Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by aris86 View Post
    Totusi 1.2 la masa loganului mcv si incarcat, mi se pare foarte mic.
    Chiar este, gândeşte-te te rog la următoarea situaţie teoretică: 3 persoane şi bagajele aferente pentru un concediu, caniculă şi implicit A.C pornit şi de urcat Dealul Negru de exemplu!

    Comment


    • Simplu, daca tu urci in treapta a 3-a 1.2 urca in a-2-a si toata lumea este fericita ca doar 1.2 nu o ia inapoi la vale.

      Comment


      • Legat de combustibili folositi , 90% din cei 74.000 km efectuati cu 0.9 tce sunt facuti cu benzina de la Lukoil.
        Se pare ca totusi 0.9 castiga in fara celui de 1.2 16v la probleme de proiectare.
        Despre fiabilitate ramane de vazut pana acum fara probleme.

        Originally posted by cristiboerica View Post
        Simplu, daca tu urci in treapta a 3-a 1.2 urca in a-2-a si toata lumea este fericita ca doar 1.2 nu o ia inapoi la vale.
        Tr 2 5000 rot/min si dupa 10 km in stilul asta te bagi la parcare sa racesti motorul.
        Sincer nici eu nu recomand 1.2 16v pe mcv
        Last edited by stoicanu; 26 April 2014, 21:13. Reason: Automerged Doublepost
        sigpic

        Comment


        • Acum hai sa nu exageram ... am fost cu inca 2 persoane, scule si ceva echipamente in portbagaj, cu 110 ... 120 maxim, pentru ca asa a permis drumul. Consum pe CB dupa 160km de exterior, 6.3/100km.

          Depasiri ale masinilor ce mergeau cu 90 ... 100km, facute in tr. a 4-a, fara foarte mult efort.

          Motorul are 75 de cai dar .... am avut si berlina pe injectie din 2001, cu 50 de cai sau cat avea, si am fost 4 persoane in masina si bagaje, si tot am putut merge cu 100km/h fara sa rup masina, sau sa nu poata urca la deal. Binenteles ca era foarte bine intretinuta, chiar daca avea 10 ani masina, nu era varianta romaneasca legata cu sarma

          Comment


          • Nu spune nimeni că o ia înapoi la vale, dar este clar că totuşi pentru un MCV motorul este cam micuţ! Şi o spun prin prisma faptului că şi eu am pe maşină un motor care dezvoltă tot 75 Cp, diferenţa dintre ele fiind dată doar de cuplul motor mai mare la mine, deoarece agregatul meu de sub capotă este Diesel!

            Dar puterea sau cuplul unui motor nu constituie o problemă tehnică, aşa cum este intitulat de altfel topicul de faţă, astfel că ne cerem frumos scuze pentru off-topic!

            Comment


            • Intrebare ON Topic .. pentru cei cu probleme de pornire la motorul de 1.2

              Nu am citit tot topicul post cu post ... ci asa, mai printre randuri, dar cei care au probleme la pornire, ati fost in service? Ati fost la garantie? Ce vi s-a spus?

              Eu pana acum nu am avut probleme ... (2000km si ceva peste) , in regim de minim 10 porniri si opriri pe zi, in timpul saptamanii.

              Daca va incepe sa faca probleme, voi merge cu in service si ma tin de capul lor pana se rezolva. Sunt constient ca cei de la service-ul autorizat Dacia sunt destul de slab instruiti, dar cu problema nu raman eu ...... nu la o masina noua. Buna sau rea, asta e parerea mea

              In momentul de fata motorul porneste sub 2 ... 3 secunde de la actionarea demarorului.

              Comment


              • Am zis ca revin cu detalii despre schimbatul usi dreapta fata. Ma sunat azi si ma chemat la service dacia ,a zis ca usa este vopsita si pregatita de montaj.Am fost ,au schimbat usa ,toata treaba a durat 3 ore.Nu se cunoaste diferenta la vopsea fata de restul masini,ce nu mi-a placut la reglajul usi.Iam pus sa mai regleze dar tot nu a esit cum trebuie.La capitolul asta sunt praf.Sa vedem daca o sa mai fie probleme cu chederul de la geam.

                Comment


                • Cu scuzele mele ... dar nu am retinut. Ce ai patit de fapt de a trebuit inlocuita intreaga usa dreapta?
                  sigpic
                  This is My Ride!
                  !Visit and enjoy!

                  Comment


                  • M.Florin , am avut probleme cu chederul de la geam, la partea de sus.In momentul cand ridicai geamul, la partea de sus a chederului pe exterior statea distantat de usa.Au schimbat chederul si dupa o luna mam dus la ei cu aceias problema si au zis ca problema e de la usa si o va schimba.Si eri am fost si au schimbat usa, acum sa vad daca mai apare aceeas problema.

                    Comment


                    • astia pt un cheder schimba usa cu totul ....si poate astia intr-o zi daca ai o alta buba ...sa-ti dea o masina noua .....MINUNATE SUNT CAILE DOMNULUI DACIA

                      Comment


                      • ....

                        totusi sa recunoastem ca s-a schimbat putin politica garantiilor -in bine
                        si sa speram ca mai scolarizeaza si mecanicii.

                        Comment


                        • Originally posted by planetara View Post
                          si sa speram ca mai scolarizeaza si mecanicii.
                          Există şi acum Academia Dacia, dar costă.

                          Comment


                          • Acestia de la dacia sunt tufa de Venetia ,nu stiu mai nimic ,poate mai sunt si exceptii dar sa ma intrebi pe mine ca client daca e bine asa la reglatul unei usi pe care a reglato de a zapacito ca imi venea sa ii iau cheia din mana si sa ma bag eu sa rezolv situatia.

                            Comment


                            • Originally posted by bobbyred View Post
                              Cine ma poate ajuta cu ceva informatii ,in special poserori de Logan 2 DCi 75/90 Cp
                              saptamana viitoare merga de dealer pentru a intra in programul rabla si vreau sa merg cu "lectia facuta"

                              ce tip de injectoare, si pompa( tot gama delphi ! ! !) se foloseste pe noul logan dci

                              personal sunt posesor de Dci 65cp (resoftat)pana acum nu am avut decat o singura problema cu injectoarele....in rest nu prea au fost..
                              Cum s.a mai spus mai sus - injectia la 90cp este siemens. Eu am avut dacioiu vechi de 65 cp pana la 140000 km si nu am avut nici o problema cu partea de injectii. Totul este sa pui motorina sigura (petrom, gazprom, mol, omv) si nu vei avea probleme. Motoarele common rail sunt sensibile la carburant. Si sa nu mergi cu ea pe rosu. Sigur nu vor fi.probleme cu injectoarele. Niciunul din cunoscutii mei cu diesele de renault nu au avut probleme cat timp au alimentat din pompe sigure. Sporuri
                              sigpic

                              Comment


                              • salut,am un loganel nou de cateva zile luat,si am observat ca nu se mai blocheaza spatarul din spate,de la bancheta din spate,partea mai mare a spatarului, pur si simplu butonul acela nu mai revine in sus,treaba este ca partea cea mica se rabateaza si se inchide bine ,v ati mai confruntat vreunul cu problema asta? voi merge la service daca nu i dau de cap,doar ca nu sunt in oras,si voi ajunge pa la sfarsitul lunii
                                daca este o problema este aiurea masina fiind noua,ma gandesc nu au testat si treaba asta cand se verifica dupa fabricatie?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google