Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • S-ar putea ca modelele mai noi sa nu mai fie.
    E sub aceasi umbrela ca si Loganul.
    sigpic

    Comment


    • Originally posted by epuru View Post
      ... Eram curios la Stepway daca fiind la ultima pavela se goleste centrul ei, iar apoi mai am echivalentul unei pavele si de abia apoi se aprinde martorul sau in momentul in care se goleste interiorul ultimei pavele atunci se aprinde si martorul.
      Pai zi-ne si noua rezultatele experimentului, ca nu retin sa fi explicat cineva la logan 2. Oricum la mine cred ca s-a blocat pe plin, ca nu mi-a scazut nicio linie, de cand am facut ultima data plinul, dar tot e bine de stiut.

      Comment


      • @YOGI81: Nu cred că s-a blocat, mai degrabă ai făcut tu plinul mai "temeinic".

        Comment


        • Originally posted by YOGI81 View Post
          Pai zi-ne si noua rezultatele experimentului, ca nu retin sa fi explicat cineva la logan 2. Oricum la mine cred ca s-a blocat pe plin, ca nu mi-a scazut nicio linie, de cand am facut ultima data plinul, dar tot e bine de stiut.
          Partea a doua. Eram pe ultima pavela de jos si in momentul in care s-a golit centrul ei si a ramas doar conturul s-a aprins pompa in bord si a sunat alarma. Deci probabil mai aveam vreo 5 litri in rezervor, iar autonomia ramasa afisata era de 120 km, care dupa cateva minute s-a transformat in 3 liniute. Dupa ce s-a aprins pompa in bord, daca tin bine minte centrul ultimei pavelei de jos palpaia intermitent.

          Dupa 25 km am intrat in oras si am alimentat.
          Tutorial montaj conducte ventilatie pentru locurile spate: http://www.loganclub.ro/forum/showpo...postcount=1156

          Comment


          • Deci sa inteleg ca ultima linie ar fi de fapt 10 litri (5 plina si 5 goala) si nu 5 ca celelalte. E bine de stiut. Multumim de informatie

            Originally posted by Ampt View Post
            @YOGI81: Nu cred că s-a blocat, mai degrabă ai făcut tu plinul mai "temeinic".
            Asa am crezut si eu initial dar deja am facut vreo 400 km de la plin. Mai bag week-end-ul asta vreo 500 si daca raman tot cu plinul inseamna ca am cea mai economa masina din lume.
            Just in case vreo schema ceva sau aveti idee daca sistemul e ca la vechile Dacii cu plutitor sa-l pot repara singur sau e mai evoluat si mai bine ma duc la garantie ?

            Comment


            • Uite un desen cu rezervorul carburant ansamblu pompa sistem de masurare a cantitatii de carburant si ce mai e pe acolo

              Pozitia 3 ansamblu pompa plutitor
              Pozitia 4 aceeasi binecunoscuta piuliuta ebonita+garnitura
              etc...
              Se vede ca plutitorul e altfel decit la modelele vechi

              Sper ca est de folos cine e interesat.

              Mai bine s-ar face o rubrica sticky cu poze din Dialogys, sint multi interesati, sa se ceara si sa se posteze acolo pozele
              Attached Files

              Comment


              • Uite si o poza cu rezervorul la Logan1, se vede diferenta intre pompa - joja carburant rep 3 in cele doua situatii.
                Sint modificate L1 - L2

                Diferentele exact la plutitor sint clare.
                Attached Files

                Comment


                • Cat de aproximativa e indicatia CB referitoare la nr de litri consumati? Aveam jumatate din pavele stinse, am alimentat 32 de litri si acum, dupa 37 de litri consumati conform CB, am aprinsa ultima pavela, cu centrul plin, deci nu pe rezerva.

                  Comment


                  • Teoretic nr de litri consumati afisati de CB este destul de exact. Indicatorul cu pavele are o marja de eroare dar nu atat de mare cum reclami tu (daca nu ma insel o diferenta de cca 2-3 l maxim)

                    Originally posted by bogdan_cr View Post
                    Uite un desen cu rezervorul carburant ansamblu pompa sistem de masurare a cantitatii de carburant si ce mai e pe acolo
                    Mersi. Pare complicat de umblat asa ca daca nu-si revine de la sine apelam la garantie.

