daca ai xenon sau nu ? sau tot cu imprumut de faruri se lasa cand faci ITP-ul/ eventual o atentie ?

      Comment


      • Cand faci ITP-ul e normal o mica atentie ca sa stai linistit si sa nu stai chiar cat trebuie..acuma, aceasta "mica" atentie, poate fi mai mica sau mai mare, depinde de cum e masina
        Cei de la ITP zic ca la xenon trebuie sa ai lupa, spalator de faruri si stergatoare...si sa fie instalatia omologata

        Comment


        • acuma si stergator vor astia.... si mai ce? stiam doar de lupa si spalator
          si stergatoarele se pun mult mai greu decat diuzele alea de spalare(dar nu imposibil) insa ai nevoie de multe piese si costa destul de mult (nu cred ca merita)
          totusi cred ca am putea rezolva cu sprituitoare tip perdea (ca tot se poarta pe aici)dar nu stiu daca se poate regla orientarea jetului la ele

          Comment


          • Pt xenon e necesar Auto leveling....

            Comment


            • La maneta de mcv stie cineva care este pinul ce actioneaza motorasul pentru spritare spate? HELP

              Comment


              • Originally posted by dannyx78 View Post
                Cand faci ITP-ul e normal o mica atentie ca sa stai linistit si sa nu stai chiar cat trebuie..acuma, aceasta "mica" atentie, poate fi mai mica sau mai mare, depinde de cum e masina
                Cei de la ITP zic ca la xenon trebuie sa ai lupa, spalator de faruri si stergatoare...si sa fie instalatia omologata
                am vazut multe masini skoda octavia,fabia ,megan ....etc.. care au lupe din fabrica fara spalator de faruri ,stergatoare sau altceva (lupele erau pe faza normala nu pe proiector) nu inteleg aia cum poate sa umble asa atunci?

                Comment


                • Si mai pune X6, X5, Mercedes, Audi, etc... Ceva imi spune ca nici astia de la RAR nu stiu exact ce vor si cum sta treaba.. Eu am relatat mai sus ce mi-a zis un inginer de la RAR cu ocazia unei vizite pe acolo... Eu deocamdata nu am treaba, nu mi-a zis nimeni de ce nu am si stergatoare )

                  Comment


                  • Originally posted by By Kyo View Post
                    am vazut multe masini skoda octavia,fabia ,megan ....etc.. care au lupe din fabrica fara spalator de faruri ,stergatoare sau altceva (lupele erau pe faza normala nu pe proiector) nu inteleg aia cum poate sa umble asa atunci?
                    astea nu au xenoane ,au doar lupe cu bec normal;
                    obligatoriu la lupe cu xenon sa ai spalatoare faruri ca nu mai ''vede'' nimic acel far

                    Comment


                    • Salut! M-am hotarat sa imi fac un sistem de spalare a farurilor. Vreau sa folosesc o pompa de logan MCV. Stiu ca la aceasta pompa se schimba polaritatea pt a comuta intre cele 2 canale. Problema e urmatoarea: daca iau si maneta de stergatoare tot de mcv, ce modificari trebuie sa mai fac la instalatia electrica pt a inversa polaritatea? Trebuie sa ma trag vreun fir din maneta in uch? Sau sa ii modific setarile din UCH cu DDT?

                      Comment


                      • Salut, tocmai mi-am achizitionat si eu un kit ca cel descris in postul 74 de la pag 4 a acestui thread.
                        Chitul nu e stralucit, duzele sunt proaste - nu se regleaza stutzurile si stropesc cam pe unde vor ele plus ca s-au zgarcit la furtune, a trebuit sa cumpar de la un magazin de acvarii. Voi inlocui duzele curand.
                        Anyway, problema cea mai mare e ca vasul de expansiune fiind montat mai sus decat duzele, mai exact pe capacul metalic din spatele bateriei, in maxim 2 ore toata apa se scurge prin duze. Banuiesc ca vinovat e principiul vaselor comunicante... Acum voi incerca sa etansez bine gaura de umplere pentru a nu intra aer - poate asa se va opri curgerea.
                        Vreau sa stiu daca s-a mai confruntat cineva cu problema si a gasit vreo solutie mai eleganta.
                        Mersi.

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Anulare DPF
                        Politica de Securitate Google