Curatare Motoras Pas Cu Pas

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Curatare Motoras Pas Cu Pas

    Cum am promis am demontat motorasul pas cu pas si am pus si o filmare. Imi cer scuze pentru calitate dar asa filmeaza aparatul. Scule folosite: Surubelnita cu varful in cruce si una plata si o cheie reglabila si un torx de 20 pentru motorasul pas cu pas. Ca sa curatati folositi WD 40 se curata super. Spor la munca.


    Last edited by Zsolt; 23 April 2009, 13:45.

  • #2
    Frumos , inca ceva ce voi face si eu ...
    1.2 TSI

    Comment


    • #3
      Nu e cine stie ce....o sa fac si eu treaba asta.Ms pentru filmulet

      Cum sa cer la magazin...ce sa intreb ca sa cumpar si eu WD 40 ???

      Comment


      • #4
        super idee...multumim pt filmulet...
        TRAIM IN ROMANIA SI ASTA NE OCUPA TOT TIMPUL!!

        Comment


        • #5
          1.Pentru suruburile suportului de filtru se foloseşte tubulară E8 si nu cheie reglabila.
          2.In timpul lucrului ,până la finalizare,cheile să nu fie in contact,altfel ECU sesizează deconectarea senzorilor ca un pe defect şi rămâne stocat ca defect in memorie.
          3.Trebuie acordată o atenţie deosebită inelelor oring de etansare,la remontare se recomanda ungerea lor cu peliculă foarte fină de lubrefiant pentru o usoară repoziţionare corectă in locaş.
          4.După curăţare se suflă cu aer comprimat.Degripantul WD40 este coroziv si trebuie inlăturat.
          5.Atentie foarte mare la repoziţionarea tubului clapetei.O pozitionare proasta sau ciupirea inelului oring de etanşare poate genera aspiraţia de aer fals cu toate ponoasele ce decurg din asta.

          Comment


          • #6
            Interesant.Multumim de tutorial

            Comment


            • #7
              @turbojack nu am avut tubulara E8 dar cheia reglabila si-a facut treaba bine. Cu placere

              Comment


              • #8
                e bine dar ce efect se observa atunci cand acest motoras pas cu pas nu mai functioneaza bine?creste consumul,nu mai merge rotund,porneste greu? nu de alta dar sa nu demonteze lumea degeaba
                nu-i prost cine cere ,e prost ala care da!

                Comment


                • #9
                  relantiu sta in 1700 rpm )
                  Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                  Comment


                  • #10
                    La mine uneori pornea la a 10-a cheie deci na.

                    Comment


                    • #11
                      treaba cu a 10a cheie nu e senzorul de pe volanta?
                      Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                      Comment


                      • #12
                        Asa am crezut si eu, ca e senzorul lam curatat de mam plicitisit dar tot asa facea. Am descoperit ca e de la MPP atunci cand o porneam si am apasat si acceleratia pornea dar nu stiu de ce dar numa la a 2-a cheie ma rog. Am curatat de vreo 2 luni MPP si nu a mai facut niciodata figuri. Am gasit la mizerie pe el in prostie si pe corpul clapeta

                        Comment


                        • #13
                          Intrebare de la nestiutor: cum poate ajunge mizerie pe MPP? Nu este atans la aerul exterior? Teoretic n-ar trebui sa ajunga doar aer filtrat la el?
                          GL-22-TOF

                          Comment


                          • #14
                            După cum se poate vedea şi în film, cutia filtrului e plină de praf.. filtrul nu etanşează aşa bine, permite aerului (nefiltrat) să treacă pe lângă el...

                            Comment


                            • #15
                              @Danielliviu, Myke are dreptate intra praf asta e nu ai ce sa faci. Imi pare rau ca nu am pozat MPP si corpul clapeta sa vezi ce mizerie a fost si totusi masina are deja 4 ani deci a avut timp sa se stranga mizerie.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google