Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Ampt View Post
    Blocul de lumini este cel răspunzător de această funcţionare defectuoasă, stai liniştit că se schimbă pe garanţie fără niciun fel de probleme.
    V-am recomandat să mergeţi cu ele la garanţie încă de acum trei zile, doar nu credeaţi că o să facă Dacia vreun OTS pentru problema aceasta (deşi aşa ar fi fost normal).

    Comment


    • Tocmai de aceea, mi-am facut ieri dimineata programare, desi Dacia era normal sa cheme toate masinile in service pentru inlocuire.








      NU mai cita postul anterior!
      Last edited by Niki; 27 June 2014, 07:55.

      Comment


      • Originally posted by stoicanu View Post
        Motivul pentru care devine podeaua denivelata.
        Astazi am avut a doua vizita in service pentru o problema cu alarma care, la prima vedere, s-a rezolvat.

        Am vrut sa profit de faptul ca ma aflam acolo si am intrebat mecanicii de ce podeaua este denivelata. Mi s-a spus ca ar fi ceva anti zapada sau whatever, am ramas putin stramb cand am auzit si i-am lasat in pace...

        Daca stie cineva ceva de chestia asta il rog frumos sa ma lamureasca.

        Comment


        • Ridica mocheta si ai sa vezi cu ochii tai cauza.
          sigpic

          Comment


          • Si surpriza
            este crapat,spart "poristirenul" acela in mod sigur
            Niciodata nu te certa cu un idiotu.Te aduce la nivelul lui si te bate prin experienta!!!

            Comment


            • Exact! Crapat in doua locuri, si anume fix pe muchia cand se lasa mai in jos in partea dreapta a podelei si fix in zona unde sta calcaiul drept.

              S-a rezolvat, cel putin temporar, folosind polistiren extrudat de 6mm grosime in zona unde era mai jos.

              Comment


              • Daca vrei se poate.
                sigpic

                Comment


                • nu am stiut unde sa postez, eu zic ca este bine aici
                  treaba sta in felul urmator,-am noul logan de 1.2 de doua luni si 2700 km, si ma tot uit la borcanul de antigel,de vreo luna incoace, ca am doar jumatate de centimetru de lichid peste minim. cand am luat masina de noua din reprezentanta era cam la fel,dar mi se pare destul de putin, ma gandesc sa nu scada nivelul si sa se calze motorul, mai ales ca nu mai este indicator precum la vechiul logan , si mai si fac drumuri lungi prin tara
                  am cumparat apa distilata, oare in cazul in care scade sub minim sa completez doar cu apa, pana voi ajunge in service?
                  din ce vad in aceste doua luni, nu pare sa scada nivelul, voi cand a ti ridicat masina, cum statea cu nivelul antigelului?

                  Comment


                  • Fii linistit.
                    E normal sa scada la inceput, deoarece pe masura ce functioneaza motorul, apa din circuit antreneaza eventualele perne de aer care se mai gasesc in instalatie, aer care ajunge in final in vasul de expansiune.
                    Completeaza cu apa distilata pana la nivelul maxim, ca sa fii linistit, si mai tine-l sub obsevatie din cand in cand.
                    Eu am completat cam 0.5 litrii de apa distilata, iar acum la revizie, temperatura de congelare masurata a lichidului a fost de -25 grd. C.

                    Comment


                    • 30 de grade afara la drum lung, il tineam pe treapta 2 si racea bine. Eu am o problema cu aerul conditionat totusi. Ma doare foarte tare capul de la el, de accea evit pe cat posibil sa il folosesc.

                      Comment


                      • Originally posted by sorin01 View Post
                        Completeaza cu apa distilata pana la nivelul maxim, ca sa fii linistit, si mai tine-l sub obsevatie din cand in cand.
                        Cel mai indicat este să completezi până la mijloc între nivelul minim şi cel maxim.

                        Comment


                        • Nivel maxim inseamna indicatia de maxim de pe vas si nu umplerea vasului pana la nivelul capacului ( adica ,,ras" ).
                          La motor, tot asa tii nivelul de ulei, la jumatea distantei dintre min. si max. de pe joja?

                          Comment


                          • Însăşi denumirea vasului "de expansiune" şi ar trebui să te facă să înţelegi de ce este bine să ai nivelul lichidului de răcire la mijlocul intervalului.

                            P.S Nivelul uleiului în motor nu creşte când acesta se încălzeşte.

                            Comment


                            • Daca te uiti cu atentie, vei observa ca indicatia de maxim de pe vas, este cam acolo unde zici tu. Adica cam pe la mijlocul inaltimii acestuia.
                              Nivelul minim este stabilit astfel incat sa asigure functionarea in conditii de siguranta a motorului. Rolul nivelului maxim este de a adauga un surplus de siguranta a acestui lichid de racire, astfel incat sa fie acolo o rezerva pentru situatii de pierderi/scurgeri accidentale.
                              Referitor la uleiul de motor, sa stii ca si acesta se supune acelorasi legi ale fizicii ca orice lichid. Prin incalzire se dilata.

                              Comment


                              • ok,multumesc pt lamuriri, asta era una din nelamuriri, daca este ok de completat doar cu apa distilata, sau trebuie neaparat si antigel
                                sa vad cum sta treaba zilele urmatoare, si daca este cazul pun apa pana ajunge la mijlocul gradatiei intre minus si plus

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google