Announcement

Collapse
1 of 2 < >

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Loganclub.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Loganclub au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Loganclub nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Loganclub (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Loganclub(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
2 of 2 < >

***REGULAMENT***

Acest regulament a fost modificat la data de 19-11-2006.
Reguli privind utilizarea forumului LoganClub&ClubSandero

Motto: Se urmeaza, se respecta sau .. se cauta alt forum.

1. Principii generale

Forumul de fata a luat nastere din munca unor entuziasti, dornici de a crea o noua comunitate în Internet-ul românesc, existând atât asemanari cât si deosebiri fata de alte comunitati similare. Daca doresti sa te integrezi în aceasta comunitate, esti rugat sa parcurgi urmatoarele rânduri, pentru a nu aparea pe viitor neplaceri de nici un fel.

În continuare, dorim sa lamurim un principiu care guverneaza orice comunitate sau, mai general, orice site de pe Internet. Din momentul în care ai tastat adresa site-ului, ai intrat pe o proprietate privata, unde gazda are dreptul de baza al oricarei societati democrate, acela de a si-o administra dupa cum crede de cuviinta. Nu trebuie ca aceste cuvinte sa te sperie, nu am creat forumul doar pentru noi însine ci dorim sa formam o comunitate bazata pe oameni care respecta regulile noastre. De aceea trebuie sa stii ca, daca doresti sa te integrezi în aceasta comunitate, trebuie sa te supui regulilor de mai jos, ce au fost create de niste oameni, pentru niste oameni. Daca un principiu enuntat nu coincide cu un principiu de-al tau la care nu poti renunta, esti invitat, fara suparare, sa renunti frecventarea forumului, eventual sa-l frecventezi doar citindu-l si fara a interveni în nici un fel.

Sa lamurim acum cine sunt gazdele acestei comunitati:

Administratorii
a) Administratorii sunt persoanele care detin acest forum si se ocupa atat cu partea tehnica a sa cat si cu partea administrativa.
b) Statutul de administrator poate fi acordat doar in situatii speciale si doar la propunerea celorlalti administratori.
c) Administratorii au dreptul de a gestiona orice mesaj de pe acest forum si nu raspund in fata celorlalti membri pentru actiunile lor.

Moderatorii
a) Moderatorii sunt persoane care au dreptul de a gestiona mesajele celorlalti utilizatori ai forumului.
b) Moderatori se supun, ca oricare alt utilizator, acestui regulament si au grija ca el sa fie respectat.
c) Gestionarea mesajelor se face respectand prezentul regulament, abaterile grave sau repetate de la aceasta regula soldandu-se cu retragerea dreptului de a modera.
d) Functia de moderator nu implica privilegii ci responsabilitati. Functia de moderator implica posibilitatea de a edita, muta, sterge sau bloca mesajele celorlalti utilizatori.
e) Functia de moderator este propusa si acordata doar de catre administratori si nimeni nu poate interveni in privinta aceasta.
f) Moderatorilor li se poate retrage dreptul de moderare doar de catre administratori. Destituirea se poate face fara un motiv anume insa acesta actiune va fi comunicata.
g) Desi nu este necesar, moderatorii pot da explicatii pentru actiunile lor.
h) Este necesar ca moderatorii sa dea explicatii pentru actiunile lor atunci cand un utilizator cere expres acest lucru.

Super moderatorii au aceleasi drepturi ca si moderatorii, cu diferenta ca aria lor de acoperire este reprezentata de întreg forumul.

Orice membru poate obtine una din functiile de mai sus daca se remarca în mod pozitiv pe o perioada îndelungata si implicarea sa în forum este însemnata.

Nota: În mod implicit, dreptul de postare în cadrul tuturor sectiunilor forumului este restrictionat.

