Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Oti View Post
    Bun sfat prometheus! ai habar, n-ai habar, stai langa masina! o loveste din greseala cu ceva, lasa o mica urma Dorel pe tabla cand se freaca de masina, tu nu stii, daca apuci sa iesi pe poarta, adio comentarii, este vina ta......te bagi in seama....intreaba....sunt obligati sa-ti explice exact ce fac la masina in momentul ala.......daca se apuca sa dea in ea cu un ciocan de 10kg, ce faci, stai si te uiti ca prostul? masina face parte din famile, sunt bani munciti in joc......cand am fost sa sch cauciucurile m-au anuntat cu mandrie in glas, ca este ultima data cand stau langa masina, monteaza camere video si am sa stau pe canapea in bar sa privesc pe monitor ce treaba fac ei..........daca nu ma lasa langa ea cand opereaza nu calc pe acolo....o sa fie conditia principala pusa de mine.
    Stii ce mi-au spus mie cand m-am dus cu problema de pornire la cald ? Ca daca vreau pot sa stau sus ca au o camera speciala in care sa ma uit la masina cand se lucreaza , si le-am raspuns din scurt pe un ton nu foarte prietenos ca vreau sa stau langa ei sa vad exact ce fac la motor.
    sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

    Comment


    • Prima revizie la Matiz in 2006 , facuta in Iasi, am stat in bar pe canapea, prostit de o gagica care se tot baga in seama.....m-au usurat de 500 lei, a venit dupa o ora cu cheile, poti sa o iei din parcare........m-am invatat minte......mai ales cand o aflat nevasta.....
      Last edited by Oti; 17 February 2015, 22:31.
      „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

      Comment


      • Eu patisem o faza de genu cand aveam opelul, din comoditate m-am dus la celalalta reprezentanta, (avem doua) ca era mai aproape de mine. Voiam doar sa schimb bujiile, imi era lene sa ma duc sa cumpar cheie...etc...

        Singura rugaminte a fost ca vreau sa stau langa masina, daca nu, plec, au spus ca nu se poate, dar pot sa vad prin geam exact ce se intampla...
        M-am dus la bar, sau ce naiba era... ma asez la geam, si vad ca intra masina in service, si se pune exact cu capota in directia opusa.

        M-am dus la seful de acolo, i-am zis ca daca cumva nu se respecta toate procedeele, ii sparg, si am folosit aproape chiar aceste cuvinte. Ptr ca nu mi-a placut ca m-au prostit...

        La final, nu are rost sa zic ca in masina aveam bujiile vechi ambalate fiecare in cutia celei noi, fiecare separat in cutia ei, si pe fiecare bujie veche au pus si cartonul ala pe filet...

        Se vedea pe fata lor ca sau c-am speriat...si probabil si eu eram destul de nervos.
        Nici nu am mai fost pe la ei de atunci
        Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

        Comment


        • Cel puțin la autocobălcescu poți sta lângă mașină, fără probleme, legea îți permite, dar o faci pe propria răspundere, dacă te accidentezi nu îi poți acuza pe ei
          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

          Comment


          • Asa este si la Meridian stai langa ei, mai putin la caroserie, acolo nu te lasa. Trebuie sa dai impresia ca esti informat, caci altfel te vor aburii repede.

            Comment


            • Mai nene daca omu a fost si acum merge cum trebuie masina ce sa mai asta e.
              Cat despre rescrierea softunului dureaza fix 5 min cu indulgentza , asta daca au cu ce ca nu au nici o sansa cu Clipu.