                    Comment


                    • Eu merg de la plin la plin si daca pe CB arata ca am consumat 50L de la ultima alimentare nu intra mai mult 50-52 L.
                      Cam asa stau lucrurile la mine.
                      Nu prea ma orientez dupa pavele.
                      sigpic

                      Comment


                      • O problema aveam si eu la rezervor adica daca aveam jumatate, fix 3 linii si chenarul, daca alimenta cu sub 18 l nu se ridica nimic cum puneam mai mult de ridicau 3 sau 4 odata .... evident ca ele se consumau corect si nu toate odata ... problema rezolvata pe garatie, pus testerul pe ea si reset la pompa si de atunci nu am mai patit , chiar si cand am fost la garantie am intrat cu 4 linii si am iesit cu 7 ) pavele

                        Comment


                        • Originally posted by Ampt View Post
                          @YOGI81: Nu cred că s-a blocat, mai degrabă ai făcut tu plinul mai "temeinic".
                          Se pare ca ai avut dreptate.Dupa drumul facut in week-end a scazut treptat pana la trei liniute. Oricum cred ca a exagerat baiatul de la peco la ultimul plin ca am facut deja 800 km si mai imi arata autonomie inca 500 km. Asa ca daca aveti impresia ca s-a blocat pe plin nu va agitati. Cel mai probabil va scadea nivelul curand de adevaratelea, din pacate
                          Last edited by YOGI81; 6 July 2014, 22:23.

                          Comment


                          • Azi am fost la Autocobalcescu, cu problema pornire motor 1.2 16V. I-au facut resoftare la calculatorul de injectie, deorece cei de la Meridian Sud m-au mintit referitor la resoftare in decembrie 2013. Cand s-au uitat baietii in istoric, figura data softului din fabrica. Cei de la Meridian, sunt neseriosi, inca o bila neagra si din partea mea.

                            Comment


                            • Probleme recunoscute de către Dacia, ce-i drept la motoarele Diesel care sunt pe Duster

                              "Versiunile restilizate ale Dacia Duster, echipate cu motor diesel, vor beneficia de o resoftare in curand, pentru a corecta o functionare anormala a motorului la ralanti si in jurul turatiei de 2.000 rotatii pe minut (rpm), cand motorul manifesta lipsa de putere. La variantele diesel de dinainte de facelift nu existau aceste manifestari."

                              "Inginerii Dacia recunosc problema si spun ca lucreaza pentru a o rezolva, iar in curand posesorii de Duster 1.5 dCi vor fi chemati pentru o resoftare a sistemului electronic care gestioneaza functionarea motorului."

                              Versiunile restilizate ale Dacia Duster, echipate cu motor diesel, vor beneficia de o resoftare in curand, pentru a corecta o functionare anormala a motorului la ralanti si in jurul turatiei…

                              Comment


                              • Originally posted by Ampt View Post
                                Probleme recunoscute de către Dacia, ce-i drept la motoarele Diesel care sunt pe Duster

                                "Versiunile restilizate ale Dacia Duster, echipate cu motor diesel, vor beneficia de o resoftare in curand, pentru a corecta o functionare anormala a motorului la ralanti si in jurul turatiei de 2.000 rotatii pe minut (rpm), cand motorul manifesta lipsa de putere. La variantele diesel de dinainte de facelift nu existau aceste manifestari."

                                "Inginerii Dacia recunosc problema si spun ca lucreaza pentru a o rezolva, iar in curand posesorii de Duster 1.5 dCi vor fi chemati pentru o resoftare a sistemului electronic care gestioneaza functionarea motorului."

                                http://0-100.hotnews.ro/2014/07/08/d...-functionarea/
                                Ar trebui sa cheme si toate masinile echipate cu 1.2 16V, ca sa nu mai fie astfel de probleme cu aceasta motorizare. Cu noul soft la ECU, masina porneste la sfert si trage mai bine (o fi efectul placebo). Astept rezultate, in perioada urmatoare si sa nu mai am probleme cu pornire motor.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google