Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Eu am un vecin cu Logan PH2 2010, 1.2 16v, luată de noua si in perioada de iarnă pornește la a 6 a sau a 7 a cheie iar acum cam la a 3 a. Ma refer la prima pornire din zi, dimineața, la rece. O aud zilnic ))))))))))
    Ii face asa de vreo doi ani...cand se duce la service papagalii aia se scarpină in cap! Dacia...

    Sent from my GT-I9300 using Forum Runner
    Last edited by PCH; 25 April 2014, 10:10.

    Comment


    • Originally posted by stoicanu View Post
      Mol cumpara benzina de la Lukoil.
      Cred ca in Romania sunt 3 furnizori de benzina.
      -Lukoil care se pare ca are cea mai moderna rafinarie
      -Petromul
      -Rompetrol care daca nu ma insel o importa.
      De petromidia ai auzit? Lukoil o au pe cea mai veche de fapt.
      Confirm ca MOl au benzina de Petrom si aditiv propriu.
      Dar ce se prezinta pe aici nu prea e de la benzina.
      Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

      Comment


      • Originally posted by mr.K View Post
        E bine totusi ca v-ati pus de acord ca de vina e masina, nu benzina, in conditiile in care producatorul nu recomanda alimentarea de la un anume lant de benzinarii cu un anume sortiment.

        De ce nu mergeti totusi la reprezentanta de 5 ori pe saptamana sa-i frecati la cap cu garantia, in loc sa cautati cauze externe, de la praful de pe drum pana la bioritm prost al masinii in acea zi?
        Ai si tu dreptate, dar inseamna mult timp pierdut si nervi intinsi la maxim.

        Comment


        • Originally posted by dadan View Post
          La Octavia TSI de 1.2 au fost semnalate probleme mult mai grave legate de distributia pe lant care dupa un an-doi devenea foarte galagioasa, pornire grea cu motor rece, etc.. solutia celor de la skoda a fost sa le faca vreo 3 update-uri de soft pentru computerul de injectie. Problema de distributie sigur nu s-a rezolvat cu resoftarea, acolo fiind o problema de proiectare a intinzatorului (din cate am inteles) insa poate rezolva anumite probleme cu aprinderea - poate merita incercat/ verificat daca exista versiuni mai noi de soft
          Au rezolvat şi problema de proiectare a întinzătorului trecând distribuţia din nou pe curea! Şi au repoziţionat de asemenea şi turbina, care tot la motorul 1,2 TSI avea nevoie în trecut de o şaibă!
          Probleme sunt deci peste tot!

          Scuze pentru off-topic!

          Comment


          • O sa ma duc dupa amiaza sa o mai verifice si sa vedem ce solutie imi vor comunica.

            Comment


            • Cine ma poate ajuta cu ceva informatii ,in special poserori de Logan 2 DCi 75/90 Cp
              saptamana viitoare merga de dealer pentru a intra in programul rabla si vreau sa merg cu "lectia facuta"

              ce tip de injectoare, si pompa( tot gama delphi ! ! !) se foloseste pe noul logan dci

              personal sunt posesor de Dci 65cp (resoftat)pana acum nu am avut decat o singura problema cu injectoarele....in rest nu prea au fost..
              Niciodata nu te certa cu un idiotu.Te aduce la nivelul lui si te bate prin experienta!!!

              Comment


              • Originally posted by bobbyred View Post
                Cine ma poate ajuta cu ceva informatii ,in special poserori de Logan 2 DCi 75/90 Cp
                saptamana viitoare merga de dealer pentru a intra in programul rabla si vreau sa merg cu "lectia facuta"

                ce tip de injectoare, si pompa( tot gama delphi ! ! !) se foloseste pe noul logan dci

                personal sunt posesor de Dci 65cp (resoftat)pana acum nu am avut decat o singura problema cu injectoarele....in rest nu prea au fost..
                sunt posesor de 1.5 dci 90 cp si pot sa-ti spun ca injectoarele sunt schimbate si nu au mai fost probleme !
                sunt motoare care au depasit deja 130-140000 km fara probleme
                intradevar vechile injectoare au avut ceva probleme- minore insa!
                eu am cu Loganul meu deja 25000 dupa 1 an
                toate bune

                Comment


                • ai cumva idee ce folosesc acum?! am auzit ceva zvonuri ca Bosch
                  Niciodata nu te certa cu un idiotu.Te aduce la nivelul lui si te bate prin experienta!!!

