Cum Am Intors Roata De Rezerva.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cum Am Intors Roata De Rezerva.

    Trebuie sa precizez de la inceput faptul ca ideea nu este a mea, dar nu am vazut un tutorial aici asa ca m-am gandit sa fac eu unul poate ajut alti colegi.
    Problema este roata de rezerva care mi-am dorit sa o intorc cu partea "goala" in sus pentru a castiga spatiu de depozitare in plus pentru obiecte care stau aiurea prin portbagaj si sunt folosite mai rar.
    Materiale folosite:
    -o bucata de placaj de marimea mochetei din portbagaj-eu am primit-o
    -garnitura tip "D" adeziva aprox 4 m-12 lei
    -o cutie poxipol mica-8 lei
    Etapele sunt urmatoarele:
    1.Se taie piulita care strange roata in locul in care se incheietrunchiul de consi incepe partea cilindrica, dupa care din partea cilindrica se taie aprox 1 cm pentru a incapea in partea conica.
    2.Partea cilindrica ramasa dupa ce s-a taiat a doua oara se introduce in trunchiul de con dinspre baza spre varful acestuia cu parte cu file inspre varf, iar locul ramas in interiorul trunchiului se umple cu poxipol sau orice alt adeziv de acest gen.
    3.Dupa aceasta, se pune roata cu golul in sus se strange piulita pana strange roata, se marcheaza locul pana unde e stransa piulita si se taie surubul cu aprox 1 cm mai jos.
    4.Se lipeste pe caroserie garnitura adeziva pe mai multe randuri pentru a impiedica "zdranganelile."
    Sper ca am fost destul de explicit si va poate fi folositor si altor colegi.
    Attached Files
    Vand cotiere Speed cu intaritura metalica la super pret!

  • #2
    Interesant.Chiar e util spatiul respectiv.Felicitari!

    Comment


    • #3
      o idee buna. ca tot mai bag cate ceva in locurile alea din stinga si dreapta. am tot inghesuit pe acolo. Multumim

      Comment


      • #4
        O singura indicatie iti dau..Nu mai tine stingatorul acolo...in caz de ceva..nu o sa mai ai timp sa golesti portbagajul de bagaje si sa mai si scoti placajul pt ceva nedorit!
        In rest e ok ca idee..

        Comment


        • #5
          La ventilul rotii ai acces usor ca sa verifici din timp in timp presiunea rezervei ?

          Comment


          • #6
            Multumesc Ivan_Marian.Poza este doar ca sa demonstrez cate se pot depozita acolo.Stingatorul isi v-a gasi locul in portbagaj intr-un suport din acela dedicat.
            Vand cotiere Speed cu intaritura metalica la super pret!

            Comment


            • #7
              Metoda asta o folosesc din 2006.M-am gandit la un placaj deasupra rotii,dar am vazut ca merge si fara.
              A!Eu n-am taiat surubul acela,am insurubat piulita putin,pt sustinerea,cat de cat ,a mochetei si a bagajelor.Asta pt ca eu nu am acel placaj.
              Last edited by D-FENS; 27 November 2010, 13:03.
              Forum neinteresant. Delogat definitiv.

              Comment


              • #8
                Merge si fara cu siguranta dar se curbeaza urat mocheta daca umpli de cateva ori portbagajul.La mine s-a curbat si cu roata intoarsa.EU vreau sa schimb placajul cu unul melaminat, sau cum se numeste, dupa care sa lipesc mocheta pe el.
                Vand cotiere Speed cu intaritura metalica la super pret!

                Comment


                • #9
                  Nu stiu ce mocheta ai,dar la mine nu s-a curbat.Are mici denivalari,dar nu sar in ochi.Bagaje am carat o gramada,de multe ori a fost full portbagajul.
                  Forum neinteresant. Delogat definitiv.

                  Comment


                  • #10
                    Pentru acces mai rapid la roata de rezerva decupeaza placajul cat tine roata de rezerva, astfel nu vei fi nevoit sa golesti tot portbagajul cand ai nevoie de roata sau de ori ce altceva se afla pe acolo.
                    Eu am un carton de la o cutie.

                    Comment


                    • #11
                      Pai ajungem la ce discutam mai sus adica curbarea mochetei.La masinile care au o intaritura sub mocheta din fabrica, ea este exact deasupra roatei de rezerva, deci
                      scuza-ma dar nu vad logica in ce spui.
                      @mikebike72 acces nu este decat daca scoti roata, dar sincer prefer spatiul ala decat acces la ventil.Roata de rezerva nu am fol de 2 ani si ceva si tot tare e...
                      Last edited by flavinho; 27 November 2010, 14:28. Reason: Am raspuns unui post de mai sus pe care l-am vazut ulterior
                      Vand cotiere Speed cu intaritura metalica la super pret!

                      Comment


                      • #12
                        Ce dimensiune are roata de rezerva pe care o ai? Pentru ca la mine cu rezerva 185/65/R15 nu e nevoie de nici un fel de carton, dar am pus pentru orice eventualitate.

                        Comment


                        • #13
                          Pai tot asa e si a mea.Posibil ca nu neaparat nevoie, dar asa cum am spus mai sus la mine s-a ondulat mocheta si nu imi place.
                          Vand cotiere Speed cu intaritura metalica la super pret!

                          Comment


                          • #14
                            si eu am facuta miscarea de cand am cumparat masina in 2008
                            deasupra am pus o bucata de pfl melaminat ca e si subtire si usor si se poate ridica usor chiar daca ai ceva in portbagaj
                            Intalniri LC.Sibiu sambata ora de vara 17 / ora de iarna 16 in Valea Aurie (intrarea 2 la ZOO).

                            Comment


                            • #15
                              si eu folosesc metoda asta de cand am cumparat masina. am taiat un placaj doar cat acopera roata si putin din caroserie, are urma acea de vreo 2 degete, tocmai ca sa nu se deformeze mocheta. eu am facut si o gaura in placaj exact unde are si mocheta gaura, ca atunci cand vrei sa ajungi la roata de rezerva sa ai acces mai usor. poze aici #1
                              Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google