Daytime Running Lights Pentru Cei Cu Xenon H4 Bixenon - Home Made

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Daytime Running Lights Pentru Cei Cu Xenon H4 Bixenon - Home Made

    Salutare.

    Eu mi-am montat pe MCV o instalatie DRL, conceputa de mine.
    Am montat pe lampile Xe H4 niste becuri halogen H1.
    Functioneaza astfel.
    Comutator lumini pozitia 0 - pun contactul - lumini stinse- la pornirea motorului se aprind luminile de zi. Daca apoi se pune pozitia sau XE, DRL-ul se stinge. In consecinta DRL-ul functioneaza atata timp cat motorul e pornit si comutatorul e pe pozitia 0.

    Eu avind pompa servodirectie electrica, am gasit semnal de "+" la pornirea motorului. Daca nu aveti puteti sa va legati de la senzorul de vas lichid frana. Este legat in paralel cu frana de mana. Atunci cand lasati frana se aprinde DRL-ul, daca trageti frana de mana, DRL-ul se va stinge, asa au masinile din state, (asta in loc de semnal motor pornit)

    Instalatia e simpla. Am folosut 2 relee unul legat pe normal inchis si unul pe normal deschis. Practic unul imi alimenteaza instalatia cand pornesc motorul, apoi alt releu inseriat in instalatie, deschide circuitul la punerea pozitiilor. Ambele circuite ale releelor sunt trecute prin sigurante.

    Functioneaza perfect si nu mai trebuie sa pornesc mereu faza scurta, si mai presus de atat, lungesc viata Xenoanelor.

    O sa revin cu poze su cu ele aprinse.

    PS Apropo, nu deranjeaza deloc lumina, deoarece becul H1 nu este pus in focarul oglinzii si nu focalizeaza lumina. M-am uitat de la departare si nu deranjeaza deloc, se vede chiar super.
    Attached Files
    Last edited by adicata2003; 7 December 2011, 23:24.

  • #2
    salut ceva mai multe detali cumai montat becul h1 pe adaptori de la xemon sau eventual niste poze cum ai lucrat . nu de altceva dar am vrut de ceva timp sa imi pun si eu asa ceva si nu am putut din cauza ca si eu la fel ca tine am instalatie bi xenon tot h4 numai ca eu am adaptori pentru bec ii am umpic mai diferiti adica invelesc becul. din cauza asta mi-as dori mai multe poze . ms

    Comment


    • #3
      Cred ca era mai bine daca lasai si "caciulita" aia la becul de xenon.
      Attached Files
      sigpic

      Comment


      • #4
        Mi-a zis unul ce se ocupa cu vanzarea si montarea Xe ca daca vreau sa lungesc viata Xe, e mai bine sa dau jos "caciulita" aia. Zice el ca scade temperatura la nivelul lampii Xe.


        In week-end, poate o sa fac niste poze la lampa Xe impreuna cu becul H1

        Comment


        • #5
          ok abia astept ca as cam vrea sa ma apuc si eu umpic de treaba ca vreau s imi pun si eu ms

          Comment


          • #6
            Originally posted by adicata2003 View Post
            Mi-a zis unul ce se ocupa cu vanzarea si montarea Xe ca daca vreau sa lungesc viata Xe, e mai bine sa dau jos "caciulita" aia. Zice el ca scade temperatura la nivelul lampii Xe.


            In week-end, poate o sa fac niste poze la lampa Xe impreuna cu becul H1
            Ar fi super un filmulet daca poti
            sigpic #

            Comment


            • #7
              eu am lupe cum pot face loc unui bec pe acolo? Ai vreo idee?
              sigpic

              Comment


              • #8
                Treaba cu releul pus pe frana de mana urmeaza sa o fac si eu, dar pentru un DRL cu becuri H4 de la Cristi Streulea. Oricum e OK si pentru cei cu Xenoane.
                passion 1.5 DCi

                Comment


                • #9
                  On topic - buna ideea dar sa vedem cum da pe masina
                  Off topic - dupa ce ca orbeste xenonul in farul de Logan ai mai scos si tablita care obtureaza anumite raze create de bec.(utilitatea tablitei este ca la halogenele normale H4 care au varful vopsit)
                  real power..... diesel power by

                  Comment


                  • #10
                    Xenonul orbeste daca nu stii sa-l montezi/reglezi.
                    Si legat de utilitate ca la halogene te inseli amarnic. La halogene intr-adevar sunt acele raze, dar din cauza ca asa e turnat becul. In schimb la xenon este cu totul si cu totul alta logica.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by nicu_rcn View Post
                      eu am lupe cum pot face loc unui bec pe acolo? Ai vreo idee?

                      Daca ai lupe, cu siguranta nu ai Xe H4, ci cred ca ai H7

                      Originally posted by livas View Post
                      Treaba cu releul pus pe frana de mana urmeaza sa o fac si eu, dar pentru un DRL cu becuri H4 de la Cristi Streulea. Oricum e OK si pentru cei cu Xenoane.

                      Motivul principal este acela ca salvez mult din viata Xe-lor. Modulul acela de la Streulea este foarte bun pentru cei cu halogene

                      Originally posted by cosmindan View Post
                      On topic - buna ideea dar sa vedem cum da pe masina
                      Off topic - dupa ce ca orbeste xenonul in farul de Logan ai mai scos si tablita care obtureaza anumite raze create de bec.(utilitatea tablitei este ca la halogenele normale H4 care au varful vopsit)

                      Nu razele alea de are zici tu orbeste, orbeste razele ce sunt reflectate de oglinda cu un far dereglat, sau Xe montat gresit, nu este montat in focarul oglinzii.

                      Maine o sa revin cu poze si cred ca si cu un filmulet in care voi arata cum functioneaza sistemul.
                      Last edited by adicata2003; 10 December 2011, 20:39. Reason: Automerged Doublepost

                      Comment


                      • #12
                        nu e h7 becul e d2s sau ceva de genu, oricum, nu conteaza asta prea mult, ce conteaza e ca gaura pe unde intra becul e cam la fix cat becul, in nici un caz nu se poate "lipi" alt bec langa cel xenon, numai daca se poate pune cumva in far...
                        sigpic

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by adicata2003 View Post
                          Salutare.

                          Eu mi-am montat pe MCV o instalatie DRL, conceputa de mine.
                          Am montat pe lampile Xe H4 niste becuri halogen H1.
                          detalii montaj becuri h1 in suportul ala de la xenon?
                          ai decupat suportul ala?
                          pun o poza edificatoare cu zona care cred ca ai decupat tu
                          Attached Files

                          Comment


                          • #14
                            @romeo : ti-am zis eu ca te duci si iti iei halogene )
                            e facuta faina instalatia buna ideea ;)

                            Comment


                            • #15
                              recomand achizitionarea de becuri h1 de calitate, pe md.uri aveam pe scurta becuri la 5-6 lei pe care le schimbam la 2-3 saptamani, in schimb pe lunga aveam philips.uri care m.au tinut 1 an si ceva fara probleme, inca nu sunt arse nici acum, doar ca nu mai am farurile pe masina
                              sigpic

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google