Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • stoicane, ai sunat?

    Comment


    • Originally posted by Oti View Post
      Nasol si la tine.....parca aveai si tu ceva km la bord........daca nu ma insel esti pe locul doi dupa Stoicanu.......si ai motor de 1.2..... incep sa ma stresez......
      M.Florin are peste 40000 km, si deocamdata nu are probleme.
      Eu am 18.500 km si masinuta merge bine.
      P.S. azi merg la service pentru inlocuirea masticului si revopsirea zonei adiacente, inlocuirea chederelor cu probleme.

      Comment


      • Sa schimbi kit distributie pe lant la 116.000 de km ?? mi se pare absolut bataie de joc punct indiferent de exploatare. E un motor mic care e facut sa lucreze la ture inalte.
        Distributia pe lant ar trebui sa tina pe putin 400k km.
        Incep sa nu mai regret ca nu mi-am luat logan 2 cu 0.9 tce.

        Mai tineti minte de reclama in care spuneau ca au testat acest motor timp de vreo 800k km ?? "bullshit" acum nu-i mai cred.

        Motorul de 1.2 este intradevar o putoare dar este o putoare cu fiabilitate dovedita in timp.
        Last edited by prometheus; 4 March 2015, 11:34.
        sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

        Comment


        • Care nu porneste cateodata la prima cheie...
          Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

          Comment


          • @prometheus: Stoicanu schimbă lanțul la 11x000km, dacă ai fi mers cu mașina ta în ritmul lui, până acum schimbai mult mai multe la motor, nu numai distribuție.
            Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

            Comment


            • Adica ii dadea in limitare in treapta a 4-a si apoi schimba a 2-a?
              Sau conducea 15 ore continuu, cu demaraje gen WRC?
              Atunci Dacia ar trebui sa atentioneze posesorii de tce, sa se poarte cu manusi cu masina.

              Comment


              • In afara de chit distributie , chit accesorii , bujii , filtre si ulei nu am altceva ce sa schimb.(poate si chit ambreiaj) .

                Mumuse prefer sa nu plece la cald la prima cheie(dupa curatare corp clapeta - o chestie banala de altfel vad ca probleme cu pornirea n-am mai avut) decat sa ma trezesc la 116k de km ca tre sa schimb lant de distributie care pe langa ca este scump trebuie date jos o gramada de chestii de pe la motor.

                Nu mai veniti cu scuze gen ca n-a menajat motorul !!! sunt multi posesori de D4F care au schimbat distributia la 120k iar asta pe lant sa ajungi sa o schimbi la 116k ?

                Cu acest 0.9 tce se dadeau mare cei de la Renault ca au pus in el pistoane nu stiu de care, care rezista la ture inalte ca au pus pompa de ulei cu debit variabil ca au pus decalor la axul cu came etc dar la distributie au cam dat-o in bara (sper sa fie un caz izolat!! desii ma cam indoiesc).

                Mai asteptam mai multi posesori de 0.9 sa treaca de 100k sa vedem daca mai apar probleme.
                Last edited by prometheus; 4 March 2015, 12:15.
                sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                Comment


                • Originally posted by bogdan_cr View Post
                  Da, aia inseamna pana electronica ( data de ecu injectie ). Se poate vedea codul penei cu Clip > deci reprezentanta, amatorii nu prea au ce cauta pe acolo neavind acces la info de MR din Dialogys ( multumim firmei Reno care tin aceste informatii decit pentru ei ... )

                  Cu toate ca MR pentru motorizarea D4F sint si in Dialogys-urile mai vechi, D4F era montat si pe Lgn1ph2.
                  MR de diag sunt disponibile pentru oricine... plateste 1400 de euro pentru un acces de un an la www.infotech.renault.com
                  In definitiv e munca lor, de ce sa-ti dea tie gratis? D4F a avut mai multe feluri de injectie, pe X52 ai si multiplexare....
                  Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                  Comment


                  • Deocamdata este un caz izolat, pe masura ce mai multe masini vor atinge 100000 km se va vedea daca este fiabil sau nu motorul.
                    La peugeot 206, lantul de distributie se schimba la 120000 km, de ce nu s-ar schimba si la renault la 110000 km?, cum zice stoicanu ca a inceput sa aiba probleme cu ea.

                    Comment


                    • Am sunat legat de garantie.
                      Raspunsul a fost clar garanti e la toata masina atat cat este 100.000 sau 3-5 ani.
                      Cat despre schimbat lantul se demanteaza mai putine decat la un 1.6 16v
                      Sa nu mai presupa lumea pe aici una si alta daca habar nu au.
                      Una peste alta eu sunt multumit de viata distributiei.
                      Ca si cost , am mai spus, este echivalentu a 2 distributii pe curea care se face la 60.000
                      sigpic

                      Comment


                      • 2 distributii (strict kiturile, ca accesoriile ai dat separat bani pe ele) costa 758-1100 de lei.

                        Descoperă gama completă Dacia: Spring, Jogger, Sandero Stepway, Logan, Duster, Sandero. Prețuri și caracteristici.

                        Tu sa fii multumit.

                        Pentru mine era clar ca aia cu distributie pe viata e vrajeala. Nu scrie niciunde asta, dar a fost mentinuta o zvonistica permanenta. Cu 1500 lei schimbi tot ce tine de distributie (lant, intinzator+ maruntisuri) la un BMW.
                        Tu dai mai scump. E drept, ca n-ai decat alternativa reprezentantei.
                        Last edited by mr.K; 4 March 2015, 13:35.

                        Comment


                        • Originally posted by 827sam View Post
                          da-i 6000 daca la 4000 se aprinde, poate-si revine

                          ce ia-i facut saracei masini ?

                          Doar pe loc a facut, in mers nu face, am incercat si espul, am tras tare se volan si intra, ma redreseaza, nu vad care ar fi avaria la esp. Dar vedem la dacia ce o sa zica.
                          29.400 km in momentul asta
                          Last edited by hasserro; 4 March 2015, 13:41.

                          Comment


                          • Eu cred ca e ala e becul de tip "bah esti nebun? ce naiba o turezi in halul ala degeaba?" daca avea afisaj cu litere putea sa defileze un mesaj.
                            Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                            Comment


                            • Originally posted by einstein1984 View Post
                              Eu cred ca e ala e becul de tip "bah esti nebun? ce naiba o turezi in halul ala degeaba?" daca avea afisaj cu litere putea sa defileze un mesaj.
                              Si eu cred asta....
                              Eu in viata mea la ce masini am si ce am mai condus, nu am dat la relanti turatie pana 4000. Cred ca nici pana in 2000 nu am dat. De ce ai face asa ceva? Aia de la service o sa-l ia la misto, eu unul l-as lua. Unde scrie frate cand esti cu motorul pornit mai da-i cateva talpi, pana pe la 6000 rpm, asa ca sa stie cine-i seful?
                              Last edited by Archangel80; 4 March 2015, 15:17.

                              Comment


                              • I am dat oentru ca mi s a parut ca e toba putin sparta si o tineam constant la diferite turatii. 1500-2500 si cand i am dat 4000 s a aprins si becul.
                                Foarte bine ca tu nu o turezi, tu parca esti tipul care pleaca cu a 2a de la semafor nu?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google