Consum Ulei

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • si eu folosesc castrol magnatec 5w 40 si nu papa deloc de la schimb la schimb..mie mi se pare oky
    http://www.loganclub.ro/forum/flr_ul_meu-t22090p6.html

    Comment


    • Originally posted by Octavian___31 View Post
      Te-ai uitat la distributie (partea stanga cum stai in fata motorului) sa vezi daca n-ai prelins ulei acolo?
      0,7L consum de ulei la 10000 km nu mi se pare ok la benzinar.
      E curat acolo... simeringul, pinionul si cureaua au fost schimbate pe garantie la 12000 km. Mai ramane sa gasesc o rampa ceva si sa dau scutul jos, sa vad daca sunt ceva pierderi prin alte locuri .....

      Comment


      • Originally posted by SUPERCAR View Post
        Eu folosesc Castrol Magnatec Diesel 5W 40 si nu imi consuma deloc,.....................
        Pai normal ca nu consuma daca totul e ok.
        Adica ce vreau sa spun: sa nu mai credeti in povestile marilor mesteri ''baga 10W40 ca e mai gros ca 5W40 si nu ti-l consuma'', e fix pixu treaba asta.

        Dar ce se poate intampla si e adevarat: cu un ulei de la producatorul ''x'' 10W40 sa spunem si alt ulei 10W40 de la producatorul ''y'', cu unul sa consume si cu altul nu.
        Caz intalnit la colegu de servici: cu un 10W40 ii consuma bine (Valvoline) si cu altu (Mobil 10W40) aproape deloc.
        Nu stim noi tot ce contine/ce baga producatorii in reteta.

        PS: si in Dacia 1300 am bagat 0W40 (primit, nu cumparat) si am mers mai bine ca niciodata (incomparabil la sunet fata de 20W40 mineral), nu l-a ''mancat'', nu l-a scuipat pe la semeringuri, cum zic desteptii de mesteri care sunt atotstiutori.

        Comment


        • Revin cu noi date despre consumul de ulei, dupa un calcul aproximativ am observat ca imi consuma aprox 100 ml la 1000 Km

          Comment


          • Originally posted by SUPERCAR View Post
            Eu folosesc Castrol Magnatec Diesel 5W 40 si nu imi consuma deloc,doar ce l-am schimbat de 1 luna,practic nivelul e acelasi de la inceput pana la urmatorul schimb,nu scade deloc la mine.
            Daca iti mananca uleiul problema cred ca e in alta...verifica daca ai scurgeri de ulei pe la turbina.
            O sa ma uit sa vad daca sunt scurgeri de ulei pe la turbina, dar spre rusinea mea nu stiu unde se afla, poate ma indruma careva dintre voi.

            Comment


            • Revin cu informatii noi despre consumul de ulei. Am facut un test de compresie ( motor 1.4 benzina + gpl , 37730 km ) si a fost ok. " Specialistul " din unitatea service la care am fost, a spus ca din cauza uzurii simeringurilor de pe supape e posibil sa consume ulei ( cam 900 g la 10.000 km ) si ca o eventuala inlocuire a acestora ar costa cam 1.ooo lei .....
              Dupa aproximativ 40.000 km sa se duca aceste simeringuri ...... cu adevarat Loganul este o masina rezistenta ..... dai un ban , da' sti ca nu-l mai ai !!!!!!
              Atasez rezultatul testului de compresie .
              Attached Files

              Comment


              • Da de ce sunt patru curbe?

                Comment


                • Originally posted by Octavian___31 View Post
                  Pai normal ca nu consuma daca totul e ok.
                  Adica ce vreau sa spun: sa nu mai credeti in povestile marilor mesteri ''baga 10W40 ca e mai gros ca 5W40 si nu ti-l consuma'', e fix pixu treaba asta.

                  Dar ce se poate intampla si e adevarat: cu un ulei de la producatorul ''x'' 10W40 sa spunem si alt ulei 10W40 de la producatorul ''y'', cu unul sa consume si cu altul nu.
                  Caz intalnit la colegu de servici: cu un 10W40 ii consuma bine (Valvoline) si cu altu (Mobil 10W40) aproape deloc.
                  Nu stim noi tot ce contine/ce baga producatorii in reteta.

                  PS: si in Dacia 1300 am bagat 0W40 (primit, nu cumparat) si am mers mai bine ca niciodata (incomparabil la sunet fata de 20W40 mineral), nu l-a ''mancat'', nu l-a scuipat pe la semeringuri, cum zic desteptii de mesteri care sunt atotstiutori.
                  Mi se pare destul de dubios chestia cu valvoline si mobil, chiar ca sant curios care ar fi cauza!

                  Originally posted by valli View Post
                  Revin cu noi informatii referitoare la consumul de ulei. Am facut 1300 km de la ultimul schimb de ulei si se pare ca deja lipseste un X de pe joja, mentionez ca am bagat Castrol Magnatec Diesel 5W 40.

                  Consider ca daca tot continua sa-mi consume ulei o sa trec pe un ulei 10W 40 asa cum recomanda si in cartea tehnica cei de la Dacia. Voi ce spuneti ?
                  Trebuie sa iei in calcul si faptul ca probabil nu este uleiul care trebuie, nu neaparat trebuie s-al consume din diferite defecte probabile exista si varianta s-al " ARDA " mai luati in calcul si aceasta varianta.

