Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by djxhouse View Post
    .................
    Nu e mai bine sa anticipezi un pic traficul? Daca vezi ca urmeaza sa opresti, nu mai apesi acceleratia, schimbi viteza intr-o treapta inferioara. Nu?
    cel putin asa mi se pare logic.
    Poate gresesc, poate nu... cine stie. (-:
    In principiu, nu gresesti.
    Doar ca e bine sa eviti frana de motor violenta la masina nationala, tampoanele de la motor si cutie sunt mult prea scumpe si au obiceiul prost sa pice cateodata, mai bine schimbi cate un set de placute de frana in plus.

    Totusi, faptul ca placutele de frana se tocesc repede, nu e o problema tehnica. Pur si simplu placutele asa au fost alese de producator, inguste, subtiri si moi, sa platiti des un alt set. S-au fript cu Logan 1, ca la ala tineau multi km si placutele mai moi.
    Last edited by mr.K; 2 August 2014, 22:00.

    Comment


    • Si eu am 35.000 km pana in prezent iar franarea este una ok. Se simte ca s-au mai tocit placutele, nu mai franeaza chiar ca la inceput dar pana la revizie ma mai duc linistit. Depinde evident si de stilul de condus si de traseul parcurs (urban, extra-urban etc) insa consider ca la o exploatare decenta a masinii un set de placute ar trebui sa duca 40.000 km. Si vorba colegului mai sus ... intotdeauna e bine sa anticipezi traficul si mai ales atunci cand parcurgi zilnic acelasi sector de drum - sector pe care se presupune ca il cunosti.
      sigpic
      This is My Ride!
      !Visit and enjoy!

      Comment


      • Originally posted by pilifida View Post
        nu trebe sa fi vitezoman ca sa iti topesti franele. Niste drumuri gen bucegi sau transalpina - cum ai zis tu ca a facut - si coborat fara frana de motor. Sunt indeajuns pentru a le topi
        Am folosit frana de motor, dar a fost necesara si frana de picior, mai ales in curbe fara vizibilitate.

        Comment


        • Daca scartaie la prima apasare de pedala e normal ....... si stai relax ca si placutele astea duc in medie peste 30 000 de km

          Comment


          • La revizie (facuta la 18 mii) mi-au spus domnii ca mai fac cam 7000 cu placutele. Si ale mele mai scartaie catodata

            Comment


            • Daca te ei dupa domnii de la revizie ... ar trebuie schimbate cam multe ca doar deh cu garantia mai castiga si ei ceva shi lumea pune botul la morala lor...numai cand vine omul cu o problema de garantie atunci ei se fofilesc!

              Comment


              • Buna ziua,
                Am si eu 2 intrebari in legatura cu instalatia de AC

                1. Am observat ca atunci cand e clima pornita, parbrizul se abureste in partea de jos-mijloc, pe exterior. Acest lucru se intampla cand afara e mai rece (pe la 20 - 22 de grade am vazut sa apara fenomenul) si/sau umezeala. Nu e deranjant, nu incurca la condus insa as vrea sa stiu daca si la altii mai apare acest fenomen.

                2. Dupa un drum Arad - Viena cu clima pornita tot timpul, cam in apropiere de Viena pe piciorul pasagerului din dreapta a cazut o picatura de apa. Din cate am cautat s-ar parea ca e condensul de pe tevile de clima ce trec prin spatele torpedoului si urca spre parbriz. Totodata am observat ca in spatele consolei centrale, in partea de jos, la vaporizator este ceva umezeala adunata intre vaporizator si pasla aceea pusa intre vaporizator si caroserie(nu e ud, insa e destul de umed). Scurgerea climei spre exterior nu e infundata de aceea ma intreb daca nu e ceva in neregula.

                Voi pune poze maine sau poimaine cand o sa imi descarc pozele de pe aparat pentru ambele probleme.

                Stima

                PS: Masina e un Sandero 2, 0.9 TCe
                sigpic

                Comment


                • Originally posted by cozma1993 View Post
                  La revizie (facuta la 18 mii) mi-au spus domnii ca mai fac cam 7000 cu placutele. Si ale mele mai scartaie catodata
                  Asta cu 7000 km, cred ca este poezia lor de baza, ca am mai auzit-o cand i se spunea unui client la revizie.

                  Comment


                  • @MAVERICK_SS
                    1. Ce setari: dirijare aer spre?, viteza?, recirculare?
                    2. In spatele torpedoului nu ai nicio teava, aeratorul din dreapta trece pe deasupra torpedoului.

                    Asteptam pozele.
                    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                    Comment


                    • E posibil sa se fi strans ceva condens pe vonductele de aer.
                      La parbriz se intampla des asta in anumite conditii si mie mi sa intamplat sa faca condes parbrizul pe exterior chiar si pe geamurile laterale( aeratoarele sunt dirijate catre gemaurile laterale.
                      sigpic

                      Comment


                      • In viata mea nu am patit asa ceva afara. (condens la exterior) Doar la coborare in parcari subterane.
                        Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                        Comment


                        • Poate sa apara condens si pe exteriorul geamului, e fizica elementara
                          In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                          Comment


                          • Daca nu folosesti AC-ul la 20-22 grade nu se intampla.
                            sigpic

                            Comment


                            • @t0rquemada: 1.Dirijare spre parbriz, viteza 1, aer de afara, nivelul de racire: ultima bulina albastra inainte de cele rosii.
                              2. Da, asa este, m-am incurcat eu. Din cate am pipait sunt ceva tevi ce trec prin spatele airbag-ului de la pasager, tevi pe care am simtit umezeala. O sa incerc sa le fac si lor o poza, sa vad cum incape aparatul foto acolo.

                              PS: Treaba cu condensul de pe exteriorul parbrizului am mai intalnit-o si la alte masini, in speta un VW Caravelle asa ca presupun ca nu e ceva singular. Ce ma nelinisteste e acel condens/umezeala de la baza vaporizatorului care nu cred ca se va impaca prea bine cu pasla de sub ea. Oricum, maine fac tot posibilul sa incarc pozele ca sa vedeti si voi exact zona descrisa de mine.
                              Last edited by MAVERICK_SS; 3 August 2014, 22:05.
                              sigpic

                              Comment


                              • Am o intrebare, poate ati sesizat si voi fenomenul. E normal cand porniti aerul conditionat sa auziti un fasait mai puternic din zona compresorului? Face doar la prima pornire a compresorului dupa ce pornesc motorul.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google