Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by planetara View Post
    nu am vorbit de diferente maari
    dar am spus si am sa repet ph2 a fost mai slaba decat ph1 din punct de vedere al fiabilitati si mai ales al antifonarii
    logan 1 a devenit dacia 1310 iar logan2 a devenit o dacia nova pt noi.

    hai sa-ti spun cateva defecte a noului logan- piese care au cazut in garantie pana in 60.000 km
    bloc de lumini ,calculator 1,2 16v, rulmenti fata ,caseta directie,placutele tin intre 18.000 si maxim 24.000 pt ca sunt subtiri si inguste -si la super pret -220 ron
    ,tabla este mai subtire ,la antifonare sta mai prost,motoare schimbate pe garantie din cauza pompei de ulei care s-a blocat si sunt si altele dar mai rar intalnite
    asa pot sa-ti spun ca si ph2 a fost mai slab antifonat decat ph1 si piesele a fost mai slabe.
    Stai putin ca nu vorbin de ce scrie in o Baza de Date adunate si toata tara de la toate masinile aflate pe piata.
    Antifonare ma prosta nici vorba.
    Poate 1.2 16 v care este mostenit si este motorul galagios in ture mari.
    O lungim aiurea.
    Am avut masina in service 2 zile si mi-au dat ul L1 din 2008 si credema ca nu se compara cu L2.
    Asta e parerea mea.
    sigpic

    Comment


    • Daca logan II are niste chestii in plus si arata mai bine fata decat logan I, asta nu inseamna ca este mai bun decat logan I, sunt pe aceeiasi lungime de unda. Noi cei cu logan I, am dat banii pe cutie, motor si ce mai e pe acolo si la logan II e la fel, in schimb tabla e la fel de proasta la amandoua. Cu ce va incalzeste ca masina merge bine, ca aveti dotari full pe ea si dupa 2 ani apare rugina, dacia tot dacie ramane.
      P.s. O sa va convingeti peste vreo 3-4 ani.

      Comment


      • Nu am nimic ipotriva lui L1 nici L1 PH2 si nici lui L2.
        Amundouo sunt la fel de bune si la fel de proaste difera aspectul si probabil cateva dotari de prima echipare.
        De unde si pretul este acelas , nu ar fi facut Dacia o masina mai buna in aceeasi bani cu nici o marca din lumea asta nu face o masina mai buna fara sa coste in plus.
        Eu am 66.000 km si nu am nici o problema tehnica cu el.
        Ce probleme am avut este in theadul dedicat ruginei si nici o data nu am ascuns partile bune sau rele ale Daciei.
        sigpic

        Comment


        • Asa arata capacele de la aerisitoarele din portbagaj.
          Attached Files
          sigpic

          Comment


          • Nu ai cum sa astupi acolo? Trebuie să existe o rezolvare

            Sent from my GT-I9300 using Forum Runner

            Comment


            • Poza respectiva e facuta sub bara, dinspre numar. Aerisitoarele sunt sub stopurile spate. La MCV pe partea stanga, cea cu toba, exista inca o protectie.

              Sa ramanem la Probleme tehnice Logan II, NU Logan I si/sau alte marci/modele.
              Last edited by t0rquemada; 15 March 2014, 12:15.
              Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

              Comment


              • In poza pusa de mine exista deja capace pe aerisitoare. Mai erau in service 3 masini pregatite de vanzare si aveau acele capace.
                sigpic

                Comment


                • Aceasta problema exista si la Sandero 2?

                  Comment


                  • In poza pusa de tine e toata piesa aerisitor cu capac(corp comun), piesa comuna la x52.
                    Eu vorbesc de piesa incercuita cu rosu.
                    Attached Files
                    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                    Comment


                    • Am inteles la ce te referi acum.
                      Este vorba de o inchidere de bara.
                      Ai un cod OE ceva pentru acea piesa?
                      sigpic

                      Comment


                      • Am o intrebare ...bug sau asa problema .....deci am 3 liniutze la benzina plus chenarul deci jumatea rezervorului, pana aici nimic nou pun de 50 de ron benzina adica 8.80 si mi se aprind urmatoarele 3 pavele si a ramas doar una disponibila ...fac in jur de 150 km si mi se duc toate 3 pavele odata ... a mai patit cineva asa ceva ...?

                        Comment


                        • Daca vei face plinul,vei observa ca prima "caramida"(cea de sus) se va stinge dupa 150-200km, iar urmatoarele trei, tot cam asa.La fel este si la Logan 1.

                          Comment


                          • poi la mine e altceva .... de la jumatatea rezervorului cu 8.8 litri sau aprins 3 pavele si am mers 150 km si sau dus toate odata

                            Comment


                            • Salut,

                              Am un Logan 2 1.5 diesel 75CP luat prin august 2013. Am observat scurgeri de ulei la intercooler. Am fost cu ea la service si mi-au inlocuit teava de plastic+furtunul dintre turbina si radiator (asta a fost pe la 5000km). Cei de la service au spus ca orice turbina mai are scapari ulei.
                              Dupa ce am mai facut 1000km uleiul a fost la loc.
                              In dimineata asta cand am pornit-o am observat ca "martorul luminos pentru control gaze de esapament" ramane aprins la punerea contactului si nu se mai stinge decat dupa pornirea motorului - inainte se stingea dupa 2-3 secunde de la punerea contactului. Am atasat cateva poze cu scuregerea de ulei.

                              Ce parere aveti?
                              Attached Files

                              Comment


                              • Is vapori de ulei. E ceva normal. Eu cred ca nu izoleaza bine colierul acela. Oricum nu e o ingrijorare , dar ar trebui rezolvata pe garantie.
                                o/____\o
                                (i)
                                .........

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google