Easy-R a.k.a. JS3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ai facut o alegere buna.
    0.9 tce se simte vizibil mai puternic decat vechiul 1.2. Am condus ambele motoare si diferenta este mare. Mie mi-a placut cum se misca 0.9 tce.
    Cutia Easy R schimba destul de fluent daca mergi linistit. Daca vrei sa mergi in forta isi va arata limitele de cutie robotizata.
    Stepway are garda la sol mare si te va ajuta cu problemele de coloana.

    Eu cred ca daca mergi calm si fluent masina va fi foarte confortabila si iti va placea.
    Nu este genul de masina de condus stilul "smuls" dar are destule calitati si personal mie imi place mult cum arata.
    Logan GPL 1.4

    Comment


    • Bine ai venit in "club", ca sa zic asa. Felicitari pentru achizitie!

      In primul rand, imi pare rau pentru hernia de disc si accident.
      Avem, se pare, mai multe in comun decat un 0.9 tce + un easy-r
      Eu sunt operat din 2006 (aveam 27 ani) la L5 S1 stanga urmare a unui accident, de bicicleta, si lucrurile nu s-au imbunatatit in cei 11 ani care au urmat, pana in prezent. Orice interventie de genul asta are urmari permanente in timp, tii bine probabil (sau vei afla)

      Idem ca si la tine a fost momentul sa "trec" pe transmisie automata si din motivul indicat de tine, respectiv utiluzarea cu dureri a piciorului stang/zona lombara. Nu as mai reveni la o "manuala" desi, cand mai am ocazia sa mai conduc manuale, mi se par la fel de incitante ca si automatele si imi aduc aminte de cei 10 ani si ~500.000 km de condus manuale, anteriori operatiei. Fiind un pasionat de auto si moto, orice masinarie mi se pare ca are farmecul, plusurile si minusurile ei. Idem easy-r.

      Eu am "bifat" tce + easy-r (berlina) considerand ca este combinatia optima pt. oras si optiunea cea mai buna pt. utilizarea de catre sotie care nu are experienta multa si "automata" ii va oferi mai multa relaxare in traficul de Bucuresti.
      Calcul:
      0.9 tce este un motor de succes. 1.000.000 motoare produse in 4 ani.
      Easy-r este sub semnatura ZF si in uz de ani buni in India, Turcia si marea Brazilie, piete gigantice in care au performat satisfacator.
      Deci nu suntem chiar cobaii lor, desi eu unul mi-am asumat constient riscul "primului cumparator".

      Eu am testat tot un Stepway dci +easy-r, uor diferit de 0.9 la cuplu in ture joase.

      Dupa cum am mai comentat aici, personal consider ca este o robotizare satisfacatoare pentru anii astia si la bugetul asta. Motorul tce este o mica minune, desi cilindree de moto de touring, este un propulsor net superior lui 1.2 sau orice alt benzinar Renault anterior.

      Singura problema care s-a ivit la majoritatea care au easy-r pe tce este trepidatia de 1 sec la plecarea de pe loc generata se pare de un lot mai slab calitativ de ambreiaje si care se rezolva in garantie. In rest nu cred ca cineva s-a plans cu adevarat de robotizare, te vei obisnui cu ea foarte repede si ii vei invata secretele. E si asta parte din placerea de a conduce.
      Si eu am urmarit filmele lui Robert Adam si "Rincon practico", facuse si tipul de la "I like IT" un review destul de ok.

      In concluzie: lasa grijile, e factuar sa te duca cu maxim de confort si mnim de combustibil de la A la B. Restul sunt discutii interminabile.

      Comment


      • Te incurajez si eu . Stepway Prestige 0.9 easy-r . Cea mai pertinenta parere o poti emite urmare a unor experiente comparative , a efortului de a-ti impune un obiectivism maxim , fara a fi influentat de experientele anterioare . Sa nu-i crezi pe cei care clameaza obsesiv - eu sunt sofer , vreau sa am control total asupra masinii - crede-ma , nu prea stiu ce spun , se supra apreciaza . Putin probabil sa fii " mai destept , mai rapid in reactii" decat calculatorul cutiei plus cel al masinii care piloteaza cutia . Aceasta cutie are doar handicapul transmisiei electromecanice care reactioneaza ceva mai lent decat la celelalte cutii automate , dar sa nu uitam ca schimba vitezele mult mai rapid decat cei mai multi dintre noi. Fiind cea mai simpla cutie automata (sa nu ne agatam de semantica) sigur va fi si cea mai fiabila , conform zicalei " mai putine butoane , mai putine defecte".
        Acum cateva din impresiile mele dupa cca. 1600Km : in modul ECO schimba vitezele la turatii mai scazute si pe distante mai scurte . La munte , pe traseu foarte sinuos este de preferat sa folositi modul ECO , nu normal care va schimba vitezele putin prea des dar va va asigura o deplasare mai agila . "Smunciturile" la schimbarea treptelor nu sunt resimtite (sau resimtite foarte slab la urcare) de catre coechipier , doar soferul le percepe , chestie de subiectivism . Eu am fost mult mai smuncit de catre colegi soferi cu experienta si chiar de mine insumi.
        Nu mai spun de utilitatea si placerea de a conduce in modul manual , inteligent si sportiv , pentru cei care doresc asta si doresc control personal asupra masinii . Oricum este un mare pas inainte in ciuda detractorilor de profesie . Cei care recunosc progresul de oriunde vine acesta vor avea o revelatie .

