Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme Tehnice Logan II

    Aici putem afla despre problemele de ordin tehnic cu care s-au confruntat posesorii de Logan II.
    sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

  • #2
    Am mai scris o data putea macar un copy.
    Singura mea problema tehnica deocamdata este ca apa murdara de pe carosabil patrunde printre capota masini si masca aceasta ajungand pe motor.
    Semnalul de pe aripa stanga si la mine are condens deocamdata ,vom vedea mai tarziu daca nivelul apei creste sau se evapora.
    sigpic

    Comment


    • #3
      Vezi ca Mihai si-a pus un cheder de usa de dacia 1310, si zicea ca el a preluat ideea inca de la PH1. Cred ca merita pus pe orice logan.

      Comment


      • #4
        M-am gandit la treaba asta.
        O sa ma duc sa cumpar unul din targ.
        sigpic

        Comment


        • #5
          Chederul il poti cumpara de la orice magazin de piese auto dacia - cheder usa dacia 1300, 1310 etc
          Costul intre 15 si 30 ron - functie de caz - si arata ASA.
          Bafta.
          sigpic
          This is My Ride!
          !Visit and enjoy!

          Comment


          • #6
            Da multumesc.
            Dapa aspectul motorului tau vad ca ai pus can tarziu si tu acel cheder.
            sigpic

            Comment


            • #7
              ... se spala la nevoie. Oricum chiar si cu cheder tot mai intra mizerie .. doar ca nu asa de multa.

              Sent from my GT-I9300 using Forum Runner
              sigpic
              This is My Ride!
              !Visit and enjoy!

              Comment


              • #8
                Se pare ca la mine au aparut primele sucurgeri de ulei.
                Am fost astazi sa imi schim rotile de iarna cu cele de vara si de obicei cand masina este ridicata pe rampa am obiceiul de a ma uita pe sub ea.
                Am ajuns la roata dreapta fata si am descoperit scurgeri de ulei pe motor partea dispre spate a masini practi unde vine capacul la lantul de distribuie(cred ca acela este capacul lantului.).
                Astept prima revizie si revin cu detalii.
                Mentionez ca am implinit frumoasa varsta de 9000 km.
                Cei cu 0,9 arumcati un ochi pe acolo si voi.
                O sa incerc sa fac o poza si sa o postez aici.
                sigpic

                Comment


                • #9
                  Am reusit sa strecor telefonul mobil pe sub masina si sa fac aceste poze.
                  Attached Files
                  sigpic

                  Comment


                  • #10
                    Eu vad din poze (foarte OK facute) ca transpira pe surubul de la conducta, daca nu era de acolo nu avea de unde sa fie urme de ulei si in zona aia.
                    Nu cred ca este de la carcasa, este mastic/silicon la greu acolo.

                    Oricum e ceva minor (dar suparator).

                    Comment


                    • #11
                      Am sa o pun si eu maine pe elevator - maine am progamare la dealer cu problema semnalizatorului cu condes in el - si o sa verific si eu.
                      Merci
                      sigpic
                      This is My Ride!
                      !Visit and enjoy!

                      Comment


                      • #12
                        Eu inclin sa cred ca tot de la carcasa este.
                        Daca ne uitam un pic mai atent la prima poze se vede o portiune unde siliconul nu este iesit in afara exact in dreptul acelei gauri de surub.
                        La conducta aceia m-am gandit si eu prima data dar mi se pare cea mai uscata parte.
                        Nu e o problema grava dar daca este de la capacul de la distributie banuiesc ca trebuie dat jos inpreuna cu toata transmia si nu stiu cat de bine o mai pun baietii la loc.

                        Originally posted by M.FLORIN View Post
                        Am sa o pun si eu maine pe elevator - maine am progamare la dealer cu problema semnalizatorului cu condes in el - si o sa verific si eu.
                        Merci
                        Te rog sa imi spui si mie daca e ceva.
                        Last edited by stoicanu; 4th March 2013, 22:05. Reason: Automerged Doublepost
                        sigpic

                        Comment


                        • #13
                          O postare mai veche cu referire directă la motorul 0,9 TCe, tot de pe un forum auto, făcută de un tip care este tobă de informaţii despre Dacia !

                          "13 Nov 2012, 13:13"

                          "super motoarele astea noi mai pierd ulei pe la distributie? oare termostatele cum sunt? sau senzorul de pe directia hidraulica care se umezeste?"

                          Comment


                          • #14
                            Stiu si eu de umezeala la directie chiar si de uleiul
                            pe motor dar nu la 9000km.
                            Uleiul a ajuns si pe scut.
                            Probabil in scurt timp o sa ajunga si pe asfalt.
                            Banuiesc ca moarele clasice cu distributia pe curea pierdea ulei pe la simeringuri.
                            Asta de 0.9 pierde pe la capac din cate vad eu.
                            sigpic

                            Comment


                            • #15
                              astazi am ridicat si eu masina pe elevator ... nimic. Am discutat si eu cu cei din service de la reprezentanta - le-am artat si lor pozele tale -- parerea unanima a fost ca acolo ceva nu a fost bine stans (etansat) din fabrica ... nu prea avea cum sa fie atat de mult ulei acolo. Si pentru remediere clar trebuie desfacut tot si vazut de unde vine problema.
                              Bafta
                              sigpic
                              This is My Ride!
                              !Visit and enjoy!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google