Tutorial legat pe plus permanent ridicare/coborare geamuri

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Tutorial legat pe plus permanent ridicare/coborare geamuri

    De mult timp am tot vrut sa-mi fac aceasta modificare si din diverse motive de lene sau pur si simplu n-am avut timp sau am uitat, abia acum am facut-o.
    Desi pare simplu de realizat aceasta modificare, chiar este simplu . Dar sa aveti grija exact unde legati firul respectiv. Sus la siguranta de mici dimensiuni, trebuie sa va legati in partea de sus. La siguranta de jos de dimensiune mai mare, trebuie sa va legati la pinul de catre motor. In acest fel geamurile sunt conectate si ele la acea siguranta. Daca va legati in partea catre habitaclu, geamurile vor fi legate direct la firul de curent, fara nici o protectie din partea sigurantei.
    Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

  • #2
    Eu am mai pus o siguranta in plus.Al treilea fir,cel de sus este pentru geamurile din spate.
    Attached Files

    Comment


    • #3
      cred ca siguranta de 30 e un pic cam marisoara...eu ptr geamurile fata o am de 15 si inca nici o urma sa cedeze din cauza consumului
      sigpic

      Comment


      • #4
        Treaba asta e 100% sigura? Adica nu e cazu de: foc foc fum fum si eu stateam si imi beam linistit apa minerala.
        Limba noastra'i o comoara, in adancuri infundata..
        My ride

        Comment


        • #5
          M-am gindit si eu ca este cam mult dar sigurantele pe care le-am dat jos,cele de la geamuri erau de 30.In tutorialul lui cristi la geam tot 30 avea.

          Comment


          • #6
            Foarte utila chestia asta. Deci practic muti +-ul pe siguranta de la dezaburitor.

            Comment


            • #7
              Intr-adevar,cand ploua sau e frig nu stai sa freci geamurile sus-jos.Am sa fac si eu modificarea asta.Ma intreb daca merge si pt geamurile din spate.
              Multumesc Cristi.
              Forum neinteresant. Delogat definitiv.

              Comment


              • #8
                dar la ce foloseste aceasta modificare? si, in filmulet pt toate situatile cu ploaie,frig,etc nu-si are rostul deoarece tot ce se explica in filmulet despre consumul mare de curent etc se face in mers nu stand pe loc.iar in mers geamurile merg normal si fara aceasta modificare.Sper ca m-am facut inteles.voi va puneti problema de consum si alte cele.aceasta modificare isi are rolul pt cand masina sta,presupun,dar atunci nu merge dezaburirea la luneta si oglinzi.merg doar cu motorul pornit,iar cand motorul este pornit geamurile merg deschise si inchise,si atunci intreb pt ce foloseste?
                E ok din punct de vedere ca poti deschide geamul fara sa pui contactul,dar pt unul ca mine care are copil de 4 ani si butoneaza tot timpul cand e in masina la tot ce e buton sa realizeze ca merg geamurile fara cheie asta ar face toata ziua si atunci nu e ok

                Comment


                • #9
                  Sigurante mai mari, dar cablajul duce consumul ala ?

                  Comment


                  • #10
                    Foarte misto si ingenioasa ideea. Acum am modificat si eu de mai mare curiozitate, am legat cu 2 fire ce alimenteaza coolerul de la procesor, alte fire n-am avut la indemana, dar diseara le voi modifica ))
                    Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                    Comment


                    • #11
                      cristi martin: ai pus o singuranta in continuarea celeilalte sigurante si asta nu e bine! daca tot ai pus inca o siguranta, trebuie sa te conectezi jos la siguranta la pinul catre habitaclu.
                      D-FENS: merge si la geamurile spate, vezi pozele de aici #2. firul de sus este pentru geamurile spate
                      tzava: bun punct de vedere. de regula geamurile le folosesti cand ai motorul pornit si exact atunci folosesti si dezaburirea
                      modificarea vine in ajutorul pasagerilor cand masina stationeaza si motorul nu este pornit. cei cu copii mici sa nu-si faca modificarea. al meu la 10ani a trecut peste butonarea la tot ce se poate butona
                      parpanel: m-am jucat tot asa vre-o jumatate de minut cu geamurile si firul era la "temperatura camerei". deci da, eu zic ca rezista. se poate monta si un fir mai gros, nici o problema
                      Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

                      Comment


                      • #12
                        Salut. Eu am facut modificarea acesta de vre-o 5 ani de cand am masina, m-am legat tot din acelasi loc, dar, eu am pus o dioda care sa reziste la cel putin 4A in loc de acel fir, si nu am renuntat la nici o siguranta. Dioda este pusa tocmai ca sa nu vina tensiune inapoi de la siguranta mica spre cea mare. Functioneaza excelent nu am nici o problema.
                        passion 1.5 DCi

                        Comment


                        • #13
                          salutare

                          Astazi mi-am facut si eu modificarea numai daca sunt toate in functiune se arde siguranta oare sa pun una mai mare de 30 ? sau sa o las asa caci oricum cum spunea si cristi nu le folosesti pe toate in acela-si timp ,eu am pornit motorul am dat drumu la dezaburire si timp de 1 min m-am jucat cu geamurile sus jos si dupa 1 min sa ars siguranta b-(
                          ym! dorinu2005@yahoo.com
                          BARBATII ADEVARATI PREFERA 1.5 DCI

                          Comment


                          • #14
                            pai di ce te joci?
                            poti pune firul la siguranta de jos la pinul catre habitaclu. iar pe acel fir pui o siguranta de 30A
                            Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

                            Comment


                            • #15
                              salutare

                              Pai am vrut sa vad cat rezista siguranta , se merita facuta modificarea
                              ym! dorinu2005@yahoo.com
                              BARBATII ADEVARATI PREFERA 1.5 DCI

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google