2. Reguli si recomandari

1. Forumul LoganClub&ClubSandero este deschis tuturor persoanelor, indiferent de nationalitate, sex, religie, clasa sociala etc. Totusi, cunoasterea foarte buna a limbii române scrise este obligatorie. Recomandam, de asemenea, cunoasterea limbii engleze la un nivel suficient pentru a întelege un text tehnic. Exprimarea scrisa este, prin definitie, mai complexa decât cea orala si, prin urmare, încearca sa te faci înteles prin ceea ce scrii. În unele contexte este indicata o exprimare cât mai apropiata de cea literara, în alte contexte mai relaxate se poate folosi si un limbaj familiar însa în ambele cazuri este foarte important sa fii înteles cât mai usor de catre ceilalti.

2. Pe lânga cunoasterea limbii, este necesara cunoasterea regulilor de baza ale limbajului scris (majoritatea valabile în orice limba), dupa cum urmeaza:
- scrierea cu înflorituri (k, sh, tz, y) este interzisa, cu exceptia cazurilor în care pot aparea confuzii;
- spatiu se lasa dupa si nu înainte de semnele de punctuatie; semne de punctuatie sunt considerate inclusiv semnele de exclamare si întrebare;
- nu se lasa spatiu dupa prima paranteza, nici înaintea celei de-a doua; se lasa, în schimb, înaintea primei paranteze;
- un singur semn de exclamare sau de întrebare este de cele mai multe ori suficient, trei semne sunt considerate maximul admis, un numar mai mare ducând la enervarea cititorului; desigur, uneori se impun si exceptii, important e ca exceptia sa nu devina regula;
- orice propozitie începe cu litera mare, orice nume propriu începe cu litera mare (acest punct este doar o recomandare);
- numarul punctelor de suspensie este trei, nu doua si nici mai mult de trei;
- scrierea cu diacritice este optionala;
- scrierea nejustificata cu majuscule, litere îngrosate, italice, subliniate, cu culori sau alte artificii este interzisa.
În general, tineti cont de faptul ca un post trebuie sa poata fi citit rapid.
Orice abatere de la regulile de mai sus îngreuneaza parcurgerea textului si enerveaza inutil cititorul. Cine doreste cu orice pret sa iasa în evidenta, o poate face în alt mod, nu "chinuind" ceilalti membri ai comunitatii.

3. Fiecare utilizator este identificat printr-un singur nume de utilizator (user). Înregistrarea sub alt nume a aceleiasi persoane se numeste "clona";
clonele sunt interzise. Daca ai uitat parola, exista o functie pentru recuperarea ei pe care esti rugat sa o folosesti sau, în cel mai rau caz, poti apela la un administrator care te va ajuta.

4. Nu jigni, nu declansa scandaluri (asa-zisele "flame-uri"). Faptul ca esti nervos, chiar daca ai dreptate, nu îti scuza comportamentul. Nu vor fi tolerati cei care se ascund în spatele anonimatului pentru a aduce jigniri sau injurii altor utilizatori sau unor institutii. Chiar daca sunt folosite stelute, "beep"-uri în loc de cuvintele explicite, acest lucru nu ajuta cu nimic pentru ca aici intentia conteaza.
Nu sunt acceptate discutiile explicite privind promovarea oricarui tip de activitate ilegala sau imorala (warez, pornografie, xenofobie, rasism etc).

5. Posturile monosilabice, care nu aduc nimic bun discutiei ("cool", "de acord", "super", "rulz", "vreau si eu d-ala") sunt interzise. Nu suntem pe un canal de IRC ci pe un forum, daca nu va puteti abtine cautati alte comunitati în care aceste lucruri sunt permise.

6. Posturile trebuie sa fie bazate pe argumente, nu pe opinii subiective.
Trebuie acordata mare grija discutiilor contradictorii, gen benzina vs diesel, unde subiectivitatea tinde sa depaseasca anumite limite.

7. Nu se ofera nici un fel de premiu celui care posteaza cit mai multe mesaje. Nu se face nici o diferentiere intre cei care posteaza mai des si cei care posteaza mai rar. In afara de citeva titulaturi care sint doar cu numele si nu confera nici un fel de alte facilitati nu se face nici o distinctie intre cei cu posturi multe si cei cu posturi putine. In concluzie, scrieti numai daca aveti ceva de spus.

