Curatare Motoras Pas Cu Pas

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    poai, bine zici, doar la nevoie sa il cureti, atunci cand dai de unele simptome mai sus mentionate in topicul asta...
    eu, personal, vreau sa cred ca totusi loganul e un mare pas de la vechea dacie, la care vroiai nu vroiai trebuia sa surubaresti putin
    la logan sa surubaresc asa nu o sa fac niciodata
    Life is short...play more!
    http://www.loganclub.ro/forum/bolo-t4578.html?t=4578

    Comment


    • #47
      Salutare !!! - Mii de multumiri pt Topic !!!
      Am curata acum 2 zile Senzorul de turatie si MPP-ul cu tot cu corpul clapeta !!! Masina mea e din 2006 si are la activ 78.000 KM - Si a inceput sa mi se opreasca la RALANTI.
      Dar MPP nu l-am desfacut ( tija cu varful conic) !!!! Pe tija-surub al varfului conic am vazut ceva ce seamana a lipici (un fel de bucati de eticheta cu lipici ) iar la baza ceva rotund alb (cand am miscat acea imbracatura metalica pe care o impinge arculetul) .
      Cei ce au demontat MPP-ul in afara de acel semering, tija cu varf conic, arculet , acea imbracatura metalica - gen teava si corpul MPP-ului mai este ceva pe interior ??? Dupa cate am inteles eu, ca pot demonta si acel varf conic cu arculet cu tot si sa-l curat bine, dupa aceea sa-l insurubez pana la capat !!! Pot face aceste operatiuni fara sa dauneze MPP-ului (masinii) ? Multumesc !!!

      Comment


      • #48
        Am facut operatiunea !!!! Adica am demontat MPP-ul , piesa cu piesa !!!!
        NU-L DEMONTATI !!!!!!!! Puteti sa-l curatati pe exterior, puteti sa curatati corpul clapeta, dar NU DEONTATI MPP-UL (varful conic care se prinde precum un surub , are o protectie din teflon iar el este prevazut cu doua canale si atunci cand desurubezi si insurubezi - se toceste- rade acea protectie din teflon iar varful conic se poate desface in timpul mersului) .
        Asa ca vrei - nu vrei a trebuit sa inlocuiesc MPP-ul !!!
        De curatat se poate curata cu WD-40 si apoi suflat cu aer la presiune !!! Fara a-l demonta (piesa cu piesa)!!!

        Comment


        • #49
          Salut la toata lumea, am si eu aceiasi problema cu masina mea si m-am bagat si eu la curatarea motorasului.La 3 zile de la operatie se pare ca n-am rezolvat problema.Iar se opreste cand tie lumea mai draga sau merge de te unge la suflet.Curatarea am facut-o doar cu o carpa si banui ca fara succes, sambata viitoare reiau activitatea cu o atentie mai mare.Observ ca unii au reusit chiar sa desfaca acest motoras in timp ce la mine nici macar nu se misca inainte-inapoi acel ''dorn''.Oare trebuie sa-l schimb ? ce pret are ?
          Multumesc.

          Comment


          • #50
            la mine o ia si la a 7 a cheie nu mereu dar cel putin odata la 3 zile se intampla sa nu o ia la prima , am zis ca am scapat de problemele de la vechea dacie dar asta e mai de belea
            Click! - http://www.youtube.com/watch?v=P9IGaLsK4s4

            Comment


            • #51
              Curata senzorul de turatie de pe volanta al 3-lea post ai poza cum arata. http://www.loganclub.ro/forum/senzor...senzor+turatie

              Comment


              • #52
                Eu l-am schimbat...

                Salut

                Am avut si eu o problema cu MPP ....dar sa incep cu inceputul:in mai anul acesta am cumparat un Logan second hand din Vitan (Laureate,2005,57000 km-3400 euro)arata masina impecabil,mergea impecabil.....Plec cu ea din targ,peste vreo cativa kilometri(La Unirii)se opreste motorul.....HOPA!AM LUAT TEAPA!!!!!Merg cu ea a doua zi la meridian(dealer Dacia),imi spun acei mecanici ca:nu are nici o eroare inregistrata de computer,injectoare ok,bujii ok,fise ok'totul ok.Dupa ce !!!atentie!!! asculta masina cu urechea imi spun ca trenuie schimba intreg corpul clapeta ca ne schimba Nu se poate schimba doar MPP.13 MILIOANE CU MANOPERA!!!plec suparat si cu gandul ca am luat teapa cu masina!!!!ajung acasa am pierdut nopti intregi pe forumuri sa aflu cum se curata acel motoras.Dupa ce am studiat problema mi-am luat inima in dinti si am desfacut corpul clapeta si mpp-ul,dupa ce le-am curatat am inceput sa vad si sa imi dau seama despre ce e vorba de fapt acolo:MOTORASUL ERA BLOCAT,INTEPENIT.le-am pus la loc,aceeeasi problema.DISPERARE!!!!!Ce ma fac?Ma duc in targ la Vitan si incep sa intreb despre motoras:original-200 ron,polonez-80 ron,chinezesc 40 ron.Stateam in dubii de care sa iau pt ca intre timp auzisem multe pareri,ca ar fi injectoarele ,calculatorul,senzorul de turatie etc.Mi-am luat inima in dinti si am luat unul chinezesc "de proba" l-am montat si masina merge ceas de atunci (din iunie) .Am rezolvat problema cu 40 ron!!!1de atunci nu am mai avut nici o fluctuatie a relantiului,nimic!!sunt incantat de loganul meu si fericit ca am rezolvat problema singur