              Sent from my iPhone using Tapatalk
              sigpic

              Comment


              • Pe vremuri, cand era coaja-n garantie (2006-2009), mi-am facut de multe ori reviziile la Ipso Otopeni...care cica erau la vremea aia la creme de la creme.
                De fiecare data aveam insa aceasi discutie cu sefu' ala de sala , sau cum dracu s-o numi (receptioner, bineinteles ), ca n-am voie langa masina si nici macar in hala de lucru...cu alte cuvinte locu' meu era sus "la pesti" (intotdeauna am comparat incinata aia de sticla cu un acvariu, clientii fiind pestii) sau "la bar" cum ii ziceti voi.
                Da' credeti ca am stat vreo clipa acolo? Niciodata nene, eram permanent langa masina, aproape de sufletu' mecanicului, spre disperarea sefilor lui.
                Am ajuns la multe la discutii in contradictoriu pana cand m-am inervat si i-am zis sa-mi aduca o protectia muncii s-o semnez acu' pe loc, pe genunchi si-o casca de protectie sa mi-o var pe cap, in ideea in care imi asumam intreaga responsabilitate in cazul in care integritatea mea corporala avea de suferit de pe urma interventiilor mecanice in hala aia.
                A cedat in final, si-a dat seama ca nu e bine sa te pui cu nebunii si la reviziile urmatoare deja eram pretini, ma lasa de banii mei, adica fix langa masina, de cand o luau in primire si pana la receptia finala.

                Comment


                • Păi tocmai, reprogramarea se face cu CLiP-ul conectat la serverul Renault, problema e că unele reprezentanțe au platformă veche(chiar și cobăl) respectiv, laptopul lor (Panasonic CF19) nu mai e suportat din mai 2014 și totuși o(îl) folosesc.
                  Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                  Comment


                  • Pai eu la cei care am fost, reprezentanta din Galati -Dacia foloseau Panasonic CF19 ,deci ce sa inteleg de aici ? idem si pentru cei de pe dig din Braila.
                    Sanse ca defapt acel Panasonic sa nu fi fazut nici un update de soft daca nu mai este suportat de catre Serverul Renault ?
                    Daca tot ai dat informatia asta spune-ne si ce platforma noua folosesc cei care(reprezentante banuiesc) au fost dotati cu asa ceva ?
                    Last edited by prometheus; 17 February 2015, 23:24.
                    sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                    Comment


                    • uite asa se trezeste lumea din somnul......multi luam teapa, sterg niste erori, mai da cu carpa, spray, strange un surub si "gata nene sa rezolvat....merge brici....daca mai face probleme poftiti la noi.....barul are de toate..."
                      „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                      Comment


                      • Doar nu te asteptai sa investeasca zeci sau sute de mii de euro in tehnologie (in mod constant) ca tu sau noi sa fim clienti multumiti... Putine service-uri isi permit chestia asta; restul scot bani de la clienti cum pot. Ideea veche a romanului: daca tine, tine!
                        My Ride sigpic

                        Comment


                        • Deci e facad resoftare omu ala a spus ca aparatul cu care a copiat mapa masini a costat 5000€
                          Pentru ca sa poata rescrie prin OBD


                          Sent from my iPhone using Tapatalk
                          sigpic

                          Comment


                          • Originally posted by t0rquemada View Post
                            Păi tocmai, reprogramarea se face cu CLiP-ul conectat la serverul Renault, problema e că unele reprezentanțe au platformă veche(chiar și cobăl) respectiv, laptopul lor (Panasonic CF19) nu mai e suportat din mai 2014 și totuși o(îl) folosesc.
                            Cand am fost in iulie la ei, mi-au gasit softul pe serverul renault, in schimb cei de la meridian am observat ca au laptop cu xp pe el si poate ca nu aveau acces la ultimul update de la renault.

                            Originally posted by stoicanu View Post
                            Deci e facad resoftare omu ala a spus ca aparatul cu care a copiat mapa masini a costat 5000€
                            Pentru ca sa poata rescrie prin OBD


                            Sent from my iPhone using Tapatalk
                            Pai una este sa rescrii softul integral si alta e sa modifici un parametru dintr-o linie de comanda cu ajutorul CLIP-ului.
                            Last edited by aris86; 17 February 2015, 23:41. Reason: Automerged Doublepost

                            Comment


                            • Si care sunt service-urile care au soft-ul si hardware-ul necesar pt a accesa/instala ultima versiune de soft?

                              Comment


                              • Dacă platforma e veche, tot va merge însă nu cu ultima versiune, oricum la partea de configurații și reprog au acces toate reprezentanțele, mai contează și cablurile(legate "profesional" cu scotch) și Dorel care nu reușește să se conecteze la mașină (pentru că uită să rotească cheia în contact) apoi ceilalți Dorei care îl ajută pe primul, etc.
                                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google