Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Se schimba concentratia de etanol din benzina, dar in acelasi timp pe site la Renault spune ca toate masinile facute dupa 2010 sunt compatibile cu noua norma, si doar cateva modele nu sunt chiar si inainte de 2010

    Comment


    • Toate modelele Dacia sunt compatibile cu E10. Deci nu ar trebui sa fie probleme, din acest pct de vedere

      Comment


      • Din ce s-a scris în media calitatea benzinei este aceeași doar denumirea s-a schimbat pentru a fi unitara in toate tarile europene.
        In privinta sursei de alimentare eu personal evit Petrom si Luckoil nu ca nu ar fi bune dar alimentand numai Rompetrol sau OMV (numai la nevoie) si neavand probleme sau surprize neplacute din cauza ei nu stau de experimente sa încerc și altceva.

        Comment


        • Originally posted by aris86 View Post
          C.Mike, ai dat 0,9 Easy-r pe 1,0 SCe?
          Sa ne tii la curent cu ce zic cei din reprezentanta la problema ta.
          Nu am dat 0.9tce. 1.0sce este a unei rude. Noutati pe topicul dedicat.

          Comment


          • Originally posted by t0rquemada View Post

            Petrom face tranziția de la E5 la E10, scrie mare pe toate pompele dar cine să citească.

            Ce e E5 și E10? A se folosi google
            1. Nu am văzut niciun astfel de anunț în statia de unde alimentam eu.
            2. Cred ca iti aduci aminte ca am avut probleme și anul trecut. Îți multumeam ca mi-ai spus sa mai stau un pic inainte sa pornesc, dupa ce se sting martorii... Nu stiu dacă și asta ajuta sau nu....o sa testez de acum fără sa aștept după ce se sting martorii.
            3. Indiferent de E-uri, masina se comporta mult mai rau dupa update.
            4. Mol ce fel de benzina are? Singura explicatie bună ar fi sa aibă inca E5 dar nu cred.
            5. Cineva spunea ca renault are ceva probleme cu benzina unui producator... Nu mai stii dacă erai tu....


            Tocmai mi-am dat seama ca viata e scurta și ca... Sa il ia naiba de fier... Daca va crapa dupa 5 ani îmi iau și eu una cu clima bizonica....

            Comment


            • "Tocmai mi-am dat seama ca viata e scurta și ca... Sa il ia naiba de fier..."
              Asta este cu adevarat un lucru intelept. Stai linistit timpul le rezolva pe toate. Keep calm si Hakuna matata.

              Comment


              • Baieti a venit iar umezeala si de vreo 3-4 zile cand pornesc masina a revenit scartaitul acela enervant care tine 30 sec... Am fost la Meridian pentru constatare legat de un mic accident (am fost pupat in fund - schimb de bara) si le-am zis si de aceasta problema, faza e ca masina nu face mereu si nu ma pot dispersa de ea cateva zile pentru a vedea daca se reproduce sau nu sunetul...si pentru presupuneri nu se da masina la schimb...iar desi am filmarea cu sunetul nu e relevanta decat daca se inregistreaza sunetul in service asa ca....la anul poate o voi lasa.
                mai am o mica problema cu ea...la vreo 1000 km dupa revizia de 20.000 km a inceput dimineata da imi apara becul de apa in motorina, se stingea dupa 5 min, de o saptamana sta incontinuu aprins. Faza e ca eu alimentez doar de la Petrom, f rar am mai alimentat de la o benzinarie in drum spre tara si desi i-adesi i-amd bagat si aditivata nu am scapat de aceste simtome. Sa ma astept la surprize? Teoretic as mai trage pana schimb filtrul, ma gandesc ca a fost ceva mai prost calitativ din moment ce pana la schimb desi am alimentat din aceleasi locuri nu am avut probleme...

                Comment


                • sunetul este cel de la adresa de mai jos (filmat in primavara...acum nu se mai aude asa de insistent insa este prezent si enerveaza



                  Nu m-a lasat sa editez postul initial...ciudat e ca iimi scrie si aiurea cuvintele, imi baga de la el desi scriu corect...

                  Comment


                  • La tine cred ca e vorba de curea sau rola de accesorii/pompa de apa.

