Izolare Fonica Pentru Podea Si Portbagaj.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Izolare Fonica Pentru Podea Si Portbagaj.

    Am sa va prezint cum mi-am facut izolarea fonica , nu este foarte greu dar detalile te omoara .
    Prima data am cumparat materialele: vopsea cauciucata insonorizanta (19 lei) , banda de hartie (7,5 lei) ,foarfeca , scule si pensula le aveam pe casa .
    Am inceput cu “dezgolirea” portbagajului urmat de habitaclu .
    Poza 1: Debarasarea de tot ce se afla in portbagaj si pregatirea pentru izolarea gaurilor, suruburilor etc.
    Poza 2: Dupa ce l-am aspirat am mai sters cu o piele de caprioara praful si am inceput sa scot capacele de unde se baga parafina .
    Poza 4: Izolarea cu banda de hartie .
    Poza 6: Inceperea izolarii cu vopsea cauciucata .
    Poza 7: Continoarea izolarii.
    Poza 10: Debarasarea interiorului si izolarea acestuia.
    Poza 11: Aplicarea vopselei.

    Scurt rezumat: Daca ar fii sa mai ma apuc inca o data cred ca as mai face-o ,am muncit ceva dar mi-a si placut. Rezultatul inca nu il stiu nu am ‘intrat’ in probe

    Ceea ce am facut eu nu a fost numai pentru antifonare ci si pentru o protective importiva ruginii (daca era sa fac ceva sanatos pe antifonare luam exemplu pe Streulea)

    Sper ca nu v-am plictisit si pentru orce nedumerire nu ezitati sa ma intrebati!
    Attached Files
    sigpic

  • #2
    Asteptam pareri dupa un timp.......detalii despre vopsea??
    Eu nu sufar de nebunie....ma bucur de ea in fiecare minut.

    Comment


    • #3
      Vopseaua este de la GUZU cum am mai spus a costat 19 lei 2,3 L

      Si mi-a intra una jumate .

      Am uitat sa precizez in primul post , peste vopsea am adaugat "plapumioara" de parchet pentru a evita lipirea mochetei de vopsea ( in zilele f calde)
      Last edited by felix. m; 14 March 2011, 22:29.
      sigpic

      Comment


      • #4
        ultima data cand m-am uitat pe fisele tehnice, vopseaua insonorizanta cauciucata se aplica pe exteriorul podelei (sub masina) nu in interior, sau cel putin asa spune fabricantul:
        Mărci și produse Fabryo Corporation: vopsea lavabilă, amorse pentru pereți, vopsea pentru lemn și metal, lacuri și grunduri pentru lemn, tencuială și vopsea decorativă, gleturi, etc. Mărci Fabryo: savana, INNENWEISS, ROST, Apla, etc.