8. Ne rezervam dreptul ca, dupa un numar variabil de posturi (ce de regula nu va fi mai mare de 10-20) sa retragem dreptul de a posta pentru userii care nu corespund cerintelor noastre. Faptul ca ai câteva categorii unde poti posta liber, nu înseamna ca poti sa te complaci în postura de membru si sa "poluezi" astfel discutiile fara a respecta regulamentul.

9. Înainte de a deschide un thread nou, este recomandat sa urmezi etapele descrise în continuare:
- apeleaza la functia Search a forumului pentru ca e posibil ca subiectul sa mai fi fost discutat;
- daca ai posibilitatea si rabdarea necesara, citeste mai multe discutii legate (chiar si vag) de subiectul pe care intentionezi sa-l deschizi; s-ar putea sa gasesti raspunsul în alta discutie, cu subiect aparent diferit de ceea ce cauti si care nu apare la cautare.

10. Daca te-ai decis sa deschizi un thread nou, ai grija ca titlul sau sa fie scris citet si sa reflecte pe cât posibil subiectul abordat. Asadar, titlul "Problema cu ambreiajul" este de preferat fata de "Am o problema".

11. Daca thread-ul se refera la o problema, ofera cât mai multe detalii despre aceasta si nu astepta ca ceilalti utilizatori sa-ti ceara detaliile. Spre exemplu, enunta de la început anul de frabricatie, motorul, codul motorului etc, facând referire inclusiv la componentele care nu-ti par importante, e mai bine sa oferi detalii în plus decât în minus.

12. Citeste, daca se poate, tot ce s-a discutat într-un anumit thread. Este scuzabil repetarea unei întrebari la care s-a raspuns în ce-a de-a saptea pagina din cele 40 dar este inacceptabil pentru un thread de 2-3 pagini.

13. Pentru ca ideea postului sa fie mai clara, poti apela la smilies, însa nu abuza de ei. Ca si semnele de exclamare, folosirea lor repetata si în numar mare deranjeaza.

14. Butonul Quote ("citat") ajuta în momentul în care se doreste citarea unui pasaj din alt post (propriu sau apartinând altcuiva), pentru a face referire la el. Acest lucru are sens doar daca acel post nu este chiar ultimul, în caz contrar acesta se va repeta în mod inutil.

15. Daca doresti sa editezi (modifici) un post, ai la dispozitie o ora( pentru aceasta. Totusi, daca dupa acel post exista interventii ale altor utilizatori, iar prin modificare sensul postului tau este schimbat total, acea succesiune de posturi nu va mai avea nici un înteles. Este, asadar, interzisa aceasta practica.

16. Remarcile "paternale" sunt acele remarci facute de catre utilizatorii obisnuiti care se erijeaza în "conducatorul absolut", fara a avea acest drept. Nu trebuie uitat faptul ca cei desemnati sa faca ordine sunt moderatorii. Cel mult, se va acorda acest drept membrilor de valoare si cu vechime.

17. Scandalurile pornite împotriva unor dealeri/service-uri sunt interzise.
Daca o firma te-a nemultumit si doresti sa pornesti o discutie pe aceasta tema, trebuie sa o faci civilizat, cu argumente solide (mergând pâna la prezentarea de documente doveditoare, în caz ca ti se cere acest lucru). Chiar si faptul ca firma respectiva are o atitudine reprobabila nu justifica un comportament jignitor la adresa ei.

18. Anunturile publicitare trebuie însotite de detalii complete, incluzând pretul, modalitatea de contact, eventual specificatiile complete ale produsului si/sau imaginea sa. Titlul thread-ului trebuie sa specifice explicit actiunea de cumparare/vânzare si produsul (produsele) în cauza. Sunt interzise comentariile pe marginea unui produs, nu iti convine pretul/starea lui, nu te obliga nimeni sa-l cumperi.
Nu se permite "UP" la mai putin de 24 de ore.

