Ce Tip De Ulei Folositi?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Salutare,

    pana la 60 de mii, elf 5w40, dupa castrol magnatec 5w40, in prezent masina are 162 de mii.
    sigpic

    Broker de asigurari DESTINE

    Comment


    • La un logan 1.2 12V vreau sa pun Mobil 1 5w30 ESP formula
      Pe bidon scrie ca e pentru benzina si diesel. La un distribuitor Mobil scrie ca este "ideal pentru autoturismele diesel"
      Merge si la benzinarul meu ?

      Comment


      • merge fara probleme

        ai un distribuitor autorizat mobil 1 chiar in orasul tau

        Comment


        • ii are pr astia, de la care cumpar de vreo 3 ani (elf evo sxr 5w40). supermultumit.

          ATENTIE: Pentru evitarea confuziilor,acest produs este denumirea noua pentru Mobil 1 Esp Formula 5W30. Ulei de motor Mobil 1 ESP 5W30 cu performante avansate, sintetic 100%, fabricat cu deosebita pricepere pentru a prelungi viata si a mentine eficienta sistemului de reducere a noxelor de pe masina dvs. Mobil 1 ESP 5W30 ofera protectie si performanta exceptionale asociate cu o economie imbunatatita de combustibil. Mobil 1 ESP 5W30 este compatibil cu filtrele de particule din motorina si Convertizoarele catalitice pentru benzina. Specificatii si certificari Mobil 1 ESP  5W30:API SN/SM ; ACEA C2,C3, A3/B3/B4 ; ACEA A5/B5 ; MB229.31/229.51,BMW LL 04,VW 504 00/507 00 ; GM DEXOS 2 ; Peugeot/Citroen Automobiles B71 2290 ; PORSCHE C30


          o fi special diesel cu filtru de particule.
          eu n-as pune niciodata asa ceva pe E4.

          Comment


          • Pentru aceia dintre dvs. care mergeti cu cele mai noi uleiuri, doar de dragul tehnologiei, uitand in ce an au fost concepute motoarele dvs, va invit sa vizionati doua filmulete scurte. Daca aveti chef.

            https://www.youtube.com/watch?v=LpbVDGT40Rg

            https://www.youtube.com/watch?v=KiyF0f2LSIs

            Daca nu se intelege, sper sa nu fiu acuzat de rea vointa. Am incredere, totusi.

            Nota bene: Elf-ul ala 5w30 pus de aia de la Reno in motoarele pe benzina (cu care eu nu sunt deloc de acord), este totusi un full-SAPS. De ce nu sunt de acord ? Pentru ca, fiind prea subtire pentru un motor atat de vechi. A5/B5 spune ACEA ca se utilizeaza cu precautie, iar la vremea conceperii motorului de logan, nici nu exista clasificare ACEA. Poate doar 0.9 tce sa se incadreze.
            Last edited by guido; 2 February 2015, 00:01.

            Comment


            • eu ma indoiesc ca un ulei nou, foarte modern, dauneaza in vreun fel motorului de logan benzinar euro 4. vezi cazul dr_mke care a mers vreme de 240.000 cu m1 si motul.


              cu ce sa dauneze un ulei modern sn? nu face depuneri, uzura foarte mica in comparatie cu un elf sl/sm, asigura o curatenie f buna, ungere buna, sonde de oxigen curate de la o cantitate f mica de sulf si cenusa (numai 0.6% fata de 1.2%) etc

              apoi, ce treaba are motorul de logan cu uleiul modern? motorul de logan, chiar daca e de conceptie mai veche, el e nou la baza. adica cand iei masina motorul e in mintile lui, jocuri mici, frecari reduse etc. de ce sa ii pun un ulei de conceptie veche care sa mareasca jocurile astea si sa nu-i dau ceva care sa-l mentina in forma maxima cat mai mult timp?

              parerea mea e ca daca as merge 100.000 km cu mobil 1 sn, dasta esp formula si 100.000 in paralel cu alt motor de logan in care as pune un ulei de conceptie mai veche, uzura va fi mult mai mica in cazul motorului care a mers cu ulei modern e o concluzie de minim simt comun si de bun simt

              daca mai si schimbi uleiul modern de altfel, la 6-7-max 8 mii de km, eu cred ca motorul va depasi 1 milion de km absolut lejer . tine el 500 de mii cu posirca de elf 10w40, cum sa nu tina cu esp formula schimbat la 7 mii?

              nb: ma indoiesc profund ca cei care au conceptut uleiurile moderne nu au luat un calcul si motoarele mai vechi ca si conceptie

              nb: ma indoiesc profund ca cei care au conceptut uleiurile moderne nu au luat un calcul si motoarele mai vechi ca si conceptie

              ex: castrol titanium nu stiu cum fst 0w30 parca si 5w30, un ulei foarte modern, care are incorporata si aprobarea rn0700. deci afirmatia ta nu se sustine
              Last edited by cristi....; 2 February 2015, 00:49. Reason: Automerged Doublepost

              Comment


              • Sunt deja cateva inadvertente in postul tau vizavi de filmuletele alea, asa ca ma abtin sa comentez.

