Logan Cu Motor 1.0 Sce Pareri

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • apy
    replied
    Si eu am patit la fel, cam 6 luni am umblat la ITP, service-uri si la doua reprezentante. Peste tot diagnosticul final era caseta de directie.
    La o reprezentanta mi-a schimbat brat suspensie dreapta si mi-am dat seama pe loc ca nu a disparut bataia si mi-a zis ca e caseta de directie.
    La alta reprezentanta a zis ca e caseta dar totusi a incercat ceva : cu o seringa a introdus vaselina in burduful de la capul de bara si bataia a disparut.
    A trecut un an si nu se mai aude nimic. Puteam sa platesc cateva mii de lei degeaba. Daca acceptam sa imi schimbe caseta probabil o schimba cu un kit complet, cu tot cu cap de bara si bataia disparea, nu aflam niciodata adevaratul motiv.

    Leave a comment:


  • albumarian
    replied
    Salutare. Eu am SCe-ul din octombrie 2018 si azi am fost prima data cu el in service pentru a depista sursa unei batai care a aparut acum vreo doua saptamani in partea stanga fata. La o verificare rapida, mecanicul a zis ca sunt bieletele dar ulterior m-a sunat sa imi spuna ca este caseta de directie, ca are un joc foarte mic. Mecanicul mi-a recomandat sa nu o schimb deocamdata pentru ca jocul este aproape insesizabil si ca o va duce destul de mult in starea asta. Voi ce sfat imi dati ? Sa o schimb sau sa merg pe mana mecanicului ? Precizez ca masina are 93000 km si nu am avut nici o problema cu ea in cei 5 ani si jumatate. Doar reviziile facute la timp si in rest nimic altceva. Va multumesc

    Leave a comment:


  • t0rquemada
    replied
    Originally posted by UNHleaSHD View Post
    ... I-am schimbat rezistenta si tot nu porneste. Ii dau drumul la AC, nu porneste, deschide termostatatul, nu porneste.
    Exclus, e normal.

    Leave a comment:


  • UNHleaSHD
    replied
    Am verificat toate sigurantele, toate au continuitate. Am descoperit ca are si releu, trebuie sa il mai verific si pe ala.

    Leave a comment:


  • nelu_242000
    replied
    Siguranța ai verificat?

    Leave a comment:


  • UNHleaSHD
    replied
    buna ziua! Stie cineva ce e de verificat cand nu porneste GMV-ul?
    N-a pornit si a fiert antigelul, i-am pus curent pe direct, motorul functioneaza. I-am schimbat rezistenta si tot nu porneste. Ii dau drumul la AC, nu porneste, deschide termostatatul, nu porneste.

    Leave a comment:


  • UNHleaSHD
    replied
    buna ziua! Stie cineva ce e de verificat cand nu porneste GMV-ul?
    N-a pornit si a fiert antigelul, i-am pus curent pe direct, motorul functioneaza. I-am schimbat rezistenta si tot nu porneste. Ii dau drumul la AC, nu porneste, deschide termostatatul, nu porneste.

    Leave a comment:


  • UNHleaSHD
    replied
    buna ziua! Stie cineva ce e de verificat cand nu porneste GMV-ul?
    N-a pornit si a fiert antigelul, i-am pus curent pe direct, motorul functioneaza. I-am schimbat rezistenta si tot nu porneste. Ii dau drumul la AC, nu porneste, deschide termostatatul, nu porneste.

    Leave a comment:


  • alex1ioan
    replied
    Nu am avut nimic în bord ,aprins, doar ca airbag.ul din fabrica, nu acționa la temperaturi ridicate, gen peste 60 grade(constatare Dacia).

    Leave a comment:


  • timarian
    replied
    Originally posted by alex1ioan View Post

    Același lucru îl pot spune , după 4 ani și 9 luni, spre norocul meu, eu nu am schimbat nimic în 45k km, doar un ots la airbag volan de la Dacia. În rest, apa, paie și bătaie, i-am învățat limitele și sunt mulțumit cu ce poate și culmea, am văzut pe olx, ca își păstrează prețul de achiziție
    Ai avut martorul airbag aprins?