19. Semnatura este un text optional ce va fi atasat fiecarui post, la sfârsitul acestuia. Nu se accepta semnaturi lungi (maxim 3 linii). Introducerea unui link spre un alt site este permisa numai cu agrementul moderatorilor forumului. Se accepta imagini in semnatura la dimensiunea maxima de 150 x 15 pixel. Orice depasire a acestei dimensiuni poate fi sanctionata cu un warning. Moderatorii au dreptul de a edita semnatura fara o instiintare prealabila a userului.

20. Daca nu poti sau nu doresti sa respecti acest regulament, singura solutie consta în încetarea participarii la acest forum. În caz contrar, vom fi nevoiti sa luam toate masurile necesare pentru ca forumul LoganClub&ClubSandero sa-si desfasoare existenta în bune conditii, incluzând interzicerea dreptului de a mai posta (ban-area), temporara sau pe termen nelimitat. Încetarea activitatii pe forum se face "ca atare", fara a fi întreprinsa nici o actiune din partea nimanui. Asadar, nu cere sa-ti fie sters user-ul, nu-ti sterge propriile posturi, nu scrie posturi kilometrice pline de acuze la adresa administratiei, nici aici si nici pe alte forumuri. Cu alte cuvinte încearca sa parases,ti decent comunitatea iar membrii acesteia sa-si aduca aminte cu placere de activitatea ta.

21. Administratorii si moderatorii forumului vor avea intotdeauna ultimul cuvint si nu sint obligati sa dea explicatii. Este frumos din partea lor atunci cind se explica dar de cele mai multe ori, explicarea fiecarui gest in parte ar necesita mult prea mult timp - iar timpul este un material pretios, cel putin pentru noi. Daca cineva se simte cu totul si cu totul nedreptatit sau abuzat este rugat sa trimita un email administratorilor forumului si va fi tratat cu toata atentia cuvenita.

22. Ultima si cea mai importanta dar oarecum evaziva regula - se recomanda mentinerea discutiilor in cadrul obiectivului principal al acestui forum - MASINILE Logan- vor fi descurajate in mare masura discutiile total pe dinafara. Se admit exceptii in cazul unor subiecte de interes pentru toata lumea - care sint acestea - ramine a se stabili de catre moderatorul forumului in cauza, la fata locului.
23.La sectiunea "My ride" nu se accepta comentarii inutile de genul "Sa o stapanesti sanatos" , "sa-ti traiasca masina" , "multi kilometrii" etc.
Rugam sa va rezumati strict la intrebari si comentarii legate de masina
24.A se completa Locatia corecta la profil.
Concluzii

Nu trebuie sa consideri aceste reguli ca fiind îndreptate împotriva ta. Nu sunt decât niste masuri menite sa creeze un forum de calitate.Din pacate, experienta a demonstrat ca, daca se porneste de la premisa ca noul-venit sa aiba drepturi egale cu membrii vechi, forumul a suferit o scadere drastica de calitate, aceasta pe lânga necesitatea unei munci titanice din partea moderatorilor pentru a se mentine ordinea. De aceea am adoptat masurile de mai sus care presupun, pentru membrii de valoare, un mic efort în primele zile de la înscriere. Speram ca acest efort sa fie din plin meritat.

Se accepta sugestii de imbunatatire (si e chiar recomandat sa o faceti fiind in interesul vostru) atat in ceea ce priveste prezentul regulament cat si in ceea ce priveste forumul sau site-ul ca functionalitate sau continut.