                    Referitor la benzină, nu cred ca se va scoate E5 de peste tot, ca multe mașini nu merg cu aceasta concentrație. Alimentez doar Rompetrol, o data am mai băgat Mol și a fost jaleee. În 5 ani, am alimentat cea mai mare parte efix95 și mașina merge foarte bine. E mai calitativa decât sortimentele 95 de la ceilalți, iar ca feeling am simțit ca se apropie de 100 de la omv. Petrom 99 se consuma repede, acu depinde și de unde alimentezi. Nu recomand, Rompetrol Mihai Bravu, cred ca o mai îndoaie cu apa, în rest Luica, Viilor, Ghencea, Virtuții, Bragadiru, Dristor sunt ok în București.

                    Comment


                    • Eu nu stiu cum ar putea sa indoaie cu apa... Teoretic benzina are densitate m mai mica decat apa si nu s-ar omigeniza...

                      Comment


                      • Originally posted by Gaby20045 View Post
                        sunetul este cel de la adresa de mai jos (filmat in primavara...acum nu se mai aude asa de insistent insa este prezent si enerveaza



                        Nu m-a lasat sa editez postul initial...ciudat e ca iimi scrie si aiurea cuvintele, imi baga de la el desi scriu corect...
                        Curea/ rola/ rulment alternator
                        Incearca sa torni putina apa pe curea atunci cand se produce zgomotul. Daca acesta dispare atunci e cureaua. Daca nu dispare e rola/ rulment alternator

                        Comment


                        • Am si eu o nelamurire.Am un logan 0.9 tce 4000 km si la drumuri denivelate gen inainte de semafor unde asfaltul e denivelat se aude la amortizoarele de pe spate un sunet ciudat(acest gen de sunet il aveam la un renaul clio 1.4 2002 si dupa ce am schimbat bieletele antirului nu a mai fost acest sunet),este normal?la alt gen de denivelari nu se aude acel sunet.pe fata nu se aude niciun sunet indiferent de cum este asfaltul.am citit ca ar fi fost un mcv la care i s au schimbat amortizoarele la 1000 de km daca nu ma insel.ma lamureste si pe mine cineva,va rog!

                          Comment


                          • La fix 7 luni de cand am luat masina si fix 4900 de km a cazut blocul de lumini...
                            Stiam ca au probleme,dar nu in halul asta. Am fost la garantie si in 10 minute l-au schimbat,pana si baiatul de la service se mira.

                            Comment


                            • Originally posted by aris86 View Post
                              La tine cred ca e vorba de curea sau rola de accesorii/pompa de apa.

                              Referitor la benzină, nu cred ca se va scoate E5 de peste tot, ca multe mașini nu merg cu aceasta concentrație. Alimentez doar Rompetrol, o data am mai băgat Mol și a fost jaleee. În 5 ani, am alimentat cea mai mare parte efix95 și mașina merge foarte bine. E mai calitativa decât sortimentele 95 de la ceilalți, iar ca feeling am simțit ca se apropie de 100 de la omv. Petrom 99 se consuma repede, acu depinde și de unde alimentezi. Nu recomand, Rompetrol Mihai Bravu, cred ca o mai îndoaie cu apa, în rest Luica, Viilor, Ghencea, Virtuții, Bragadiru, Dristor sunt ok în București.
                              Ce spui tu este haios, si ma refer la faptul ca rompetrol 95 este egal cu omv 100, sper ca glumesti, iar petrom 98 este fix pix ca petrom 95, de mai multe ori am luat clapa, pana in prezent omv are cea mai buna benzina, indiferent de co, rompetrol era f ok doar la loganul ph1 remapat, dar si acolo se simtea diferenta intre co 95 si co 98 sau mai sus.. Curios ca nu ai mentionat rompetrol 98, oare ptr ca e posirca???
                              Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                              Comment


                              • Nu am alimentat niciodată cu efix 98, mi s-ar părut scumpa și m-am lăsat de experimente, după omv 100 și mol 98, care nu au excelat, asa am simțit, poate la 1,2 nu ii place benzina cu CO ridicata. Cu mol 98, am avut și bubuituri la motor, asta e.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google