        PS. Motorul de 0.9 este foarte agil , urca repede in turatie , te poti baza pe el .
        Last edited by georgstelsib; 1 May 2017, 10:59.

        Comment


        • Originally posted by georgstelsib View Post
          in modul ECO schimba vitezele la turatii mai scazute si pe distante mai scurte . La munte , pe traseu foarte sinuos este de preferat sa folositi modul ECO , nu normal care va schimba vitezele putin prea des dar va va asigura o deplasare mai agila .
          Modul eco este de preferat nu numai la munte ,dar si in oras si de regula in orice situatie in care nu vrei sa tragi de masina(cum spunea cineva).In modul eco schimbarile de viteza in cutie sunt optimizate pt.consum,au loc la turatii mai joase si totul decurge mult mai fluent de unde si senzatia de agilitate.

          Comment


          • Originally posted by stolniceanulucian View Post
            Eu cred ca daca mergi calm si fluent masina va fi foarte confortabila si iti va placea.
            Nu este genul de masina de condus stilul "smuls" dar are destule calitati si personal mie imi place mult cum arata.
            Multumesc frumos pentru raspuns, stolniceanulucian. Stilul meu de condus este unul mai domol, in sensul ca am invatat din viata ca trebuie sa-ti stii precis limitele iar in ceea ce priveste lucrurile pe care le ai, este la fel: sa cunosti limitele, calitatile produselor pe care le folosesti in viata de zi cu zi, in cazul de fata fiind vorba despre o masina.
            Last edited by Discutii; 1 May 2017, 14:45. Reason: Automerged Doublepost

            Comment


            • Originally posted by Asteroid View Post
              Bine ai venit in "club", ca sa zic asa. Felicitari pentru achizitie! In concluzie: lasa grijile, e facuta sa te duca cu maxim de confort si minim de combustibil de la A la B. Restul sunt discutii interminabile.
              Iti multumesc pentru primire, Asteroid si deasemenea iti multumesc pentru aprecierile ce provin din experienta pe care o ai in ceea ce priveste motorul si cutia de viteze aleasa de mine cat si pentru intelegerea vis-a-vis de durerile lombare. Ma bucura faptul ca sunt inteles. Nu sunt o persoana certareata ci una mai degraba intelegatoare.

              Comment


              • Discutii scuze de offtopic, dar cum iti par scaunele de la logan?

                Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

                Comment


                • Originally posted by georgstelsib View Post
                  Te incurajez si eu .
                  PS. Motorul de 0.9 este foarte agil , urca repede in turatie , te poti baza pe el .
                  Iti multumesc pentru incurajari, georgstelsib! Este important sa stiu ca primesc sfaturi de la posesori reali de motorizari 0.9 TCe Easy-R. Indiferent de ceea ce-mi va rezerva viitorul, macar stiu ca nu sunt singur si ca va am alaturi de mine in ceea ce priveste lucrul comun care ne leaga: Dacia 0.9 TCe Easy-R.
                  Last edited by Discutii; 1 May 2017, 14:58.

                  Comment


                  • Sezutul scaunelor (sofer/fata) ale Logan 2 mi se par slab proiectate, calitate slaba burete. Am 178 si 84kg si ma simt de 200kg. Ceva nu imi vine mie bine, designul, dimensiunile... Dar este o chestiune de percepie, overall sunt comode.