Speram sa te simti bine în aceasta comunitate, sa facem schimb de experienta legata de marca Logan.
See more
See less

Logan Cu Motor 1.0 Sce Pareri

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • catalin109
    started a topic Logan Cu Motor 1.0 Sce Pareri

    Logan Cu Motor 1.0 Sce Pareri

    salutare ! as dori sa-mi achizitionez un logan cu motor de 1.0 sce ,stiu ca e un motor nou in romania ,dar daca e cineva posesor de un asemenea logan mi-ar prine bine niste informatii sau pareri referitoare la consum ,turatie ,zgomot motor ,daca e compatibil cu instalatiile gpl,etc .Momentan sunt posesorul unui logan 1.4 cu gpl .multumesc

  • iatagan
    replied
    Originally posted by ssilviu View Post
    1.0 Prestige luat in 30 iunie anul trecut. Azi revizia de 60.000 km, nicio problema pana acum. GPL de la 1000 km. Consum excelent. A inceput in timp sa apara o usoara intrare in rezonanta a motorului in jur de 2500-3000 rpm, o mai are cineva?
    Se aude ca un sunet metalic, cand apesi acceleratia fin? Pune o inregistrare audio macar

    Leave a comment:


  • oBED
    replied
    Cred ca ar ajuta un filmult, e ceva diferit de "bataia" pe care o au toti la 1200 rpm?
    Ce instalatie GPL ai? Landi Renzo?
    Si la tine se comporta la fel ca in filmuletul :
    https://www.youtube.com/watch?v=piP0R-VKFZo
    Last edited by oBED; 12 hours ago.

    Leave a comment:


  • ssilviu
    replied
    1.0 Prestige luat in 30 iunie anul trecut. Azi revizia de 60.000 km, nicio problema pana acum. GPL de la 1000 km. Consum excelent. A inceput in timp sa apara o usoara intrare in rezonanta a motorului in jur de 2500-3000 rpm, o mai are cineva?

    Leave a comment:


  • augustus8186
    replied
    Strict in privința stabilității si a tinutei de drum indiferent de viteza si conditii meteo pentru mine L2 este clar peste L2 comparat cu un L1 cu 100.000 km si amortizare noi. In schimb in privința zgomotului interior la rulare peste 100km/h L2 mi se pare mai zgomotos probabil din cauza turației mai mari a motorului dar și a anvelopelor 195 r16 comparativ cu 185 r15 pe L1.
    Asta este numai parerea mea acum fiecare simte si percepe diferit

    Leave a comment:


  • radiantm
    replied
    face zgomot mare de tot mai ales cind vrei sa depasesti in conditii de siguranta. foarte mare zgomot! motorul merge si face treaba, da' ti se face mila de el (daca ma-ntelegi).
    e un motor chiar bun (ca daca e furat de la japonezi... macar te gindesti la "toyota"). e bun, da` face un zgomot...
    Efectele secundare ale downsizing-ului sau ''pacatele'' celor 3 cilindri ...Am inteles faza cu zgomotul...face parte din ''natura'' motorului.
    Am insistat totusi cu intrebarea pt ca (poate speram) sa-mi spuna si un alt utilizator ca si masina lui se comporta identic in conditii de vant ,relativ la stabilitate.
    Chiar daca sunt motoare de turatie si mie imi e mila sa-l aud cum ''se chinuie'' la turatii mari.Pe moment nu am depasit 4000 de turatii decat ocazional ca aveam sub 3500 km cu el.
    Drumuri bune si masini...fericite !

    Leave a comment:


  • devreg
    replied
    Originally posted by radiantm View Post
    Devreg ,ce ai vrut sa spui mai exact cu conditiile meteorologice de vant (daca poti fi un pic mai explicit te rog...)Te referi doar la zgomot/sunet sau ...
    Intreb asta pt ca in conditii de vant eu am mari probleme cu stabilitatea masinii (LoganB&W2018) la viteze de peste90-100 km/h. In aceste conditii (vant) ,in mod paradoxal ,ma simt mai in siguranta la volan cu vechiul Logan1.4( cu servodirectie) la care directia e mai rigida si parca nu trebuie sa fac multiple ajustari din volan.Personal parca nu ma prea impac cu directia asta electrica...
    hai, c-ai inteles de la bun inceput!
    dupa "semnatura" nici eu nu conduc chiar logan. da' are un Cx= 0.35..0.36 si are si acel motor aspirat de inspiratie foarte japoneza (cam cum a fost lancer-ul de 2 litri, 100kW, diesel, si foarte preluat de la vw; ca era partnership, pe vremea aia). am prestat cu el aproape 200k km. 30k km prin oras, demult, si peste 200k in regim mai alert, in afara orasului (rampe, zapada, tir-uri, tir-uri in rampa, sararitre, militie, ambulante, drumuri desfundate & shit).
    face zgomot mare de tot mai ales cind vrei sa depasesti in conditii de siguranta. foarte mare zgomot! motorul merge si face treaba, da' ti se face mila de el (daca ma-ntelegi).

    e un motor chiar bun (ca daca e furat de la japonezi... macar te gindesti la "toyota"). e bun, da` face un zgomot...

