MARTOR CATALIZATOR APRINS, Ajutor!!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • MARTOR CATALIZATOR APRINS, Ajutor!!!

    Astazi am spalat motorul prima data, si dupa ce am terminat la vreo 5 minute am pornit motorul si am observat ca martorul de la catalizator se aprinde si se stinge iar masina la accelartie are un " lag"(intarziere). ce s-o fi intamplat?

  • #2
    ai auzit de manualul de instructiuni in care scrie clar sa nu speli motoru ? ... puteai sa il stergi cu o carpa umeda...


    protectie la baterie o ai ?pentru ca stiu ca in spatele ei este un calculator..

    Comment


    • #3
      aaa...nu am

      Comment


      • #4
        mergi la diagnoza si o sa vezi ce senzor da eroare, eventual scoti si stergi .
        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

        Comment


        • #5
          am inteles de la cineva ca sa scot mufa de la sonda lambda si sa o bag inapoi....chiar nu stiu ce sa fac... A...si ca sa fie treaba treaba la ralanti are o mica oscilatie de rpm.

          Comment


          • #6
            eu am spalat motorul, si nimic nu s-a intamplat. masina are 4 ani si e laureate plus.

            ca sfat: deschide mufa de la sonda lambda din compartimentul motor si las-o sa se scurga din ea daca are ce, daca e uscata da cu spray de contacte, sterge bine si pune la loc.

            cel mai sigur faci o diagnoza si afli exact ce are.

            Comment


            • #7
              aha, cum se scoate mufa? am auzit de la cineva sa scot mufa de la saxofon...

              Comment


              • #8
                deschizi capota, si intre radiator si motor o sa vezi un fir verde. in capatul din dreapta al firlui e mufa.
                lasa motoru sa se raceasca daca nu ai maini subtiri

                Comment


                • #9
                  E 52 RON dignosticarea + sters erori la sediul Meridian Taxi. Eu luasem o sticla goala de 5 litri taras sub masina vreo 200 de metri dar am scos-o pana la urma iar dupa cativa kilometri mi se aprinsese sonda de la catalizator, statea aprinsa in permanenta si am rezolvat acolo, pentru cateva momente nu mai facuse mufa contact si aia a fost, degeaba o scoti si o pui inapoi, la mine n-a mers, de sonda 1 nu stiu ce sa zic, poate s-o sterge singura.
                  4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                  Comment


                  • #10
                    mie ca daca o scot sa nu se intample alt ceva....mai rau?

                    Comment


                    • #11
                      Daca scoti senzorul cu totul ca sa te uiti la el nu se intampla nimic, iti trebuie o cheie de 19, dar cu mufa aia nu stiu ce sa zic, tot aia e.
                      4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                      Comment


                      • #12
                        Salut.
                        Mergi la diagnoza,e posibil sa se fi smuls vreun fir,sau sa se oxideze.
                        Ai spalat motorul cu jet sau doar cu apa la furtunadica fara presiune?
                        Numai bine.
                        Un Logan----YNG-----
                        Numai bine.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by aleXpeed View Post
                          Daca scoti senzorul cu totul ca sa te uiti la el nu se intampla nimic, iti trebuie o cheie de 19, dar cu mufa aia nu stiu ce sa zic, tot aia e.
                          ii trebuie o cheie tubulara de 13(nu mai stiu sigur) pentru a da masca jos de la motor, cele 3 suruburi, apoi scoate mufa si pe mufa baga o cheie inelara de 22 pana ajunge unde trebuie.
                          cred ca e naspa daca mergi cu sonda scoasa. eu am mers vreo 500 km cu mufa scoasa, deci sonda dezactivata si nu s-a intamplat nimic. cu sonda dezactivata ECU isi ia amestecul dupa harta de injectie.

                          Comment


                          • #14
                            Nu trebuie neaparat sa fie tubulara. Se poate face treaba si cu fixa sau inelara.
                            Si cu sonda conectata si functionala ? Nu-si face amestecul tot conform hartii de injectie ?
                            Sonda de oxigen ajuta la identificarea factorului lambda.

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by Augustin-Yng View Post
                              Salut.
                              Mergi la diagnoza,e posibil sa se fi smuls vreun fir,sau sa se oxideze.
                              Ai spalat motorul cu jet sau doar cu apa la furtunadica fara presiune?
                              Numai bine.
                              am spalat motorul la sticle de 5 L. am dat doar asa fara presiune.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google