        FISA TEHNICA
        Editia : 3
        Pentru produsul Nr. 6 Revizia: 1
        VOPSEA INSONORIZANTĂ
        CAUCIUCATĂ
        Data: 20.05.10
        1. PREZENTARE ŞI PERFORMANŢE:
        Vopsea insonorizantă pe bază de bitum, răşini alchidice, solvenţi, plastifianţi, extenderi şi aditivi de finisare. Are aplicabilitate excelentă în straturi groase. Formează pelicule elastice care asigură o protecţie excelentă la şocuri mecanice repetate şi abraziune. Prezintă rezistenţă foarte bună la acţiunea apei, a sărurilor şi a agenţilor de natură organică folosiţi pentru prevenirea formării gheţii pe şosele. Asigură protecţie antifonică şi anticorozivă suplimentară a suprafeţelor metalice.
        2. UTILIZARE:
        Se utilizeaza pentru acoperirea în vederea protecţiei şi izolării fonice a suprafeţelor metalice expuse unor solicitări mecanice repetate (nisip, criblură) sau unor agenţi corozivi de tipul: apă, sare, noroi, gheaţă. Este recomandată în special
        pentru protecţia zonei inferioare a caroseriilor autovehiculelor.
        3. DATE TEHNICE:
        Conţinut de nevolatile, % min
        Densitate, g/cm³
        COV
        masic : 85 ± 2
        1,48 ± 0,05
        Subcategorie produs: „Finisaje speciale”
        Valoare limita maxima COV, g/l (de la data de 1.01.2007): 840
        Continutul maxim de COV al produsului in starea gata pentru utilizare, g/l: 450.
        Culoare negru
        Aspect peliculă semimat
        Uscare pentru reacoperire, 20 ±2°C 8 ore
        Uscare totală (reticulare), 20 ± 2°C 24 ore
        4. APLICARE / MOD DE UTILIZARE
        Pregătire produs Diluant: Grundsolv diluant (compatibil D509);
        Diluare: 5 – 10%
        Se omogenizează bine înainte de utilizare.
        Pregătire suprafaţă
        - suprafetele metalice protejate anticoroziv se degreseaza cu Grundsolv diluant (compatibil D509), se spala cu
        agenti emulsionanti si se clatesc;
        - asperizarea si indepartarea grundului vechi neaderent si a ruginii se face prin slefuire cu hartie abraziva sau prin periere
        mecanica;
        - zonele lipsite de protectie anticoroziva se grunduiesc cu ROST – Grund;
        - se acopera piesele care nu trebuie antifonate.
        Număr de straturi 1 – 2 în funcţie de severitatea exploatării preconizate
        Randament teoretic de
        aplicare
        6 –8 m2/kg/strat
        Pierderile de material în cursul preparării şi aplicării variază şi trebuie luate în
        considerare suplimentar. Ele depind de metoda şi condiţiile de aplicare, forma,
        marimea, textura şi profilul suprafeţei vopsite.
        Condiţii de aplicare
        Condiţii
        Temperatura Umiditate
        produs suprafaţă mediu suprafaţă mediu
        Min-Max 10-30°C 10-30°C 10-30°C 1-12% 20-80%
        Nu se aplica in conditii de expunere directa la radiatiile solare, vant, ploaie, ceata.
        Mod de aplicare Cu pensula
        Curăţare echipament de lucru Grundsolv diluant (compatibil D509)
        Datele prezentate se bazează pe testele noastre executate în condiţii standardizate de aplicare şi testare conform ultimelor metodologii , punând
        în evidenţă în mod corect performanţele posibile. Orice abatere de la condiţiile de aplicare, pregătirea suprafeţei , tehnica de aplicare poate
        produce rezultate diferite. Se recomandă studierea atentă a specificaţiei tehnice pentru detaliile necesare realizării performanţelor optime
        precum şi consultarea noastra în cazul unor condiţii diferite de cele recomandate. Sistem de management integrat calitate-mediu certificat
        conform SR EN ISO 9001:2008 si SR EN ISO 14001:2005
        Această ediţie le înlocuieşte pe toate cele anterioare. Este responsabilitatea clientului de a verifica dacă această fişă este cea mai nouă.
        Formular cod F-7.3.-09, rev1
        - 2 -
        5. TERMEN DE VALABILITATE
        24 luni de la data fabricaţiei, în ambalajul original închis etanş, în condiţiile respectării regulilor de transport şi depozitare.
        6. AMBALARE, DEPOZITARE, TRANSPORT
        Ambalare
        Produsul se ambalează în recipiente metalice închise etanş ce contin 2,3 L.
        Produsul aflat într-un ambalaj parţial gol are o viabilitate scăzută datorită
        reacţiilor oxidative iniţiate de oxigenul din aer.
        Transport şi Depozitare
        În ambalajul original închis etanş, neexpus la intemperii, radiaţii solare sau alte surse de caldură şi aprindere, la temperaturi intre 5 – 300C.
        Transportul produsului se face cu mijloace de transport acoperite, cu respectarea reglementărilor privind transportul substanţelor inflamabile şi nocive.
        7. MĂSURI DE SECURITATE
        Produsul se utilizează în locuri cu ventilaţie sau aerisire corespunzătoare, departe de orice sursǎ de aprindere cu respectarea normelor de protecţie recomandate la lucrul cu substanţe inflamabile şi nocive. După golire, ambalajele se elimina la un centru de colectare a deseurilor periculoase.
        Agenti de stingere incendii recomandati: pulberi ABC, pulberi BC, abur, gaze inerte, inlocuitori de haloni, aerosoli, spuma.
        Agenti de stingere incendii interzisi: apa (jet compact, jet pulverizat), pulberi speciale „D”, apa imbunatatita chimic.
        Clasificare: amestec toxic şi inflamabil.
        sigpic
        Ambition 1.5 dc

        Comment


        • #5
          Intradevar asa este dar nu cred ca are ceva daca este aplicata la interior , si orcum decat nimic e bine si asa .
          sigpic

          Comment


          • #6
            antifonul aplicat direct pe tabla in interior are ca si efect neplacut doar posibilul miros iar daca e frig afara, se usuca greu.
            e foarte ok sa dai si cu antifon, am vrut si eu sa aplic un strat dar n-am mai avut bani in acel moment.
            dar recomand si un strat de fonomin, e sfant
            Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

            Comment


            • #7
              Chiar ma asteptam sa se usuce greu si sa miroasa , dar am ramas uimit se usuca relativ repede si nu miroase exagerat.
              sigpic

              Comment


              • #8
                tocmai la asta ma gandeam si eu sa fac pt podea ! ... ia spune-mi nu persista mirosul ?
                Logan TAXI http://www.loganclub.ro/forum/logan_...4.html?t=27374

                Comment


                • #9
                  in masina ai zis ca pui izolatie de parchet e ok ca e mai drept dar in portbagaj la roata de rezerva si prin alte locuri mai incomode ce pui ca banuiesc ,ca la caldura mare masina fiind inchisa vopseaua aia o sa se inmoaie?

