Logan Cu Motor 1.0 Sce Pareri

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by sadicu View Post
    Pai doar ce am zis că am mers aseară și m-am uitat intenționat. Nu cred că e a mea specială. Vrei poza?
    Eu cred ca masina ta e mai speciala. 4000 de rotatii nu e acelasi lucru cu 4200 rotatii.
    Totusi, astept poza ta. Pana atunci, imi mentin afirmatia pe baza print screen-ului de mai jos.
    Attached Files

    Comment


    • Ok, următorul drum făcut singur cu mașina incerc sa fac poză. Poate ai dreptate, eu așa am văzut azi-noapte. Dar întreb din nou, e bine la 4000 sau 4200?
      Last edited by Seba; 25 October 2017, 09:40.

      Comment


      • E foarte bine...nemaipomenit!Dar la aceasta turatie nivelul zgomotului in habitaclu care era?Cate persoane erati in masina?Pe ce drum ai mers?

        Comment


        • Zgomotul a fost ok, n-aș știi cum să-l descriu decât normal. Cu muzica pornită (volum normal) nu prea se mai aude. Mi s-a părut că nu se chinuie, nu uruie. Am mers pe centura iar apoi pe E70 care are porțiuni de drum express. 2 persoane în mașină plus portbagajul plin însă nu foarte greu. I-am dat o singura data 150 (nu aseară)însă nu am fost atent la turații ci la consum.

          nu mai folosi "quote" cand raspunzi ultimului post!
          Last edited by Seba; 25 October 2017, 09:41.

          Comment


          • Daca tu esti multumit e bine!restul e cancan!tu si platit pentru ea,nu noi.sa o porti fara incidente

            Comment


            • Per ansamblu 0.9 tce (fara sa luam in considerare ca este turbo), este mai simplu decat 1.0sce la constructie ?
              1.0 sce e un fel de valvetronic de la bmw din cate vad, iar in caz de probleme , multi mecanici isi pun mainile in cap cand sa repare un astfel de motor pe benzina de la bmw.
              0.9tce nu e ca un 1.2 aspirat , doar ca are si turbina ?

              Comment


              • 1.2 este mai apropiat de 1.4 decat de 0.9.
                0.9 este mai apropiat de 1.0
                0.9 are admisia parca variabila, raportul de compresie diferit, pompa de ulei complet diferita, transmisie pe lant (deci tot ansamblu de transmisie este diferit)...nici macar fisele de bujii nu sunt asemanatoare (fisele sunt de joasa tensiune, bobina de inductie este in pipa bujiei). Deci sunt complet diferite.

                Comment


                • 0.9 e cu injectie multipunct iar 1.2 e cu injectie directa, nu cred ca au legatura.

                  Comment


                  • 1.2 este cu injectie directa?

                    Comment


                    • Da, iar o instalatie de GPL ajunge la 10.000 lei, era la un moment dat o promotie la 6500 lei. 1.2 tce, ca banuiesc ca despre ala e vorba.

                      Comment


                      • Poate 1.2 TCe...ca cel simplu aspirat cred ca-i cu injectie indirecta...eu asa stiam
                        ManGreek se referea la simplu aspirat

                        Comment


                        • Pana la urma ce e cu acest motor..unde este fabricat, e de viitor, au aparut probleme in exploatare?
                          Multumesc.

                          Comment


                          • 1.2 tce cred ca sunt motoarele puse pe Nissan!astea de pe Dacia sunt aspirate,nu turbo

                            Comment


                            • Tce(Turbo)e pus pe duster,lodgy,doker,renault,nissan.Hai ca s.a ieftinit instalatia.Acum o luna era 12000 ron..Acum..
                              Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

                              Comment


                              • vali2008 legat de fiabilitate...pana nu incepe lumea sa aibe peste 100k cu el...nu putem spune nimic...stim doar ca este foarte economic (consuma mai putin si decat 0.9)...si daca esti constient ce-ti cumperi si pentru ce-ti cumperi...se achita onorabil de sarcini

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google