Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Continental, dar nu stiu modelul.

    Comment


    • Eu suspectez mai degrabă jantele!

      Comment


      • Originally posted by igor06 View Post
        Am fost in seara asta intr-un service unde mi-au verificat jentile, caucicurile, au facut o reechilibrare si au schimbat roata de pe stanga spate cu cea de pe stanga fata..
        Despre care masina vorbesti? Ai Logan 2?
        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

        Comment


        • Originally posted by igor06 View Post
          Continental, dar nu stiu modelul.
          Pai ai garantie, inclusiv la cauciucuri/jante. Da o fuga la reprezentanta si spune-le de probleme.

          Comment


          • Originally posted by Ampt View Post
            Eu suspectez mai degrabă jantele!
            Au verificat jentile separat si nu era nici o problema cu ele.

            Originally posted by IancuMIC View Post
            Despre care masina vorbesti? Ai Logan 2?
            Da, Logan 2

            Comment


            • Şi totuşi de ce aceleaşi anvelope pe jantele de tablă (cele cu care au venit maşina din fabrică) nu aveau niciun fel de probleme?

              Comment


              • Originally posted by Ampt View Post
                Şi totuşi de ce aceleaşi anvelope pe jantele de tablă (cele cu care au venit maşina din fabrică) nu aveau niciun fel de probleme?
                Corect.
                Doar ca nu cred ca sunt in aceeasi pozitie cum au fost pe cele de tabla. Aici ma refer la faptul ca nu mi-am notat pe cauciuc pozitia cand am schimbat cauciucul de vara cu cel de iarna.

                Comment


                • A observat cineva daca dimineatza la 5 cand e rece afara si motorul rece etc ...daca vrei sa bagi masalier din prima nu intra .... ci din a doua sau a 3 a ..... o fi numai la mine ...sau e generala treaba ca uleiul e rece si din cauza asta .. problema asta o aveam la vechea dacie ca era "lege" dar si la noul logan ?

                  Comment


                  • Faci cumva asa: masina in viteza si cu frana de mana trasa,
                    te sui in ea, apesi ambreiajul, scoti din viteza, pornesti motorul, lasi ambreiajul si apoi lasi frana de mana si cuplezi marsarierul?
                    sau
                    te sui in ea, apesi ambreiajul, scoti din viteza, pornesti motorul, cuplezi marsarierul si apoi lasi frana de mana?
                    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                    Comment


                    • Varianta asta ma sui in ea, apas ambreiajul, scot din viteza (1 de regula mai rar a doua ), pornesc motorul cu ambreiajul calcat si necalcat, stau 10 sau 20 secunde sa se imprasstie uleiul prin motor, cuplez marsarierul .... nu trag frana de mana decat daca parchez pe undeva unde e planul inclinat si niciodata peste noapte .... am avut o patanie cu dacia 1310 cand a ramas blocat intr-o iarna fiind si am plecat asa ....deci sa rupt cablul cu totul

                      Comment


                      • Salutare tuturor, nu stiu daca a mai sesizat cineva si nici daca se incadreaza la probleme tehnice. In portbagaj unde sunt cele 2 guri de aerisire sau cum se numesc ele, pe acolo imi arunca apa in interor, am vazut urma pe covoras. Poate sa fie din cauza ca am mers pe autostrada si din cauza vitezei sa se infiltreze. Zona plina de noroi din poze pe acolo a bagat apa

                        ForumRunner_20140313_234625.png



                        ForumRunner_20140313_234641.png

                        Sent from my GT-P3100 using Forum Runner

                        Comment


                        • Nu are legatura cu mersul pe autostrada. Au patit la fel si alti colegi (Mihai aka MihaiiahiM stiu ca a detaliat pe tema asta) ... rezolvarea e simpla - aparatori de noroi la roti. Problema apare din cauza proastei configurari a carenajelor - fustelor - de la rotile spate.
                          Cand ne intalnim iti arat concret ce si cum.
                          Eu cu aparatorile de noroi montate nu am avut astfel de probleme si am mers si pe ploaie torentiala pe autostrada etc.
                          sigpic
                          This is My Ride!
                          !Visit and enjoy!

                          Comment


                          • Toate L2 au aceeasi problema.
                            La fel si la mine a fost.
                            De obicei se intampla la viteze mai mari dar si la viteze mai mici dar nu este asa vizibil
                            sigpic

                            Comment


                            • Tocmai am constatat ca si la mine se vede stropita mocheta la fel.
                              Aparatori de noroi obligatoriu.
                              Captain of the black pearl

                              Comment


                              • Eu nu înțeleg, cum sa pui apărători de noroi ca sa nu mai stropească cu apa in portbagaj?! :l La cat ajunge un vehicul din acesta, 11.000? :| Astia de la Dacia continuă traditia cu timpul mic in care o pisica iese din mașină?

                                Sent from my GT-I9300 using Forum Runner

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google