Tutorial montat Daytime Running Lights

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    pai daca ar scoate 12 v ar deranja pe ceilalti participanti la trafic(ma refer la cei care vin din sens opus) pentru ca DRL-ul alimenteaza faza lunga.
    Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.

    Comment


    • #62
      Cristi...se mai pot comanda astfel de module ? Acum ma intereseaza sa achizitionez unul (am avut o tentativa in primavara!) nu ptr. ca nu am crezut in ceea ce spuneai tu ci ptr. faptul ca azi am vazut pe viu cum functioneaza ! MULTUMESC ANTICIPAT !
      LOGANIST CONVINS !!!

      Comment


      • #63
        da, se mai poate
        Comanda modulul Daytime Running Light (DRL)
        Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

        Comment


        • #64
          mi-am montat si eu zilele trecute modulul comandat de la Cristi.
          impresii:-incep sa ma obinuiesc sa nu mai aprind farurile decit seara tirziu
          -nota mica-nu se aprind pozitiile (pe spate macar)
          -lumina degajata este un pic mai slaba decit faza scurta
          -montaj simlu(5-6min)

          per total sint multumit.........trebuie sa ma gindesc la problema cu aprinsul pozitiilor.
          poza cu sistemul
          Attached Files
          Ne plac femeile,dar,iubim masinile [SIGPIC]

          Comment


          • #65
            Mie imi place ca nu se mai aprind pozitiile, sper ca atunci cand apas pe frana sa fie mai vizibila actiunea , am fost lovit de doua ori in spate anul asta.

            Multumesc Cristi !

            Comment


            • #66
              Corect. Pe lumina de zi, pozitile aprinse in spate sunt o idee proasta. Mult mai greu de vazut stopurile.
              Last edited by ParuLuScorilo; 1 October 2011, 01:27.

              Comment


              • #67
                Cristi am luat, in sfarsit, un modul DRL din cele care au aparut prima data (nu ca acesta de mai sus!).L-am montat(ajutat de un coleg-MCM2006), functioneaza super . Multumesc ptr. idee !!! Astfel, dupa cum spune si un coleg mai sus, stopurile pe frana pe timp de zi sunt mult mai vizibile si nu mai ai grija ca n-ai lumini aprinse si ca poti avea de-a face cu militienii !!!
                Last edited by eugenio_23; 1 October 2011, 14:05.
                LOGANIST CONVINS !!!

                Comment


                • #68
                  scump, complicat si nesigur. stingerea farurilor este greoaie si nesigura. foarte posibil ca uneori sa ramana aprinse. eu personal folosesc un simplu releu de protectie de 30A care aprinde faza scurta DUPA PORNIREA MOTORULUI si se sting odata cu oprirea motorului. cu o simpla dioda de minim 10A se pot alimenta si luminile de pozitiile. comanda releului se poate face de la alternator, monocontactul "bec ulei" ..... si alte posibilitati. important este sa nu porniti motorul cu becurile aprinse.

                  Comment


                  • #69
                    interesant
                    sigpicmasina personala pare cea mai deosebita

                    Comment


                    • #70
                      Originally posted by qqq_john2000 View Post
                      scump, complicat si nesigur. stingerea farurilor este greoaie si nesigura. foarte posibil ca uneori sa ramana aprinse. eu personal folosesc un simplu releu de protectie de 30A care aprinde faza scurta DUPA PORNIREA MOTORULUI si se sting odata cu oprirea motorului. cu o simpla dioda de minim 10A se pot alimenta si luminile de pozitiile. comanda releului se poate face de la alternator, monocontactul "bec ulei" ..... si alte posibilitati. important este sa nu porniti motorul cu becurile aprinse.
                      scump?nu mi se pare.....complicat?nesigur?
                      sa cuplezi 2 mufe si sa legi 2 fire la baterie....lumina SE APRINDE la 5-6 secunde dupa ce a atins 14-14.5volti si SE STINGE treptat la oprirea motorului(cam tot atit timp).
                      Ne plac femeile,dar,iubim masinile [SIGPIC]

                      Comment


                      • #71
                        Unii considera ca un triac in comutatie este mai complicat si mai nesigur decat un releu si o dioda de 10A. Altii, mai de specialitate, considera exact invers. Cum spunea Victor Balosu, "depinde dupa facultati".

                        Comment


                        • #72
                          Comandat , primit , montat , functionat.
                          Mersi , Cristi.

                          Comment


                          • #73
                            Si eu l-am primit, l-am montat, si functioneaza .
                            Merci Cristi !
                            passion 1.5 DCi

                            Comment


                            • #74
                              cea mai tare idee pentru cei cu drl, montarea releului pentru decuplare pe frana de mana, de exemplu eu nu.i suport pe cei care stau pe loc, (noaptea ma refer) cu farurile aprinse...
                              Ideea asta nu e valabila pentru streulea deoarece isi va pierde functia follow me home
                              sigpic

                              Comment


                              • #75
                                ...eu deocamdata abia l-am montat...il mai incerc citeva zile asa ..clasic,cum a venit...apoi ma voi gandi la un releu pe frana de mana....ideea merita incercata...
                                passion 1.5 DCi

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google