                  Originally posted by givali View Post
                  Si eu am probleme cu consumul de ulei la un 1.4 gpl . Dupa primele 2 schimburi de Dacia OIL ( primul din fabrica si al doi-lea la prima si ultima revizie pe garantie ) a pus ELF Evolution 5w40 ( fac reclama mascata in cartea tehnica a masinii ). Cu acest ulei sunetul motorului era schimbat - mai subtire si urca in turatie mai repede , DAR in aproximativ 10.000 km mi-a consumat cam 700 g ( adica tot ce mai era in bidonul de 4 L ) .Acum am trecut inapoi pe Dacia OIL sa vad care este consumul ..... Dupa cam 1500 km am observat o scadere a nivelului de ulei pe joja, fata de cat era la inceput. De pierdut , eu zic ca nu pierde ca nu lasa pate de ulei sub motor, mai am sa verific compresia pe fiecare cilindru in parte ...... Masina este din 2007 , motor 1.4 cu alimentare duala benzina si gpl , 36000 km la bord .
                  In primul rand daca mergi pe GPL trebuie sa fii foarte strict atat cu schimburile cat mai ales cu calitatea uleiului avand in vedere ca GPL este OTRAVA curata pentru motor, n-ul trata ca pe cel care merge pe benzina!
                  Last edited by Golanu 1; 1 July 2010, 00:23. Reason: Automerged Doublepost

                  Comment


                  • Originally posted by madi View Post
                    Da de ce sunt patru curbe?
                    Pai motorul are 4 cilindrii ...cate linii ai vrea sa fie ?
                    In viaţă risipim ani, iar la moarte cerşim clipe...
                    sigpic

                    Comment


                    • Originally posted by $$ilvviu View Post
                      Eu intrebam ce treaba are motorul cald cu suprafata de lucru a intercoolerului.
                      Si cum crezi ca se aduna 1 litru de ulei in intercooler? Poate in momentul in care deja o ia pe ulei.
                      Cat despre unde lucrai in 2002... irelevant.
                      Sistemul Inter-cooler este compus dintr-un radiator special care este pozitionat in fata radiatorului de racire, aerul aspirat de motor este trecut prin acest radiator cu scopul de a-l raci, chiar nu vad de unde sa ajunga ulei in acest sistem cred ca se face referire la alt-ceva.

                      Originally posted by cristianionut View Post
                      Uleiul ajunge in intercooler doar cand axul turbinei are joc si pierde pe acolo.Dar cantitatile sunt mici, iar curentul de aer care trece prin intercooler pentru racire (asta e functia intercoolerului) antreneaza la o talpa si uleiul din intercoler.Acesta patrunde in motor impreuna cu aer, motorina se produce o detonatie mai mare si mtorul cedeaza.
                      Cam aste e pe scurt fenomenul de distrugere a motorului cauzat de pierdere de ulei pe la axul turbinei.

                      Deci ce ai vrut sa precizezi e cu totul altceva.
                      Inter-cooler are rolul de a raci aerul admis, iar turbo-suflanta de a inbogati cantitatea de aer admis in camera de ardere (adica plus de putere)

                      Originally posted by $$ilvviu View Post
                      Baga Elf 5W40!
                      Eu acum am Castrol, dar tot Elf mi se pare mai bun.
                      Inainte am avut Mobil1, ala ii placea cel mai mult, in sensul ca il manca cu mare pofta.
                      Mobil 1 i-l manca cel mai mult pentru ca este ........ scrie cumva pe bidon Made in Turkey?
                      Last edited by Golanu 1; 1 July 2010, 01:00. Reason: Automerged Doublepost

                      Comment


                      • @gmv97 Mai sa fie , credeam ca loganul 1.4 are 5 pistoane. Nu intelegeam de ce e una sub alta , dar din fericire m-a lamurit @givali astazi.

                        Comment


                        • Nu ai intrebat de ce sunt 4 curbe una sub alta ci doar de ce sunt 4 curbe ...asa ca raspunul meu a fost cat se poate de normal ...nu trebuie sa te superi
                          In viaţă risipim ani, iar la moarte cerşim clipe...
                          sigpic

                          Comment


                          • Ai dreptate , asa intrebare asa raspuns

                            Comment


                            • problema cu consumul de ulei am si eu ( acum 2 sapt (cand am spalat masina si am verificat lichidele ) aveam ulei fix la jumatate (asa e el de cand o stiu) ieri cand sa verific am ramas masca nu mai avea deloc si am mai pus 200 ml si acum e pe minim ce s-a intamplat oare ? masina are 50.000km si nu schimb ca nebunul la 6000 rot/min oare a afectat-o frigul ? aseara au fost -12 grade C ? oare pierde pe undeva ? in garaj nu sunt pete de ulei ? :S

                              nimeni ? "mesaj prea scurt"
                              Last edited by user2000; 13 December 2010, 20:56. Reason: Automerged Doublepost

                              Comment


                              • De unde scoateti voi consumul ala de ulei ca eu il schimb la 10.000 km si nu scade un gram.Si mai are si 265.000 km masina facuti in regim taxi

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google