Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Teoretic si motorizarea 1.2 e dotata cu servodirectie cu pompa electrica ce consuma destul de mult, iar cu o baterie subdimensionata, poti ajunge in situatia expusa de tine.

    Poti verifica prezenta GEP(grup electropompa) in stanga masinii sub far.Bateria pt 1.2 ar trebui sa fie de 60Ah incepand cu iun2013.
    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

    Comment


    • si eu am patit de cateva ori, dar nu de fiecare data. daca fac asta la prima pornire (dimineata) moare motorul, daca o fac in timpul zilei cand am mai pornit motorul de mai multe ori nu moare motorul. probabil este o protectie (nu stiu la ce) nu o problema.

      Comment


      • Cand miscam de volan stanga-dreapta pe loc, imediat dupa ce o porneam, masina incepea sa vibreze.La mine, bateria e de 42 Mah, daca nu gresesc. Fabricatie septembrie 2013.

        Comment


        • eu am ph2 1.2 16v si intr-adevar scade turatia cand misc volanul dar nu s-a oprit niciodata

          Comment


          • Turatia scade de fiecare data cand misc volanul si este ceva normal dar nu este normal sa moara motorul. Acest lucru se intampla numai dupa ce dau la automat.

            Comment


            • Originally posted by t0rquemada View Post
              Teoretic si motorizarea 1.2 e dotata cu servodirectie cu pompa electrica ce consuma destul de mult, iar cu o baterie subdimensionata, poti ajunge in situatia expusa de tine.

              Poti verifica prezenta GEP(grup electropompa) in stanga masinii sub far.Bateria pt 1.2 ar trebui sa fie de 60Ah incepand cu iun2013.
              Imi este cam greu sa cred ca au pus baterie de 60 de Amperi pe 1.2 16V,
              la mine la diesel am de 60 de Amperi.
              Zilele trecute am fost la dealer sa imi ridic bandourile laterale si am vazut un Duster 1.2 TCE care avea baterie de 50 si ceva de amperi(era o chichineata de baterie)
              Captain of the black pearl

              Comment


              • Eu detin un logan ph2 an de fabrucatie 2012 varianta porni si vreau sa va spun ca am o baterie de 40A. Ceea ce mie mi se pare sincer insuficient daca vrei sa dotezi masina...

                Sent from my GT-I9300 using Forum Runner
                Stickere Auto-Moto la Comanda

                Comment


                • @GFN TCe-ul meu fabricatie 12.12 are baterie 60Ah.

                  @Alexro91 Pentru Logan I Acces bateria aia e mai mult decat suficienta.
                  Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                  Comment


                  • daca o sa mai vb mult de butoane ... o sa scoata cablajul cei de la dacia ...asa cum scoasa si treaba cu litri ramasi in rezervor

                    Comment


                    • Eu pot remarca probleme la pornirea motorului la 1cheie. Azi am patit-o iar. Am ajuns la benzinarie Rompetrol, dupa un drum de 35 km. Am oprit, sters parbrizul de nisip fin, ma rog si alte nevoi. Apoi am dat 1 cheie, dupa ce s-au stins beculetele, am pornit motorul si parca mi s-a oprit, dupa ce as fi miscat de volan. Ideea este ca am mai patit-o de vreo doua ori si prin parcarea supermarketului. Aseara am mers cu masina la relanti, tr2, doar din CB.

                      Aveti careva o idee in acest sens?

                      Comment


                      • ce rost are sa misti volanul imediat ce pornesti la 1 2 secunde .....e normal sa faca figuri ...toata instalatia intra in functiune si motorasul pas cu pas nu face fata ...e aceasi dilema ca atunci e sub - 10 grade afara iarna ...pornesti stai 10 secunde ..dai cu spatele toata electronica on ..si virezi maxim el se tureaza pt 2 secunde la 2000 de ture si isi revine ...e logic nu face fata ! de ce sa-l chinui ... e o problema la mai toate loganurile nu numai la astea noi .... am testat si eu si odata am reusit sal opresc in rest nu !

                        Comment


                        • O întrebare poate puţin prostească! Sper să nu deranjez! Eu aş încerca/testa dar nu am une/la ce!
                          În momentul în care faci manevrele (stânga - dreapta!), conştient fiind de posibilitatea de a ţi se opri motorul, nu poţi să-l "ţi în viaţă" din acceleraţie"?! sau pur şi simplu, "moare"!
                          Stimă

                          Comment


                          • Tinuletz, cand iti iei o masina nu trebuie sa iei si o carte cu instructiuni care sa-ti spuna sa nu misti volanul pana nu intra motorul in regim normal. Se intampla in general atunci cand vrei sa pleci din parcari laterale. Cand dai la automat, in mod reflex dai si de volan ca apoi sa iesi.
                            Referitor la accelerarea masinii atunci cand dai la automat. Nu mi-am luat masina ca sa invat tot felul de trick-uri ca sa plec cu ea de pe loc. La orice masina normala dai la automat si pleci fara a face alte lucruri suplimentare. Am mers cu o gramada de masini si nici-una nu facea asa. Pot evita fenomenul acesta dar inseamna ca ascundem un defect. Trebuie sunati la vocea clientului pana vor rezolva acest lucru.

                            Comment


                            • E un simptom Euro5. Nu i s-a dat de capat.

                              Comment


                              • Se vede cine nu a condus o Dacie 1300 .
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google