Tutorial montat termometru si voltmetru la ceasuri

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Tutorial montat termometru si voltmetru la ceasuri

    Stiu, un tutorial de 48 minute este foarte mult, asa e, vorbesc mult
    L-am achizitionat de la Dan, voi il stiti ca si Fratello de pe forumul LoganClub. Are mai multe variante din care puteti alege, mie acesta mi-a placut cel mai mult si am considerat ca ma satisface. Puteti vedea variantele intrand pe urmatorul link Volt-termometre.
    Il testez de vreo saptamana si pot spune ca sut multumit de el, cel exterior plasat in bara fata, dimineata arata o valoare, iar cand plec cu masina, dupa 2-3-4km scade temperatura cu maxim 3 grade, afara fiind undeva la 15 grade. Ma asteptam sa fie aceasta diferenta din cauza curentilor de aer, ba chiar ma asteptam sa fie mai mare eroarea, deci este ok . Astept caldura s avad ce se intampla
    Senzorul de interior sunt sigur ca l-am plasat gresit si asta din cauza ca nu stiam un mic detaliu, cum ar fi ca senzorul nu trebuie sa atinga nimic, el trebuie sa fie suspendat in aer. Asa ca m-am trezit ca am urcat in masina, era bine si cald, dar temperatura afisata era a tablei de pe podul pedalier, fix temperatura de afara unde era frig. Asa ca trebuie sa-l ajustez, ori sa-l departez cat sa nu atinga nimic, ori sa-l repozitionez pe undeva. M-am gandit in capatul stalpului de plastic, dintre usa si parbriz, capatul de sus. Pe partea asta o sa revin cu update.
    Ca si timp de montaj, as spune un doua ore, asta daca nu te grabesti si vrei sa faci ceva ok, nu in graba doar sa fie pus acolo. La mine a durat mult pentru ca am dat jos bara fata, farul, am filmat in patru sau cinci reprize diferite, am avut erori la fisierele video si a trebuit sa reiau filmari... total vreo 3 luni si aproape 4 ore de filmari...
    In caz ca vreti sa ma intrebati de ce nu am legat senzorul care il am pe oglinda dreapta, acela este un termistor iar senzorii primiti cu acest modul sunt digitali.
    Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

  • #2
    Ai decupat urat de tot acolo unde vine afisajul...
    sigpic

    Comment


    • #3
      inseamna ca n-ai vizionat tutorialul, aproape deloc
      vezi la minutul 13:18
      Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

      Comment


      • #4
        Am observat faza cu colantu' carbon, dar la sfarsit apare tot rama aia urat taiata.
        sigpic

        Comment


        • #5
          asta insemna ca n-am ajuns sa pun si folia cu imitatia de carbon
          Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

          Comment


          • #6
            O alta idee de pozitionare a voltmetrelor/termometrelor...

            Comment

            Working...
            X
            Anulare DPF
            Politica de Securitate Google