Curatare Motoras Pas Cu Pas

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Da a ramas o eroare chiar daca nu puneai contactu pentru ca ai scos mufele,dar nu are nimica nici ca ai pus contact cu mufele scoase.

    Comment


    • #92
      ce treaba are eroarea cu mpp? ) de obicei erori apar mereu, daca nu sunt semnalizate in bord, e ok, raman in memorie ca au fost candva pentru ddt

      in primu rand, ce faceti voi ca il scoateti si il puneti la loc e frectie

      se scoate corpul, se curata fluturele, sa nu fie gripat de la praf si mizerie, se desface mpp (se desfileteaza capul conic) se scoate arcu, se scoate tot, se curata gaura in care intra, se curata furtunul de gaze dintre cutia de rezonanta si capacul culbutorilor ... la montaj se trage capul de la mpp la maxim se schimba o-ring-ul, se da o cheie, nu o sa mearga, la a 2-a cheie se regleaza si job done

      ce faceti voi cu sters de praf e asa sa ziceti ca aveti ce face
      Last edited by DeLuXe; 12 October 2010, 23:59.
      sigpicMy ride

      Comment


      • #93
        Eu am spus ca ramane o eroare dar nu pe bord si poate sa o stearga cu ddt u

        Comment


        • #94
          are are ... se memoreaza eroarea :P
          in unele cazuri aprinde si check engine .
          Last edited by Cristi_Xp; 13 October 2010, 00:07.
          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

          Comment


          • #95
            Desfacut astazi din nou mpp.Am avut mancarici si am scos capul conic de metal si arcul (am desfacut cam 15 spire si a iesit).dupa ce l-am curatat am dat cu putina vaselina alba pe filet.am pus totul la loc(capul conic l-am fixat asa la ochi)si am dat cheie, a pornit dar vroia sa moara, am lasa-o asa sa mearga si mai acceleram usor.A stat cam 1 min la relanti sa zic si am accelerat iara mai tare ,cand a coborat jos la relanti s-a oprit , nu mai statea deloc.motorul era rece nepornit de ieri.Am desfacut iarasi totul si am scos capul conic l-am pus la loc dar am numarat cam cate spire desfacusem, am dat inapoi 15 ,16.am dat cheie si parea mai ok,am accelerat mai puternic si a pocanit ceva tare,(m-am speriat putin).merge,sta la relanti totul este ok. ma intreb oare ce a pocanit asa .....Am mers cam 50km tolul pare bn doar ca mi se pare ca este mai puturoasa .....se poate din cauza ca am umblat acolo?? sau doar am eu ceva cu mi se pare....
            Last edited by 911 YTM; 13 October 2010, 21:07.

            Comment


            • #96
              Dupa ce am curatat motorasul pas cu pas imi sta relantiul la 300 rpm .. de ce?

              Comment


              • #97
                Si pe mine m-a mancat sa modific pozitia cititorului (am tras de tija aia...) la pornire imi statea ralatiul la ~4200 rpm (mi s-a spus sa nu trag de aia, dar prea tarziu).
                L-am mai desfacut o data, am repozitionat senzoru, ca rezultat imi statea la ~2000 rpm )) si nici dupa vreo 7 porniri n-a vrut sa coboare sub 1000 rpm.

                Solutia (lu' colegu Miky, ca dupa mine asa ramanea), obturat cu degetu gaura aia de la senzor (motoru sa fir pornit desigur) si incet incet a revenit la ralatiul normal.
                I-am mai obturat io de vreo doua ori toata gura de admisie )) (atentie ca trage tare palma!!) si s-a rezolvat.