                Comment




                • scrie foarte clar: norma sn, 0w30, aprobare rn 0700. mobil 1 esp formula scrie foarte clar ca e dedicat atat motoarelor pe benzina cat si celor pe motorina, nu inteleg de unde mitul asta inradacinat adanc in inconstientul catorva ca e exclusiv pt diseluri.

                  pur si simplu m1 nu-si pune mintea cu renault, n-au ei treaba cu francezii, au targetul lor, premium. francezii nu au traditie in asa ceva, deci la ce bun sa-si lege numele de un producator de volum ?

                  pai sunt curios, de ce nu merge un ulei modern intr-un motor mai vechi ca si conceptie, atentie, nu ma refer la rulaj. ca si utilizator obisnuit, nu pot sa nu observ ca unele uleiuri premium au aprobarea rn 0700 care ne intereseaza iar altele, la fel de premium, nu o ofera
                  Last edited by cristi....; 2 February 2015, 01:00. Reason: Automerged Doublepost

                  Comment


                  • Ce spune guido are dreptate DAR pentru benzinarele renault incepand de la Euro 4 nu trebuie sa-ti faci griji pentru ca desii motorul in sine pare de conceptie veche sa zic anii `90 normele de poloare le-au adus la ultimele standarde de emisii , nu cred spre exemplu ca poti lua un benzinar renault din 2002-2004 si sa-i pui acel catalizator de euro 5 si gata l-ai facut demn de norma de poloare euro 5 , e clar ca si motoarele astea benzinare aspirate de la francezi au internele modificate cu tolerante mai mici etc cu care pot rula si cu uleiuri SM/SN cu continut relatic mic de zinc.

                    Spre ex. motorul meu care este un euro 5 fabricatie 2012 , la baza motorul este relativ vechi (s-a produs prin 2001 daca nu ma insel) are tolerante mai mici decat un motor dotat euro 3-4 .

                    Daca gresesc va rog sa nu sariti pe mine !

                    Eu acum in motor am un Mobil 1 NL 0w-40 care este API : SN/SM DAR cel putin am respectat norma A3/B4 cum imi scrie si in carte de altfel si apropo in carte nu scrie de APi : SL sau SM sau SN ci doar aceste norme A3/B4 sau A5/B5 in cazul meu.
                    sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                    Comment


                    • Din pacate pentru mine, eram gata sa las de la mine si s-o las in stadiul asta, eventual sa fac report de stergere a postului, pana mi-am adus aminte de asta.
                      Originally posted by cristi.... View Post
                      in sprijinul acestei afirmatii venind acel indicator hths care la a5/b5 (recte elf, fuel economy) e de vreo 2.9 iar la m1 de 3.58, adica are o rezistenta mai mare la forfecare
                      Astept in continuare sa vad unde scrie asta, ca sa pun baza pe alte linkuri de la tine. Atata timp cat cerintele Renault sunt mai "loose" decat cele moderne, Castrol poate sa puna orice acolo. Asta nu inseamna ca este si adevarat.

                      Adica fisa veche castrol arata asa:
                      ACEA A3/B3, A3/B4
                      API SL/CF
                      BMW Longlife-01
                      Meets Fiat 9.55535-G1
                      MB-Approval 229.3/ 229.5
                      VW 502 00 / 505 00

                      Name Method Units Castrol EDGE 0W-30 A3/B4
                      Density @ 15C, Relative ASTM D4052 g/ml 0.8416
                      Viscosity, Kinematic 100C ASTM D445 mm²/s 12.2
                      Viscosity, CCS -35C (0W) ASTM D5293 mPa.s (cP) 5880
                      Viscosity, Kinematic 40C ASTM D445 mm²/s 73
                      Viscosity Index ASTM D2270 None 164
                      Pour Point ASTM D97 °C -60
                      Flash Point, PMCC ASTM D93 °C 210
                      Ash, Sulphated ASTM D874 % wt 1.13
                      ***********************************************
                      Iar aia noua asa:
                      ACEA C3
                      API SN
                      BMW Longlife-04
                      dexos2®*
                      MB-Approval 229.31/ 229.51
                      Renault RN 0700 / RN 0710
                      VW 502 00 / 505 00

                      Name Method Units Castrol EDGE 0W-30
                      Density @ 15C, Relative ASTM D4052 g/ml 0.842
                      Viscosity, Kinematic 100C ASTM D445 mm²/s 12.3
                      Viscosity, CCS -35C (0W) ASTM D5293 mPa.s (cP) 5800
                      Viscosity, Kinematic 40C ASTM D445 mm²/s 72
                      Viscosity Index ASTM D2270 None 169
                      Pour Point ASTM D97 °C -51
                      Flash Point, PMCC ASTM D93 °C 200
                      Ash, Sulphated ASTM D874 % wt 0.8


                      Really ? Adica aia noua are RN0700, iar aia veche nu avea ? Despre ce vorbim ?