                  Comment


                  • La a mea sunt vizibile balamalele usilor fata prin spatiul dintre usa si stalp si ma cam zgarie pe retina. Mai are cineva asa?

                    Comment


                    • Originally posted by bobbyred View Post
                      Cine ma poate ajuta cu ceva informatii ,in special poserori de Logan 2 DCi 75/90 Cp
                      saptamana viitoare merga de dealer pentru a intra in programul rabla si vreau sa merg cu "lectia facuta"

                      ce tip de injectoare, si pompa( tot gama delphi ! ! !) se foloseste pe noul logan dci

                      personal sunt posesor de Dci 65cp (resoftat)pana acum nu am avut decat o singura problema cu injectoarele....in rest nu prea au fost..
                      pe motoarele de 90 si 110 injectia este siemens

                      Comment


                      • Ieri am vorbit cu directorul mecanica de la meridian si mi-a zis ca cele mai multe motoare cu probleme sunt de la combustibil alimentat de la Lukoil si Agip si cele mai purine de la Omv si Mol, dar exista si defectiuni si din cauza asta. Acum depinde de noroc si l-am mai intrebat de un logan mcv 0.9 tce vs 1.3 16 V si mi-a recomandat 0.9 din toate punctele de vedere, desi eu la munca le-am recomandat dci, directorul meu si cel care se ocupa de achizitie vor 1.2 16v.

                        Comment


                        • Pai normal sa vrea 1.2 ca e mai ieftin ... restul e can can. Si nici nu cred ca merita sa insisti prea mult. Vor vedea probabil dupa ce vor merge cu ele in service pentru diverse probleme.
                          sigpic
                          This is My Ride!
                          !Visit and enjoy!

                          Comment


                          • Recomandarea din toate punctele de vedere a motorului de 0.9 vine pentru promovarea motoarelor de generatie noua, e normal asa, dar asta nu inseamna ca 1.2 nu ar fi un motor bun.

                            Eu am ales 1.2 si pentru un cost mai scazut de achizitie, dar si pentru ca este un motor cu multe milioane de km adunati, fata de 0.9 in 3 pistoane unde am considerat ca pot sa apara probleme, mai ales pe partea de turbina, si sincer eu depind zilnic de masina, si chiar daca am alternativa, chiar nu vreau sa adun ore de service, mai ales la o masina noua .... A se vedea cazul 1.2 TSI de la Skoda.

                            Sa cumperi o masina noua cu peste 15000 euro, si sa ti se schimbe turbina de 3 ori in 45k km, totalizand peste 2 luni de stat cu masina in service nu e normal.

                            Comment


                            • Originally posted by mflorea View Post
                              pe motoarele de 90 si 110 injectia este siemens
                              mersi de informatie
                              Niciodata nu te certa cu un idiotu.Te aduce la nivelul lui si te bate prin experienta!!!

                              Comment


                              • Originally posted by IonutTM View Post
                                Recomandarea din toate punctele de vedere a motorului de 0.9 vine pentru promovarea motoarelor de generatie noua, e normal asa, dar asta nu inseamna ca 1.2 nu ar fi un motor bun.

                                Eu am ales 1.2 si pentru un cost mai scazut de achizitie, dar si pentru ca este un motor cu multe milioane de km adunati, fata de 0.9 in 3 pistoane unde am considerat ca pot sa apara probleme, mai ales pe partea de turbina, si sincer eu depind zilnic de masina, si chiar daca am alternativa, chiar nu vreau sa adun ore de service, mai ales la o masina noua .... A se vedea cazul 1.2 TSI de la Skoda.

                                Sa cumperi o masina noua cu peste 15000 euro, si sa ti se schimbe turbina de 3 ori in 45k km, totalizand peste 2 luni de stat cu masina in service nu e normal.
                                Ai dreptate, eu am ales 1.2 pe sandero, dar asta nu inseamna ca m-a scutit de neplaceri la pornire. Totusi 1.2 la masa loganului mcv si incarcat, mi se pare foarte mic.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google