    Leave a comment:


  • radiantm
    replied
    Ai perfecta dreptate. Nici macar nu mi-a trecut prin cap sa iau in calcul ca una e veche si are 130000 km iar cealalta e noua doar cu 13000 km. Comparatia corecta se face intre masini avand aceeasi stare de uzura, acelasi tip de cauciucuri si aceleasi echipamente.
    Da gabrieln1960 , e corect ce spuneti ,dar SE PRESUPUNE ca din 2005 pana in 2018 masina Logan a evoluat (sau cel putin asa ne place sa credem) .
    In plus e un upgrade de la L1 la L2 ( asta nu ar fi o dovada pt ca sunt nenumarate modele noi care se comporta mai rau decat seriile anterioare ), dar foarte multi utilizatori au confirmat ca din punct de vedere al stabilitatii L2 este peste L1!!
    Am uitat sa precizez ca manifestarea sesizata mai sus e si pe jante de 16 (echiparea de vara de uzina-Continental) si pe cele de 15 (iarna Alcar+Motrio-ambele noi)
    Am vazut postarea lui GIL26 si mi-am adus aminte ca ,intradevar ,cu ceva timp in urma , el confirma acest comportament al masinii.

    Leave a comment:


  • Gil26
    replied
    Multumesc gecmc94. Sincer nu m-am uitat la rotile Crosslandului. Dar ai dreptate cu garda la sol, iar suspensia lui Sanderica al meu pare cam prea moale.
    Scuze colegilor cu 1.0 pentru offtopic.
    Last edited by Gil26; 6 days ago.

    Leave a comment:


  • gabrieln1960
    replied
    @valioglu,
    Ai perfecta dreptate. Nici macar nu mi-a trecut prin cap sa iau in calcul ca una e veche si are 130000 km iar cealalta e noua doar cu 13000 km. Comparatia corecta se face intre masini avand aceeasi stare de uzura, acelasi tip de cauciucuri si aceleasi echipamente.

    Leave a comment:


  • gecmc94
    replied
    Crossland are si omologare pentru jante de 17 pentru versiunea Ultimate. Poate erai pe acelea.
    Daca erai pe jante de 16, observ pe net ca anvelopele omologate pentru R16 sunt 205/60 si nu 205/55 ca in cazul Stepway.
    Cand este dotat cu anvelopele standard de 16, garda la sol a Crossland X este 15,7 cm.Prin comparatie, Sandero Stepway are intre 18 si 20 (n-am inteles niciodata cat). De aici, suspensiile mai moi ale Daciei si mai tari ale Opelului care se lipea altfel.

    Leave a comment:


  • Gil26
    replied
    @ radiantm, si eu m-am plans de servodirectie. Nici la mine (Sandero Stepway 2017) nu devine mai rigida odata cu cresterea vitezei (are aceeasi intensitate). O fi soft, pompa, presiuni, hidraulica? Sau poate chiar si amortizoarele. Nu stiu. Cert este ca si a mea e cam barca pe autostrada plus vant. Nu pot compara cu L1 dar cu ceva timp in urma am condus un Crossland. Se lipea altfel de asfalt. Eu fiind mereu in criza de timp m-am obisnuit si impacat cu asta. Dar orice sfaturi si pareri sunt binevenite.