                  Comment


                  • #10
                    In specificatiile tehnice spune ca rezista la o temperatura destul de rezonabila .

                    In portbagaj am pus decat pe parte-a de jos unde se pune greutate (acolo este risc de lipire) , pe laterale unde sunt oalele nu are cum sa se lipeasca ne fiind o forta mecanica mare.

                    I-ar in legatura cu mirosul pot spune ca am inceput sa dau sambata dimineata si ieri am montat interiorul , azi nu mirosea deloc deranjant (are un miros ca deh are cateva zile)

                    De sambata pana azi ( inclusiv azi) masina a stat in curte cu suile si portbagajul deschis.
                    Last edited by felix. m; 16 March 2011, 23:08. Reason: Automerged Doublepost
                    sigpic

                    Comment


                    • #11
                      puteai dai s pe nervurile din portbagaj, peste antifon treceai cu un strat de fonomin si scapai de problema lipirii. adica se lipea de fonomin si nu are nimic
                      Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

                      Comment


                      • #12
                        chestia asta am facut-o si eu acum 2 ani, insa doar la portbagaj. diferenta se vede, insa nu la fel de bine ca si cand as fi folosit produse precum STP, HushMat, Stinger, Brax....
                        eu am facut doar portbagajul, iar pe langa vopseaua cauciucata(2 cutii a cate 3.5kg) am mai folosit si fonomin de 1cm , cam 3mp tot portbagajul .
                        detalii aici http://www.loganclub.ro/forum/showpo...&postcount=106
                        si aici http://www.loganclub.ro/forum/showpo...&postcount=107
                        Last edited by Pigoo; 17 March 2011, 01:19.
                        sigpic

                        Comment


                        • #13
                          salut, si eu am portbagajul complet ( podea, peretu, toate nervurile etc ) si toata podeaua masinii cu 2 straturi sanatoase de vopsea cauciucata, si peste lipit fonomin de 1 cm grosime...de prin vara
                          nu am probleme cu mirosul, sau altele :P
                          diferenta este nu neaparat o insonorizare sanatoasa, ci una normala, si o rigidizare a tablei mai mult
                          ceea ce pentru portbagaj e bine pentru basi, si pentru podea e la fel pentru zgomotul enervant de apa aruncata de roti pe table
                          se merita, dar masina mea acum are aproximativ 30-40 kg in plus de la toata operatiunea, cine vrea s-o insonorizeze asa, ca si colegul de mai sus sau ca mine, sa nu vrea apoi sa se faca reiser, ca nu merge treaba
                          nice felix.m, si stai linistit, la mine a durat operatiunea 2 sau 3 zile, a stat mai mult noaptea, 2 sau 3 nopti maxim, deschisa in hala, dupa 3-4 zile ce au urmat, nici pic de miros in masina



                          P.S. la mine la my ride am si eu poze mai detaliate, pe ultimele pagini pe undeva, si cu portbagajul si cu podeaua
                          Last edited by bolo; 17 March 2011, 04:24.
                          Life is short...play more!
                          http://www.loganclub.ro/forum/bolo-t4578.html?t=4578

                          Comment


                          • #14
                            Cum ai ajuns la 30-40 kg in plus ? Ca doar nu ai pus beton
                            sigpic

                            Comment


                            • #15
                              pai...am pus cu simt de raspundere...in fiecare colt, si un strat la mine nu e subtire, e gros cum trebuie, tine cont ca am 2 si in unele parti si 3 straturi
                              plus fonominul care e peste tot, podea, portbagaj ( de jur imprejur complet ) sub bancheta spate, in usi la fel fonomin si teroson cu aluband...pe plafon la fel aluband
                              asa ca la final, se aduna, am cantarit-o inainte si dupa...si oricum, nu stiu masina mea cate kg a avut din fabrica, dar nu a avut doar 1065 ca-n talon...atata timp cat doar cu mine, rezervor pe jumatate si ceva carpe cu instalatia audio...a avut 1214 pe cantar, dupa izolare oricum
                              Life is short...play more!
                              http://www.loganclub.ro/forum/bolo-t4578.html?t=4578

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google