Logan Cu Motor 1.0 Sce Pareri

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • mihaitdm87
    replied
    De cateva zile am vazut oferta celor de la Dacia pentru Sandero Stepway cu motor de 1.0 aspirat. Imi face cu ochiul in principiu datorita pretului bun de achizitie: 7600 + 300 culoare ar fi undeva la 8000 de euro pentru un stepway destul de aratos. Intrebarile sunt urmatoarele pentru cine are ceva mai multe informatii:
    Pentru varianta de 1.0 :
    - are volan imbracat in piele +comenzi pe volan?
    - are oglinzi electrice si incalzite?
    - are senzori parcare montati?
    - are cruise control?
    - jantele de tabla ( tip aliaj) cu capace de culoare maro sunt prinse in pret la aceasta varianta?

    Ar mai fi cateva dotari prezente pe celelalte modele,insa (pentru mine) acestea ar fi cele mai importante . Fara volan piele, oglinzi electrice, senzori si cruise control parca nu mai e la fel de atragatoare .

    Multumesc.

    Leave a comment:


  • Onixer
    replied
    Banii reprezinta procentaj din valoarea masinii, un avans necesar pentru a se pune masina in productie

    Leave a comment:


  • alex1ioan
    replied
    Eu cred ca toti am platit cei 500 euro, reprezinta avansul la comanda.

    Leave a comment:


  • danLaza
    replied
    Eu acum 3 ani când am achiziționat Sandero Stepway 2 (prin programul rabla) am fost nevoit să plătesc 500€ comanda mașinii (motivul a fost că în țara nu sunt cereri așa că nu existau pe stoc) . Banii i-am recuperat scazandu-mi din pretul total al mașinii. Atunci prețul de achizitie a fos 10950 (fără cotiera și tapițerie de piele).

    Leave a comment:


  • gabrieln1960
    replied
    Oferta pentru Sandero Stepway 1.0 SCe este adresata clientilor din tara si vine probabil ca urmare a succesului de vanzari realizat chiar si la noi, nu numai in vest. Sandero este cea mai bine vanduta masina Dacia si cam jumatate din ele sunt Stepway. Daca acum doi ani rar vedeai pe strada chiar si un Sandero obisnuit iar Stepway era o pasare si mai rara acum sunt din ce in ce mai multe.
    Vor probabil sa impulsioneze si mai mult vanzarile de la noi oferind aceasta varianta cu motorul aspirat si cu dotari mai putine care este doar cu vreo 600 euro mai scumpa decat un Logan SL Plus.
    Multi si-au dorit poate un Stepway dar totusi pretul de 12000 euro este cam marisor pentru un doritor de Dacie noua. In plus cred ca este masina perfecta pentru programul Rabla si din perspectiva pretului dar si din faptul ca perioada de asteptare probabil ca o sa fie mult mai scurta. Este posibil ca sa fie produsa chiar pe stoc, asa cum se intampla cu Loganul SL Plus.

    Leave a comment:


  • aris86
    replied
    Inainte Sandero Stepway era disponibila doar cu 0,9 TCe si 1,5 DCi.

    Leave a comment:


  • Onixer
    replied
    Diferenta reala e de vreo 2000 aproximativ, pentru ca varianta SCe73 are culorile contra cost, n-are cruise control / limitator de viteza, navigatie sau senzori spate
    Last edited by Onixer; 9th April 2019, 10:39.

    Leave a comment:


  • alexdo
    replied
    ^ Atasez o poza cu diferenta de pret de pe site Dacia. Repet, pt Sandero Stepway. Asadar, urmatoarea cea mai accesibila motorizare e cu 2.740 EUR mai scumpa.

    dacia.jpg

    Leave a comment:


  • jr65
    replied
    Originally posted by alexdo View Post
    Salutare tuturor!

    Am citit cu mare interes acest topic deoarece ma interesa un Sandero Stepway cu motorul 1.0 Sce, fiind acum in oferta Rabla 2019. Desi hotarat sa semnez comanda am zis ca nu strica un test drive inainte. Asa ca sambata am fost la Dacia Cluj si am dat o tura cu Sandero normal, ca pe Stepway nu primisera motorizarea respectiva in showroom. Ciudat intr-un fel...

    Boon... concluzia:

    1. Motorul - soc si groaza. Trepidatii puternice la relanti, in volan si pedale. De tras trage binisor dar cere a 5a la 50 kmh. WTF?
    2. Directia - varza totala. Tragi de volan si abia la o fractiune de secunda reactioneaza si masina. Cum e posibil asa ceva in 2019 la o masina noua fabricata in UE?
    3. Ridic capota: ceva scurs pe motor. Si mai era ruginita bara de directie?

    Dezamagire totala! In calitate de fost detinator Logan 1, 1.5 dci, mi se pare ca Dacia a facut un mare pas inapoi cu acest motor in 3 cilindri. Acel diesel nu trepida in halu asta si avea directia mult mai precisa.

    Nici nu-i de mirare ca 1.0 Sce e vandut cu aproape 3000 Eur sub restul motorizarilor, cel putin in cazul Sandero Stepway. E o catastrofa de motor.
    1. Care soc si care groaza ? Ca sa te citez, motorul trage binisor. Asta e de groaza ?
    Si cere a cincea la 50km/h. Adica e deja prea turat la viteza asta si trebuie musai a cincea ?
    In logica asta la 70 cere treapta a sasea pe care nu o are. Ce te faci?
    2. Directia- varza. Totala. Adica trageai de volan iar rotile ramaneau in urma ? Totusi masina reactiona dupa o fractiune de secunda. Si e rau? Adica e prea mult sau prea putin ? Sau cat ar trebui sa fie ?
    Oricum ar fi, esti primul care semnaleaza asta.
    3. Mai era nevoie sa ridici capota ? Concluzia era trasa dinainte de test drive. Sau nici macar de asta n-a fost cazul ?

    ​​​​Diferenta fata 0,9 tce era de cca 900 euro. S-o fi scumpit turbina cu 2000 E , ca de ieftinit 1.0 nici gand.
    Recitind, imi pare ca de fapt ai intentionat sa o lauzi, intr-un fel mascat.
    Last edited by jr65; 8th April 2019, 23:29.

    Leave a comment:


  • gabrieln1960
    replied
    alexdo
    Preturile au mers in sus la toate marcile. Cea mai apropiata masina comparand motorizarea, spatiul interior si cel al portbagajului, calitatea materialelor la interior (o idee mai buna ca la Logan), confortul scaunelor (o idee sub cele de la noi) si dotarile este C-Elysee. Este un aspirat in trei cilindri de 82 cai si nu doar ca este mai bine echilibrat dar este si extrem de fiabil. Garantia la tabla este de 12 ani pentru perforare. In rest nu sunt mari deosebiri fata de un Logan Laureate sau SL Plus la un pret parca in jur de 9000 euro. Ergonomia este asemanatoare cu cea de la L1, insonorizarea la motor cam ca la L2 iar zgomotul produs de trenul de rulare se aude la fel ca in masinile noastre. Din ce imi aduc aminte ar avea doar ceva maruntisuri in plus de genul ca se deschide usita de la rezervor din interior si portbagajul din cheie.
    Daca nu-mi pica cu tronc Sandero Stepway la un C-Elysee ma orientasem.

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google