                Comment


                • #98
                  Originally posted by rokeru View Post
                  multumim pentru tutorial;

                  legat de recalibrarea motorasului...am citit tot aici pe forum ( insa nu mai gasesc exact unde ) ca se face la modul urmator: dupa ce se remonteaza si reconecteaza totul la loc se pune contactul de 10 ori ( daca imi amintesc bine ) si abia dupa aceea se porneste motorul;


                  nu stiu cat de corecta si de utila este informatia insa planuiesc sa o verific in curand dupa curatarea motorasului;
                  Recalibrare Motoras pas cu pas:

                  1. Se va pune contactul pentru 5 secunde, fara a porni motorul.
                  2. Se ia contactul.
                  3. Se asteapta 3 minute.
                  4. Se va porni motorul si va fi lasat sa functioneze minim 1 minut la relanti.

                  Comment


                  • #99
                    un mpp sanatos se calibreaza singur eu am zis ca se trage la maxim, si o sa moara, la a 2-a cheie se regleaza, daca sta turata prea sus e capul prea bagat, trage de el putin;

                    bubuitura aia a fost mpp care a sarit o spira din filet
                    sigpicMy ride

                    Comment


                    • multumesc pt rasp. mai revin cu o intrebare, poate avea legatura cu mersul masini cand este in sarcina? parca nu mai trage asa cand bag picorul in ea ,poate sa fie ca am desfacut mpp? daca nu este pus bn capul ala conic?!...sa nu mai traga? sau aberez eu....... mpp se ocupa doar de reglarea relantiului nu ?!...

                      Comment


                      • cu reglajul turatiei si implicit al relantiului, vezi cand ai pus totul la loc, sa fi prins totul bine + pasta de etansare, daca trage pe undeva aer fals se poate intampla ce spui tu
                        sigpicMy ride

                        Comment


                        • am curatat si eu azi motorasul pas cu pas la loganu unui prieten si acum merge ca inainte,masina numai tinea relantiu,tremura si murea motorul nu conta daca era cald sau rece.

                          Comment


                          • Pana acum nu am avut probleme de genu..dara sa ca fapt divers..eu nici macar nu stiu unde sa ma uit dup acest MMP..ma poate lamuri si pe mn cineva? am vazut ca unii au dat cu o carpa moale asa preventiv asa putea da si eu...ms
                            Slow & Safe

                            Comment


                            • ATENTIE !!! Daca aveti probleme cu mpp sa stiti ca nu se regleaza ,eventulal curatati , nu luati chinezarii asa cum am facut eu si au murit dupa 500 de km si culmea le gasesti si la 35 , 45, 70, de ron dupa lacomia buticarului , daca aveti un prieten cu tester mergeti la el si o sa va spuna ce are ,daca mai traieste , faceti comanda la firma serioasa si o sa va dea si garantie am gasit asa VDO(siemens ) la 265ron si Meat&Doria la 200ron ,necazul e ca nici un magazin de asta nu are pe stoc si a trebuit sa astept 3 zile (VSD), daca mai cumparam 3 chinezarii ajungeam tot acolo.
                              Vechiul mpp l-am desfacut si de aia va zic sigur ca nu aveti ce regla , se regleaza el , de fapt calculatorul ai spune cate rotatii sa faca , inauntru are 2 bobine si o bucsa filetata care antreneaza axul , la original bobinele sunt capsate ,la chinezarii nu , DACA curatati folositi ALCOOL IZOPROPILIC care nu conduce curentul asa ca sa fiti siguri ca ceea ce aveti nu va face scurt circuit in caz ca nu e originalul .
                              Daca nu porneste la rece decat cu pedala de acceleratie apasata , daca nu tine relantiul in mers inseamna ca v-a lasat . Cei de la reprezentanta va vor vinde corpul clapet pe motivul a nu au aceste repere in evidenta -vrajeala - codul piesei (mpp) l-am luat de la VDO si culmea de potriveste si cu cel de la MEAT&DORIA si alte firme , corpul clapet costa 1000 ron -ieftin nu ?
                              Fiti destepti si informati-va inainte de a merge la un hot din astia !!!

                              Comment


                              • motoras

                                Asta e mpp ( continutul ) VDOmpp.jpg

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google