Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pe la soclul antenei mai poate intra apa, daca nu e strans bine si izolat de tabla.

    Comment


    • Deci ai masina de un an, n-a fost seceta in ultimul an, iar dintr-odata iti intra o galeata de apa in masina, fara sa fie lovita, cu geamurile si portierele inchise bine. Nu cred ca s-au intamplat toate astea. Ceva ti-a scapat...
      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

      Comment


      • Cumva parcata inclinat masina?Au mai fost care au parcat loganul inclinat mai tare pe o parte si surpriza ....au gasit piscina in masina.
        Welcome to the Club, We Have Jackets !

        Comment


        • Am fost in service..
          Pana luni nu se port uita la ea.
          Sub masina sunt dopuri care daca sunt infundate arunca apa la interior.
          Am vazut apa dupa ore bune de stationare si ploaie torentiala.
          Sub mocheta nu am apa, iar polistirenul si tabla par uscate.(am dat cu hartie)
          Posibil sa fi patruns apa pe la usa, la urmatoarea ploaie stau in masina.

          Comment


          • Salutare,

            Am si eu o intrebare...
            Am fost saptamana trecuta cu masina in service, sa vopseasca bara spate dupa ce am gasit-o lovita in parcare.
            Dupa ce am luat masina, mi-am dat seama ca la viteze de peste 80 km/h se aude un zgonot din spate/dreapta, zgomot pe care eu nu l-am mai sesizat pana acum.
            Am fost inapoi in service si mi-au zis ca nu poate sa fie de la bara, au mai strans-o un pic, au zis ca nu are cleme, sunt doar cateva suruburi si locuri in care trebuie sa intre.
            Am facut ieri un drum mai lung, aceasi probleme, un zgomot inconstant, la viteze mari, in functie de vand sau denivelari...
            Poate sa fie alta problema, sau le e lor lene sa o dea jos sa o monteze din nou?

            Comment


            • Deschizi portbagajul, sub fiecare stop ai cate un obturator/aerisitor, impingi usor in ele si vezi daca te opresti in ceva textil. Daca nu te opresti in textil ci in ceva plastic, trebuie schimbate capacele exterioare. (Pun o poza mai tarziu).
              Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

              Comment


              • Am verificat si materialul de care dau e textil.Nu e nici o portiune plastic.
                Multumesc de raspuns.

                Comment


                • Era vorba de reperele 7, aflate pe exteriorul reperelor 3.
                  Attached Files
                  Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                  Comment


                  • Buna ziua,

                    Saptamana aceasta fac 30 000 km cu Stepway-ul meu. Pana acum nu am avut niciun fel de probleme, nici cu rugina, nici tehnica. Insa am patit in week end ceva si nu stiu ce sa fac.
                    Vineri noapte am pus 55 litri de benzina si am facut in week end un traseu dus intors Bucuresti- Targu Jiu. Dupa ce zice pe net ar fi 574 km dus intors. Cand am facut plinul ( baiatul a zis ca ar intra 67 de litri dar eu am vrut doar 55 ) erau pline toate acele pavele.
                    Acum problema:
                    - cand am ajuns sambata la Targu Jiu imi arata tot rezervor full ( toate pavelele pline)
                    - cand m-am intors la Bucuresti scazusera doar 3. Devenisem incantat de consumul masinii mele)...glumesc !


                    Ce s-a intamplat si cum se poate remedia ? Pe computerul de bord imi arata consumul real ( am uitat care ) insa nu stiu cum sa rezolv cu pavelele mai ales ca nu merg doar eu cu masina si nu vreau sa raman / ramana in pana prostului.


                    Multumesc frumos!

                    Comment


                    • Nu trebuie sa faci nimic cu pavelele , vor scadea de la sine.
                      Eu am 300km efectuatzi si nu a scazut nici o pavela.
                      Am alimentat 63 L
                      sigpic

                      Comment


                      • Este normal sa vibreze geamul de la sofer cand este inchis la o viteza mai mare de 50 km/h? Spre exemplu, inchid geamul la maxim din buton, se aude vibratii si apoi apas usor pe buton de coborare si nu se mai aude. O fi din cauza chederului? Alta problema ar mai scartaitul de la centura, care in oras nu se mai manifesta, doar pe drumuri de tara, desi am uns acea clapeta cu sparay cu ulei, ma gandeam sa pun spray cu vaselina. Multumesc anticipat, pentru ajutor!

                        Comment


                        • Din calculele mele arata ca drumul dus-intors a avut 635 km ( am luat-o putin si prin Valcea) iar consumul pe CB din momentul plecarii din fata blocului pana inapoi a fost de 36,5 l si incercam sa ma dumiresc cu pavelele respective....insa mai merge si altcineva cu masina si mi-e sa nu arate ca mai e benzina si sa ramana in pana 'desteptului'.
                          Nu e nicio chestie de genul ca s-a blocat plutitorul sau mai stiu eu ce? nu de alta dar vroiam sa sun la Dacia. Multumesc !

                          Comment


                          • Nu mai bine nu turnai carburant in prostie in rezervor si mergea totul normal? Nu degeaba e data capacitatea rezervorului la 50 de litri.
                            Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                            Comment


                            • Am facut ieri plinul cand s-a aprins becul. 52 de litri au intrat, fortat.
                              Prima linie s-a stins dupa muuulti km.

                              Comment


                              • acum vreun an...am bagat sunca pana-n buza. aveam de facut un drum Tulcea-Otopeni si retur. masina era in rodaj...am mers cu 90-100 (pe autostrada turbezi)...abia la intoarcere pe la Slobozia s-a dus prima liniuta. Am crezut ca s-a bulit ceva de nu se mai stingea!
                                Keep walking...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google