Intalniri LoganClub Pucioasa-Dambovita

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Intalniri LoganClub Pucioasa-Dambovita

    Va salut,numele meu este Nicolae Diaconescu am 34 ani, sunt profesor de modelism la un Club al Copiilor in orasul Pucioasa,judetul Dambovita.
    Va informez ca duminica 11.iulie 2010,orele 10,se deschide Fan Club Logan Pucioasa-Dambovita.

    Am facut fluturasi ,i-am distribuit prin orasul Pucioasa,in jur de 40 buc,avem si sediu,plus ca punem membrilor un teren de expunere a automobilelor.
    Adresa este:Clubul de Aeromodelism " Henri Coanda" Pucioasa,str.C.Olanescu nr.9.-relatii la tel:0720964352;email:rachete_nicu@yahoo.com

  • #2
    foarte buna ideea...succes va doresc...sper sa ajung si eu pe la voi ca trec foarte des prin Pucioasa
    sigpic
    "BRABUS" STYLE

    Comment


    • #3
      bravo d-le nicu, buna initiativa

      Comment


      • #4
        Intalnire

        Azi ne-am intalnit pentru a deschide si infiinta noul Fan Club Logan Pucioasa-Dambovita.Din pacate vrea nu prea a tinut cu noi a plouat,dar dupa ceva timp a venit si soarele.Nu am fost multi,pt ca era duminica si unii ca de fiecare data au avut altceva de facut,cei mai infocati ne-m prezentat si ne-am aratat ce tuning avem la ele.A fost frumos si am aranjat sa ne vedem in fiecare duminica dar sa schimbat ora 10 cu ora 12.
        Bafta tuturor.

        Cine vrea sa vada poze sa intre pe id meu.
        Last edited by aviatorul76; 11 July 2010, 19:22. Reason: Automerged Doublepost

        Comment


        • #5
          Salut.
          Daca se poate posta ar fi super
          Foarte frumos,o initiativa buna de a lega prietenii prin intermediul LoganClubului
          Mult succes!!!!!!!!!!!
          Numai bine.
          Un Logan----YNG-----
          Numai bine.

          Comment


          • #6
            frumos ca ati reusit sa va adunati mai multi, si la cat mai multe intalniri !!