Reglaj Culbutori Preference 1.4

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Salut . pentru ca folosesc telefonul * sa sticat pc * nu am apucat sa citesc toate posturile . care sunt reglajele pentru motor de 1.4 fara schimbarea supapelor .. pe admisie si evacuare ? Multumesc si o seara placuta . . stiu ca trebuiesc reglate cu motorul rece este adevarat ? ms

    Comment


    • 0.10-0.15 admisie si 0.25-0.30 evacuare; motor rece.
      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

      Comment


      • Gata am reglat . 0.15 admisie si 0.20 evacuare ... acum motorul merge mai rotund, este mai silentios . si nu mai vibreaza atat de tare... dar noroc am avut dupa ce l-am reglat ... l-am testat... si 3 luni stau fara sa ma ating de volan (+amenda ....115 km/h ...:unde era limita 50..... Ms.bafta

        Comment


        • Perfect Vampy ! Acu că ai terminat, demontează totul din nou și citește încă o dată, cu atenție, răspunsul lui Iancu de mai sus sau postul meu #91. Spor la rereglat !

          P.S. Ori mai dă-i încolo de culbutori că merge și așa, nu tușesc, acu ce mai contează o zecime de mm !
          Last edited by ibuzescu; 31 January 2013, 01:45.
          sigpic

          Comment


          • Evacuarea poate un pic stransa, dar daca zice ca ii merge bine sa o lase asa.

            Comment


            • ... au aparut probleme sper ca este de la reglaj nu de la ... supape .. este vorba de pitonul 3 am compresie de 4 pe el.. in rest am de 12 .. pe celelalte. tacane destul de tare pistonul la rece.. cand este cald nu prea se aude.. de la ce poate fi multumesc... unde pot merge sa imi reglez culbutorii? profesional in bucuresti?

              Comment


              • Gata i-am reglat ca la carte si motorul merge exelent.. nu mai am probleme cu compresia acum este in jurul 12.

                Comment


                • Măsoară de o sută de ori și taie o singură dată ! zice o vorbă din bătrâni.

                  Good boy !
                  sigpic

                  Comment


                  • Sall all.Am urmat intocmai tot ce a facut URS si e super ok.....masina are 123k.am folosit la capac gasket rosu de 7 lei si nu curge nimic.Ms URS..

                    Comment


                    • LA mine a inceput sa scape ulei cam mult pe la acea garnitura si ma tem ca o sa ajunga si pe bujii. Daca iau alta garnitura pentru culbutori e ok sau e bine sa las vechea garnitura si sa folosesc un silicon ceva?

                      Comment


                      • Aşa deodată scapă ulei mult, atât de mult încât să ajungă şi la bujii ? Poţi pune o poză ?
                        sigpic

                        Comment


                        • Azi am sters de pe acolo....mai las sa se adune si o sa pun o poza....a inceput cam de anul trecut sa scape intr-un colt apoi in timp s-a tot extins pina am vazut saptamina asta ca m-am uitat cu o lanterna la prima bujie (de sub bobina de inductie) ca dira de ulei cobora pina la bujie.

                          Am mai intrebat de diversi "meseriasi" de prin service-urile de la colt de strada si ziceau ca nu e nimic daca scapa un pic pe acolo. Dar vad ca in timp tot se intinde pata de ulei.

                          Am atasat o poza facuta in octobrie 2012...daca va uitati cu atentie se observa cu coboara uleiul inspre bujii.
                          Attached Files
                          Last edited by usr1; 7 August 2013, 17:18.

                          Comment


                          • Ok, am văzut. Eu zic că nu e nimic alarmant (mă gândeam să nu ai vreo fisură ceva), adică e doar garnitura prea uzată și nu mai etanșează. O garnitură nouă și s-a rezolvat; din experiența mea, nu e necesar și silicon. Cu această ocazie ar merge și un reglaj de culbutori.
                            sigpic

                            Comment


                            • DE fisura nici nu poate fi vorba....loganul il am de 5 ani...

                              Comment


                              • Originally posted by Octavian View Post
                                Eu asa am pus pe cama, bagata in tr V si merge lejer, tragi prea mult, mai impingi inapoi cu soldu' , precizia zic eu ca e aceeasi, ai contact vizual permament cu cama )
                                Am verificat din nou jocul culbutorilor, e foarte comod prin invartirea rotii in treapta a V-a, multumesc.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google