    Leave a comment:


  • radiantm
    replied
    Eu am observat invers lucrurile, ca si colegul gabriel 1960, loganul actual, laureat de 1.2 din 2014, sta mult mai bine la stabilitate, inclusiv în condiții de vânt , chiar si mergand cu peste 100 km/h, fata de loganul 1 facelift de 1.4 din 2008
    si am cunostinte care zic același lucru
    Este posibil (desi e grau sa recunosc) sa fie doar o perceptie personala .Am condus si inca conduc Logan1.4 din 2005 (cu rotunjire de 15 ani) si poate ca e treaba de obisnuinta. Loganul nou il am doar din oct2018.
    DAR ,IN CONDITII DE VANT(si viteze de peste100 km/h) cu masina noua,conduc crispat si tin tare cu ambele maini de volan pt ca trebuie sa fac corectii multiple .Abordez mai bine ...soseaua in conditii de vant cu vechiul Logan chiar la viteze putin mai mari !! (in niciun caz peste 130 ca in general merg pe europene/nationale)Pe autostrada ,in schimb,la depasirea unui tir ,lucrurile stau invers Loganul nou e relativ mai stabil. REPET ,DOAR vantul (neregulat) din lateral ma deranjeaza ,altfel masina sta bine pe drum si la viteze de 130-135km/h
    In plus nu sesizez ca odata cu cresterea vitezei directia sa devina mai rigida.
    M-am mai plins undeva pe forum de problema asta atunci cand mi-am spus parerea de noua masina achizitionata si credeam ca odata cu trecerea timpului lucrurile se vor schimba...Am ajuns sa ascult sfatul unui coleg de forum si imi adaptaz putin stilul de condus
    Am mai intrebat ,dar nu cred ca a raspuns cineva, e posibil de verificat ceva in reprezentanta :reglaje pt pompa electrica de pe servo sau alte ''minuni'' ???!!!
    Orice recomandare mi-ar fi utila mai ales ca la partea tehnica sunt zero !
    Cu respect , va doresc drumuri bune si masini...fericite !!
    PS Pt gabriel1960 : Recunosc greseala : directia e hidraulica ...doar pompa e electrica !!!

    Leave a comment:


  • valioglu
    replied
    Hai sa fim cat mai obiectivi, masinile au cam aceeasi tinuta de drum. Cele vechi au probabil amortizoarele uzate, sau schimbate cu amortizoare aftermarket mai rigide. Deci pot fi mai instabile sau nu. Prin comparatie cu cele vechi, Loganurile noi au aceeasi suspensie, aceleasi arcuri, cam aceleasi amortizoare si cu unele exceptii cam aceleasi dimensiuni de cauciucuri. Unele versiuni au bara stabilizatoare fata, altele nu. Atat la cele vechi, cat si la cele noi.
    E o tinuta de drum care reprezinta un compromis foarte bun intre inaltimea masinii (garda la sol in principal este generoasa, dar si masina este destul de inalta) si stabilitate. E ok
    Plus ca e foarte rezistenta suspensia aia.

    Leave a comment:


  • panselin4
    replied
    Originally posted by radiantm View Post
    Devreg ,ce ai vrut sa spui mai exact cu conditiile meteorologice de vant (daca poti fi un pic mai explicit te rog...)Te referi doar la zgomot/sunet sau ...
    Intreb asta pt ca in conditii de vant eu am mari probleme cu stabilitatea masinii (LoganB&W2018) la viteze de peste90-100 km/h. In aceste conditii (vant) ,in mod paradoxal ,ma simt mai in siguranta la volan cu vechiul Logan1.4( cu servodirectie) la care directia e mai rigida si parca nu trebuie sa fac multiple ajustari din volan.Personal parca nu ma prea impac cu directia asta electrica...
    Eu am observat invers lucrurile, ca si colegul gabriel 1960, loganul actual, laureat de 1.2 din 2014, sta mult mai bine la stabilitate, inclusiv în condiții de vânt , chiar si mergand cu peste 100 km/h, fata de loganul 1 facelift de 1.4 din 2008
    si am cunostinte care zic același lucru
    Last edited by panselin4; 6 days ago.

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google