Schimbare capete de bară

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Originally posted by tkx View Post
    desi s-a potrivit perfect la pozitie noul capat de bara, volanul sta putin spre stanga, iar cauciucul din dreapta s-a tocit pe exterior 0.6mm asta in 250km. azi ma duc sa fac directia ca nu-i de gluma
    Obligatoriu trebe refacuta geometria rotilor dupa schimbarea capetilor de bara.

    Comment


    • #77
      Tataieb: faptul ca a bagat putin ulei in fiecare rotula sa nu mai scartaie aia tot nu-ti elimina jocul de la acel capat de bara.Si la capeti de bara si la pivoti cand apar jocurile clar trebuiesc schimbati,altfel jocurile se vor mari si incepe sa uzeze cauciucurile sau sa cauzeze alte probleme poate mai grave.Dupa orice inlocuire a unei piese la directie automat se modifica geometria rotilor,chiar si daca nu e vizibil cu ochiul liber,deci se va face si reglajul unghiurilor de directie.
      Last edited by dany59ddd; 31 March 2010, 18:39.

      Comment


      • #78
        revin: am facut geometria. paralelismul era dereglat rau. rotile erau "inchise" 3.4mm, ori valorile normale sunt de la zero pana la ~2mm "deschise"

        Comment


        • #79
          Un singur mm la reglarea unghiurilor e destul de semnificativ.

          Comment


          • #80
            stiu ca trebuiesc schimbati dar mai merg vreo dua trei luni poate fac si concediul si dupa aceea ai schimb , acum efectiv nu dispun de numerar . doar daca crapa sau incep iar sa scartie

            Comment


            • #81
              Eu unu nu inteleg de ce sa va chinuiti voi cand puteti gasi serviceuri de treaba.
              Sunt din Sibiu am schimbat azi capete de bara si pivoti la masina mea la Iony.
              Piese turcesti (ets), garantie 18 luni daca sunt montate la ei.
              50lei un cap de bara si 40 lei un pivot.
              Am avut si 30% reducere la manopera tot pt ca am luat piesele de la ei. Mai aveau varianta TWR care erau 100 lei bucata.

              Pe langa piese am mai platit 150 de lei, montaj si reglat unghiuri. A durat cam o ora toata afacerea. (+20 lei la mecanic)

              Pai de ce sa ma chinui eu, daca tot trebe sa merg sa-mi faca unghiurile si n-am nici garantie?

              Ps: am ales piese turcersi ca alea originale m-au tinut 40.000 (cam vede drum rau masina, sa vad cat or tine astea, dar daca ma tin 18 luni cat e garantia zic ca e bine)
              Preferance - 83cp Chip Viata aici e scurta, asa ca ai grija unde "zbori".
              http://www.loganclub.ro/forum/logan_...ela-t7519.html

              Comment


              • #82
                Noua ne place sa le schimbam pentru ca ne pricepem! Tu daca habar n-ai te duci la service. Eu de 150 lei manopera, mai bine bag benzina si ma plimb 2 sapt.

                Comment


                • #83
                  mare adevar a grait domnu` Alin

                  @tataieb12 ai nevasta..copil? si chiar daca nu ai tu vrei sa pleci cu masina in concediu dar capete de bara sunt varza?

                  Hai sa iti zic asa un scenariu mai sumbru... tu cu golanu ... 130km/h ... groapa... se rupe capu` de bara.... trosc ..pleosc... ghici ce se mai intampla....
                  sigpic

                  Comment


                  • #84
                    vine smurdu?

                    Eu tot in "fata blocului" le-am schimbat ....100 ron/ bucata capatu de bara... si 5 lei 2 beri ..noroc si cu video-ul lui streulea

                    Comment


                    • #85
                      Alin0007: N-am zis ca nu ma pricep. Am mai schimabt si eu, dar zic ca nu merita. Oricum tre sa mergi sa dai 70-80 pt reglaj unghiuri asa mai dai ceva si ai si garantie pe montaj si piese.

                      Daca se intampla ca in doua saptamani sa apara ceva jocuri la capede de bara nu ai garantie ca nu le-ai montat in service.

                      Ps: aveti grija la mecanicii din fata blocului...va riscati viata. Nu zic sa mergeti la reprezentanta dar un service cat de cat au ceva experienta si nu-si permit sa se joace. Acum vedeti si voi, studiati piata serviceurilor.

                      In Sibiu de evitat serviceul ALBATROS de la intrarea in Cristian - sunt jale, hoti si fac treaba de mantuiala. In schimb ii recomand pe cei de la IONY
                      Preferance - 83cp Chip Viata aici e scurta, asa ca ai grija unde "zbori".
                      http://www.loganclub.ro/forum/logan_...ela-t7519.html

                      Comment


                      • #86
                        O facui si pe-asta. Cu mult WD-40 am salvat piulitele de la rotule, iar numaratoarea gangurilor la filet, chiar daca a dat cu virgula la un moment dat, am respectat-o in tocmai si cred ca am scutit o reglare a geometriei. Volanul e la locul lui si nu sunt tendinte de tras stanga - dreapta. Deci, se poate. Am folosit capete de bara de origine Dacia. Scumpe, ce-i drept, dar s-au potrivit OK. Capetele de bara vechi erau fleasca la 56k km si trancaneau la orice denivelare.
                        capete bara.JPG

                        Comment


                        • #87
                          Care sunt simtomele la capetele de bara uzate? De trancanit pot trancani si altele si nu cred ca imi pot da seama! Alte simptome exista?
                          sigpic

                          Comment


                          • #88
                            eu am 111.000 km si este al 3-lea set de capete de bara cand il schimb ... performanta a fost acuma cu unele QWP - nici 10.000km nu au tinut

                            sa vedem cat tin astea

                            @keket - urca masina pe cric, trage de roata (stanga - dreapta) si daca are joc e capatul de bara !
                            Logan TAXI http://www.loganclub.ro/forum/logan_...4.html?t=27374

                            Comment


                            • #89
                              Daca volanul sta usor intr-o parte dar masina merge perfect drept (fara maini pe volan), refacerea geometriei/unghiului de fuga rezolva problema ?

                              Capetele de bara sunt cele originale, sunt in stare buna. Problema vine din alta parte, cred. Am avut un mic accident acum cateva luni si cred ca de atunci a aparut simptoma.



                              Nu a atins roata, nu erau semne pe cauciuc, janta nu este zgariata dar posibil sa fi afectat putin ceva pe acolo. Sta foarte putin spre stanga volanul.

                              Merita incercat ?
                              '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

                              Comment


                              • #90
                                asa sta si la mine putin dreapta volanul dupa ce am luat o gura de canal si am strambat janta
                                laureate 1.5l, albastru marin

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google