                Comment


                • #53
                  Maine avand in vedere ca o sa-mi montez filtru sport am sa fac si eu aceasta operatiune.A mea are mici fluctuatii la relantiu de noua asa ca...(si cam toate cu care am umblat)
                  Am sa folosesc un spray de curatat carterul (asa am inteles ca se numeste ) si pt orig vaselina.

                  Sper sa iasa bine, daca nu oricum aflati

                  Operatiune efectuate , succes 100% relantiu stabil, coafura rezista.

                  Am folosit spray decuratat carburatorul de la 2+2 ( o minune de spray) si apoi am sters cu o carpa.

                  Mizerie de vis cand am dat jos corpul, acuma poti sa mananci mac de pe el, singura conditie fiind sa nu cada in motor
                  Last edited by Juristul2000; 14 November 2009, 21:51. Reason: Automerged Doublepost

                  Comment


                  • #54
                    eu le-am curățat cu o cârpă moale( și mpp și gâtul) ,fără wd40. Oricum probleme nu aveam ...mai mult de curiozitate. am 44.000
                    sigpicVIAȚA ESTE SCURTĂ!!! TRĂIEȘTE-O LA MAXIM LA VOLANUL UNUI LOGAN

                    Comment


                    • #55
                      Originally posted by ady0807 View Post
                      Am facut operatiunea !!!! Adica am demontat MPP-ul , piesa cu piesa !!!!
                      NU-L DEMONTATI !!!!!!!! Puteti sa-l curatati pe exterior, puteti sa curatati corpul clapeta, dar NU DEONTATI MPP-UL (varful conic care se prinde precum un surub , are o protectie din teflon iar el este prevazut cu doua canale si atunci cand desurubezi si insurubezi - se toceste- rade acea protectie din teflon iar varful conic se poate desface in timpul mersului) .
                      Asa ca vrei - nu vrei a trebuit sa inlocuiesc MPP-ul !!!
                      De curatat se poate curata cu WD-40 si apoi suflat cu aer la presiune !!! Fara a-l demonta (piesa cu piesa)!!!
                      Acea tija cu cap conic NU se infileteaza manual pe toata lungimea ei, ci doar la introducerea in stepper. Pe urma se impinge pana la capat, avand grija sa alunece pe canelurile prevazute. Cei care se plang ca dupa curatarea / schimbarea stepperului au un relanti supra-turat, va chinuiti fara rost sa ajustati la pozitia initiala, in loc sa-l calibrati. El se monteaza pe corp cu tija introdusa la maxim. Cat despre curatarea lui, n-as recomanda WD40 decat, poate, pe tija, arc si protectia de impuritati (cea metalica impinsa de arc catre baza capului conic). In interior puteti curata cu alcool sanitar sub presiune mica (ex: seringa cu ac), dupa care il uscati cu feonul sau il puneti pe calorifer sa se usuce repede, nicidecum cu solutii gen Carburol cum citisem pe aici.
                      Cel curatat, de regula, mai are o durata de viata de cel mult 1 an, dupa care se gripeaza si e bun de pus la colectie.

                      Comment


                      • #56
                        Din cate am inteles acest MOTORAS PAS CU PAS este ca un fel de jigler de aer conic la fel ca la vechea dacie 1300,numai ca asta este mai performant.
                        Daca la vechea dacie acesta era reglabil cu surubelnita si daca il strangeai ii luai aerul motorului si acesta se oprea ,iar daca ii dadeai drumul prea tare se tura motorul la relanti ca avea prea mult aer,,,,,la fel este si cu asta numai ca se face electronic si mecanic de catre calculator.

                        Si vorba lui Raziel,,Daca scunfunzi acest motoras intr-o baie de spirt are ceva?
                        Last edited by Ivan Marian; 10 February 2010, 16:14.

                        Comment


                        • #57
                          exista pe aici un tutorial pentru motoras de 16 v ? sau poate cineva sa puna ?

                          Comment


                          • #58
                            Ma mananca sa fac si eu treaba asta dar pana acum nu mi-a creat probleme.

                            Comment


                            • #59
                              si eu as vrea sa fac treaba asta ...dar nu am probleme cu ea ...am inteles ca trage si mai bine masina dupa ce il cureti ? este adevarat ?
                              Logan TAXI http://www.loganclub.ro/forum/logan_...4.html?t=27374

                              Comment


                              • #60
                                Nu trage mai bine.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google