                      HTHS-ul la Elf-ul ala ...

                      Comment


                      • esp formula are 900 nivelul zincului

                        Comment


                        • Si polimeri ? Cati ?

                          Si HTHS-ul ala de la Elf ?

                          Ok, eu raman la orice concluzie ai trage tu. Nu ma doare nici capul, nici degetul de la tastatura sa fiu de acord cu tine. Daca vrei, poti face report sa scoti toata discutia asta, sau sa ma ignori, uatever.

                          Comment


                          • dupa cum stii francezii se feresc sa dea publicitatii hths, probabil ca e la limita inferioara. oricum, parca maximum la a5/b5 e de 3.2...deci cat sa fie la el? 2.9-3

                            nu am absolut nimic cu tine, vin dupa o lectura de noaptea mintii in care cineva, din cu totu alt domeniu, incheia apoteotic spunand ca, citez, "Confruntarea de opinii e cea care "misca" știință si-o duce înspre progres", asa ca in virtutea acestei inertii am vrut sa aflu mai multe
                            Last edited by cristi....; 2 February 2015, 01:15.

                            Comment


                            • Originally posted by guido View Post
                              Din pacate pentru mine, eram gata sa las de la mine si s-o las in stadiul asta, eventual sa fac report de stergere a postului,
                              tot n-a ghicit nimeni cele 6 numere ?! s-a reportat ? ca sa nu mai zic de cratima aia de la "s-o" pe care ai bagat-o in edit. imi vine pa mail originalul,
                              "This thread is located at:


                              Here is the message that has just been posted:
                              ***************
                              Din pacate pentru mine, eram gata sa las de la mine si so las in stadiul asta, eventual sa fac report de stergere a postului, pana mi-am adus aminte de asta."

                              Comment


                              • Originally posted by prometheus View Post
                                Spre ex. motorul meu care este un euro 5 fabricatie 2012 , la baza motorul este relativ vechi (s-a produs prin 2001 daca nu ma insel) are tolerante mai mici decat un motor dotat euro 3-4 .

                                Daca gresesc va rog sa nu sariti pe mine !
                                Nu sar pe tine (nu vad de ce as face asta), dar gresesti. Motorul tau a fost si pe twingo din '97, si are aceleasi tolerante. Codul motorului este acelasi. Problema se rezolva din mapa de injectie si din catalizator. 1.4/1.6-le de pe logan au pornit de la euro3 in 2004.


                                Originally posted by prometheus View Post
                                Eu acum in motor am un Mobil 1 NL 0w-40 care este API : SN/SM DAR cel putin am respectat norma A3/B4 cum imi scrie si in carte de altfel si apropo in carte nu scrie de APi : SL sau SM sau SN ci doar aceste norme A3/B4 sau A5/B5 in cazul meu.
                                Un ulei foarte echilibrat din toate punctele de vedere.

                                Originally posted by B997NDL View Post
                                tot n-a ghicit nimeni cele 6 numere ?! s-a reportat ? ca sa nu mai zic de cratima aia de la "s-o" pe care ai bagat-o in edit. imi vine pa mail originalul,
                                "This thread is located at:


                                Here is the message that has just been posted:
                                ***************
                                Din pacate pentru mine, eram gata sa las de la mine si so las in stadiul asta, eventual sa fac report de stergere a postului, pana mi-am adus aminte de asta."
                                Prietene, eu nu tin sa ma cert cu cineva, dar daca doar atat te duce capul sa raspunzi la toata discutia asta, cazi in derizoriu, crede-ma !!! Si, pana una-alta, am corectat-o eu, nu altul, deci mi-am indreptat greseala, care putea fi si din tastatura. Daca eu eram convins ca asa se scrie bine, probabil ca o lasam asa....

                                Si, daca tot e s-o dam in d-astea, afla de la mine ca nu e bine sa arunci cu piatra: "imi vine pa mail" se traduce, probabil, cu "imi vine pe mail". Daca tot ne legam de amanunte ... Iar in legatura cu reportul, probabil ca trebuia sa pun ghilimele sau sa fac o traducere pentru altii care nu-si pot da seama ca eu as putea avea interfata in engleza, iar butonul ala se numeste REPORT...

                                Stii ceva ? Hai sa ne dam reciproc "ignore" reciproc ! Vrei ?
                                Last edited by guido; 2 February 2015, 01:24. Reason: Automerged Doublepost

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google