                    Comment


                    • Incercati prin alternata scaunele de Suzuki , de Toyota , chiar de Audi . Daca preferati sustinerea laterala veti constata ca vara pe caldura mare cam supraincalzesc . Sigur sunt bune la curse pe trasee intens virajate unde este important sa nu te tii de volan , dar, pentru folosinta zilnica si pentru o greutate medie scaunul trebuie sa fie putin mai moale dar nu intr-atat incat sa ne copie prea mult din corp . Studii lungi de ergonomie s-au facut de-a lungul multor ani si totusi nu s-a ajuns la ideal . Important este sa atingem cat mai mult din varianta optima . De aceea , daca sunt foarte importante scaunele pentru noi , le incercam in prealabil ( ca la Radio Erevan). Eu am 1.85 m , 92Kg , ma simt foarte bine in scaunele Stepway Prestige . Am incercat si scaunele de la alte marci ,iar proprietarii lor au incercat scaunele masinii mele si au ramas placut impresionati ( mai ales cel de Suzuki SX 4X4 si Toyoata Auris , care sunt foarte tari , nu foarte departe de o bancheta din lemn). De altfel este recunoscut faptul ca Renault a facut de-a lungul timpurilor unele dintre cele mai bune scaune .
                      Last edited by georgstelsib; 1 May 2017, 15:19.

                      Comment


                      • Originally posted by bolovan View Post
                        Discutii scuze de offtopic, dar cum iti par scaunele de la logan?
                        Salut Bolovan! Pai sincer si realist vorbind ( ca deh, asta ar fi situatia ideala ), avand in vedere ca scaunul de la Sandero 1.2 16V 2008 a fost mereu comod, in sensul ca era mai moale, mai lasat (nu am fost primul proprietar al masinii), cele de pe Daciile pe care le-am testat in reprezentante ( Stepway Prestige dCi si Logan Prestige TCe) le-am simtit mai tari. Precizez ca nu cu mult insa senzatia de tare era una destul de resimtita de spate. Nu am avut timp sa stau prea mult in masinile testate, testele intinzandu-se pe perioade prea scurte de timp (aprox. 20 min) si plus de asta atentia nu imi era indreptata asupra ergonomiei scaunelor ci asupra altor lucruri, gen insonorizare, cuplu, turatiile la TCe la 110 km/h, functionalitatea pilotului automat, al limitatorului de viteza, etc. Daca o sa mai fiu in viata , pe data de 5 a acestei luni, la Timisoara, voi avea ocazia de cel putin inca odata sa testez si alte motorizari (are loc prezentarea noului Logan MCV Stepway). Sper sa gasesc acolo si o masina dotata cu cutia robotizata Easy-R.
                        Am sa tin minte ca sa imi indrept putin mai mult atentia si spre ergonomia scaunelor insa parerile aici sunt subiective, la fel ca si in majoritatea lucrurilor legate de masini.
                        Last edited by Discutii; 1 May 2017, 16:10.

                        Comment


                        • Un scaun tare ramane un scaun tare , un scaun moale ramane un scaun moale ,independent de subiectivismul celui care-l evalueaza .

                          Comment


                          • De acord cu scaunele. Sa nu se supere "seful mare" al acestui topic ca fac pe moderatorul, dar propun sa ramanem in topicul easyR, sunt inca lucruri noi care apar la fiecare postare.

                            Ziceam zilele trecute ca trepidatiile mult blamate la plecarea de pe loc apar la prima plecare a zilei.

                            Pentru reconfirmare facut urmatorul test de simulare ale unei "plecari".
                            - masina nepornita de 2 zile
                            - pornit motor, cca 30 sec mers in gol
                            - cuplat A(1)
                            - eliberat foarte fin frana serviciu, cca. 1m deplasare (astfel incit sa generez o f mica parinare/cuplare)
                            - revenit in N
                            - oprit motor
                            PAUZA 10 SECUNDE
                            - repornit, cuplat A, plecare normala de pe loc = zero trepidatii.
                            Astept pareri si comentarii.

                            Repet, in condiii similare dar cu plecare completa la prima pornire apar trepidatiile cunoscute. Momentan 2800km


                            Trimis de pe al meu SM-G903F folosind Tapatalk

                            Comment


                            • Originally posted by georgstelsib View Post
                              Un scaun tare ramane un scaun tare , un scaun moale ramane un scaun moale ,independent de subiectivismul celui care-l evalueaza .
                              Ok atunci. Scaunele la noile modele de Dacia sunt moi.

                              Comment


                              • Asteroid,probabil ca mai trebuie sa acumulezi km pt.ca trepidatiile sa apara si in alte conditii decat la prima plecare de pe loc.In prima faza si la mine se manifestau doar la prima plecare de pe loc,dupa care au inceput sa apara si la parcarea cu spatele in marsarier,iar mai apoi la plecarea de pe loc in trafic.Aceste trepidatii nu se manifestau cu o frecventa constanta ,apareau absolut aleatoriu mai ales in trafic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google