Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 8-9 si tot mai mergea.
    sigpic

    Comment


    • Si ce anume ai simtit dupa 8-9 spire? Asta daca nu faci misto.
      Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

      Comment


      • Nu fac misto.
        Un consum mai mare si in rest mai nimic.
        Parca era mai smucita ca sa zic asa
        Am revenit laconfiguratia initiala dar urme au ramas
        sigpic

        Comment


        • Am inteles.
          Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

          Comment


          • daca nu ai facut asta chiar la dealer, nu se uita nimeni, nu isi da seama nimeni.
            incearca.
            bani in plus nu iti ia nimeni.

            Comment


            • Tu crezi ca aia stiu sa faca dastea.
              Habar nu au
              Cand m-am dus la ei cu HSA se uitau ca la masini straine


              Sent from my iPhone using Tapatalk
              sigpic

              Comment


              • Ce am patit azi: vreau sa ies din garaj, pornesc motorul, bag in marsarier si ma apuc sa dau in spate - masina nu vrea ! tinea spatele, ma uit si frana de mana nu era trasa, eu netragand frana de mana de obicei. Ma dau jos din masina credeam ca o fi pus al batran la roata o pana ceva - nimic ... Ma uit la roti, totul pare in regula. Ma urc, apas de 3 ori frana, bag iara in marsarier, se aude o pocnitura si gata - merge normal, m-am plimbat cu ea in seara asta, totul ok. Am spalat masina sambata, am mers 200m si am bagat-o in garaj. Nu a fost nici frig deci nici vorba de inghet ...
                A mai patit cineva asa ceva ?

                Comment


                • Ti sau 'sudat' placutele de discuri... rugina bate-o vina.
                  Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                  Comment


                  • Ce reprezinta martorul de pe turometru al 3lea de sus de langa airbag?
                    Asta seara era motorul cald si cand o turam pe loc peste 4000 se aprindea martorul acela si cel de la esp. In mers nu se aprinde cand trec de 4000.
                    Cand scadea turatia se stingeau amandoua.
                    Attached Files

                    Comment


                    • Martor luminos multifuncţional (roşu sau oranj), da... e bicolor deși nu pare.
                      Attached Files
                      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                      Comment


                      • E bicolor t0rquemada dar au scris aia gresit.
                        E o problema la ESP probabil dar nu grava.
                        Cand e Rosu e gat.



                        Sent from my iPhone using Tapatalk
                        sigpic

                        Comment


                        • Nu ma stiu ce culoare se aprindea. Trb sa ajung la reprezentanta.

                          Comment


                          • Da, aia inseamna pana electronica ( data de ecu injectie ). Se poate vedea codul penei cu Clip > deci reprezentanta, amatorii nu prea au ce cauta pe acolo neavind acces la info de MR din Dialogys ( multumim firmei Reno care tin aceste informatii decit pentru ei ... )

                            Cu toate ca MR pentru motorizarea D4F sint si in Dialogys-urile mai vechi, D4F era montat si pe Lgn1ph2.

                            Comment


                            • da-i 6000 daca la 4000 se aprinde, poate-si revine

                              ce ia-i facut saracei masini ?
                              Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                              Comment


                              • Nasol si la tine.....parca aveai si tu ceva km la bord........daca nu ma insel esti pe locul doi dupa Stoicanu.......si ai motor de 1.2..... incep sa ma stresez......
                                „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google