    Leave a comment:


  • mariso1980
    replied
    Originally posted by Guest View Post

    Salut!Cu masina nu am fost deloc in garantie . Avand in vedere faptul ca am pus instalatie gpl pe masina de cum a iesit de pe portile fabricii, am considerat ca a iesit din garantie. Cu toate ca am intrebat la Dacia si mi-au spus ca ar mai fi valabila garantia. Dar m-am gandit ca eu voi face reviziile acolo la pret de reprezentanta si cum apare o problema de rezolvat pe garantie imi vor spune ca masina nu e in garantie deoarece are instalatie gpl montata. Asa ca am optat sa o fac in alt service.
    Legat de tampon motor si c.v am hotarat sa le schimb deoarece atunci cand debraiam trepida foarte tare( deoarece motorul este in 3 cilindri , este foarte dezechilibrat). Acum consider ca le-am schimbat degeaba caci si aceste tampoane schimbate de putin timp fac la fel cred ca mai rau, maxim 5000 km a tinut minunea( am pus tampoane originale , toate piesele care le schimb le pun originale, deoarece este o masina care produce bani si consider ca trebuie ingrijita pe cat de mult posibil)
    Legat de putere masina ofera exact ce e nevoie sa ofere o masina de 7000euro ( noua). Ma descurc cu masina in oras de minune iar la drum lung este exact ce e nevoie. Ma deplasez din A in B cu costuri minime. Masina este eficienta chiar si pe autostrada, la un mers normal.
    Legat de confort, am retapitat toate scaunele cu piele ( costul a fost 700 de ron ) ,am considerat ca este mult mai usor de facut curatenie. Scaunul soferului nu este foarte confortabil( avand in vedere ca stau pe acel scaun pana la 12h nu e tocmai confortabil) , asa ca am schimbat scaunul soferului cu un scaund de bmw( mi se pare mult mai confortabil).
    Legat de fiabilitate , am un coleg in taximetrie care a ajuns cu acest motor la 190000 de km fara interventii majore, distributia si ambreiajul inca nu le-a schimbat ( nu dau semne de uzura). A avut o problema cu alternatorul ca nu incarca cum trebuie la 110000 km ( a fost schimbat cu unul sh , problema a continuat pana a pus unul nou pe original pret 16000 de lei) din cate am inteles aceasta problema este destul de intalnita pe la 100000 pica alternatorul. Masina nu e perfecta dar consider ca e cea mai buna alegere pentru un om de rand cu un nivel de trai decent ce are nevoie de un mijloc de transport si care nu are asteptari de bmw de la o masina de 7000 euro(noua).
    Pentru mine e perfecta , toti banii imi raman in buzunar si nu pierd timp ( foarte pretios pentru mine) prin service, avand in vedere ca fac intr-un an aproximativ 80000km.
    Si daca aveti dubii in a pune gpl pe masina va recomand sa va puneti fara a mai sta pe ganduri, merge foarte bine pe gpl exact ca pe benzina. Iar costurile sunt reduse la jumatate.
    ​​​​​
    Mai ai SCe-ul ? Cum se prezinta ?

    Leave a comment:


  • oBED
    replied
    Landi Renzo EVO (varianta simpla nu EVO OBD)

    Leave a comment:


  • Gil26
    replied
    Ma bucur can citesc astfel de posturi. (multi km fara probleme tuturor!)
    oBED intreb doar din curiozitate: ce instalatie "cu GPL montat de la 2k de km" ai pus pe masina? (nu mai tin minte si scuze, nu mai caut acum)

    Leave a comment:


  • oBED
    replied
    eu dupa 5 ani si 86k de km, cu GPL montat de la 2k de km nu am avut nici o problema majora (doar garnitura de la capacul distributiei rezolvata pe garantie, problema comuna). Nu consuma ulei, consum decent. In rest, revizie la 10k, benzina si gaz.

    Leave a comment:


  • alex1ioan
    replied
    Originally posted by Catalin12345 View Post
    Masina mea SL plus de 7000 eur a facut 4 ani si 55000km fara nici o problema la motor, cutie viteze, directie, fara consum de ulei si functioneaza ca in prima zi. Singura problema intalnita a fost suportul de motor care a fost schimbat de 2 ori. Per total ma declar foarte multumit de acesta masina, m-am descurcat cu ea in toate situatiile si dupa parerea mea e o masina care tine cu casa. Daca ai astepari potrivite de la aceasta masina nu te va dezamagi. As vrea sa mai aud si de la voi pareri fie ele bune sau rele. Drumuri bune!
    Același lucru îl pot spune , după 4 ani și 9 luni, spre norocul meu, eu nu am schimbat nimic în 45k km, doar un ots la airbag volan de la Dacia. În rest, apa, paie și bătaie, i-am învățat limitele și sunt mulțumit cu ce poate și culmea, am văzut pe olx, ca își păstrează prețul de achiziție

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google