multumiri lui Matheo in primul rand !!!
1. se urca masina pe cric.
2. se dau jos tablele de protectie termica din dreptul tobei intermediare
3. se desface cu o cheie de 13 bucasa din partea de jos a levierului. este un surub care prinde levierul schimbator de tija selectoare
4 se sudeaza bucsile custom LA DREPT !!!! de bucsa original
5 se pune levierul la loc pe sus prin habitaclu
6 mare atentie la aranjarea tablelor de protectie termica sa nu atinga in traseul de evacuare sau in tijele schimbatorului ( Matheo s a chinuit ceva )
7 succes !
1. se urca masina pe cric.
2. se dau jos tablele de protectie termica din dreptul tobei intermediare
3. se desface cu o cheie de 13 bucasa din partea de jos a levierului. este un surub care prinde levierul schimbator de tija selectoare
4 se sudeaza bucsile custom LA DREPT !!!! de bucsa original
5 se pune levierul la loc pe sus prin habitaclu
6 mare atentie la aranjarea tablelor de protectie termica sa nu atinga in traseul de evacuare sau in tijele schimbatorului ( Matheo s a chinuit ceva )
7 succes !







, eu zic sa mai intrebi cine ce inventeaza ca sa nu faci confuzii si sa reinventezi roata spitata.
Echilibru perfect.




.eu am deja la fel si ma gandesc sa ii mai pun o bucsa ..dar atinge in catalizator fiind tija de la cutie la schimbator prea inclinata..cand fac traseul si dau jos catalizatorul...o fac si mai short 
Comment