MARTOR CATALIZATOR APRINS, Ajutor!!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    pai mie mi sa intamplat si la semafor la relanti si putin in mers pe gpl, cand am comutat pe benzina s-a stins, nu mai palpaia ledul ala, cat despre culbutori nu se punwe problema, iam regla acum 18.000km la service si stiu cum merge un motor la care trebuie reglati culbutorii. Motorul merge rotund, nu intrerupt. As dori daca ma poate ajuta cineva care stie vreo firma care are tester si soft pt instalatia gpl de fabrica Landi renzo. Cei de la reprezentanta de la noi din oras au numai pt ceea ce monteaza ei, adica tomasetto. Astept un raspuns de la voi colegilor!

    Comment


    • #62
      e posibil sa nu fie setata bine instalatia de GPL . Becu acela incepe sa palpaie cand amestecul este aiurea, cum ar fi la un reglaj de culbutori aiurea ,dar nu inseamna neaparat asta .Pe tester n-o sa vezi cine stie ce eroare.
      Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

      Comment


      • #63
        sau poate ai mers mult prea mult pe gaz si parametrii de injectie benzina s-au cam dereglat. O resetare a parametrilor de injectie si pe gaz si pe benzina ar trebui sa rezolve problema .
        Pain brings out the truth in us all...
        ...how much truth can you stand?

        Comment


        • #64
          Originally posted by EUGEN2008 View Post
          sau poate ai mers mult prea mult pe gaz si parametrii de injectie benzina s-au cam dereglat. O resetare a parametrilor de injectie si pe gaz si pe benzina ar trebui sa rezolve problema .
          salut, si eu am aceeasi problema cu martorul motor care clipeste cand motorul este rece, si pe benzina si pe gpl.
          cum se face resetarea parametrilor de injectine la benzina?

          Comment


          • #65
            sal.cred ca intr-un service de origine se poate face resetarea parametrilor fara probleme.la mine sta aprins mai tot timpul

            Comment


            • #66
              Nord Service Craiova cauti pe internet numarul de telefon si suni

              Comment


              • #67
                salut am 20000 km am gpl de la 16500 si azi la niste forje am ramas cu martorul acela aprin fie pe benzina fie pe gpl de la ce sa fie?
                Duster 4X4 1.5 dci 110 magarusisigpic

                Comment


                • #68
                  ai bulit catalizatorul!

                  Comment


                  • #69
                    am bagat-o pe tester si zice"pana functionare catalizator".e de rau?a mai intalnit cineva asa ceva?

                    Comment


                    • #70
                      in principiu catalizatorul e compromis , infundat sau cu ceramica sparta . De la mers subturat sau de la o lovitura. Daca e doar infundat poate scapi daca mergi cu motorul mai turat si se curata.
                      Pain brings out the truth in us all...
                      ...how much truth can you stand?

                      Comment


                      • #71
                        Originally posted by EUGEN2008 View Post
                        in principiu catalizatorul e compromis , infundat sau cu ceramica sparta . De la mers subturat sau de la o lovitura. Daca e doar infundat poate scapi daca mergi cu motorul mai turat si se curata.
                        pentru un necunoscator ca mine,cam unde e situat acest catalizator?e in toba aceea de pana in sonda lambda?
                        cei de la service au zis ca apare asa pt ca instalatia de gpl are doar o singura sonda de oxigen si pe benzina sunt doua si d-asta.e ceva adevar?sau nu au explicat ei cum trebuie?sau eu?
                        Last edited by adrian2010; 17 January 2011, 17:36.

                        Comment


                        • #72
                          in ce ma priveste am rezolvat o parte din problema azi in sensul ca am pus-o pe tester la o firma din pitesti (nu dau nume ca se interpreteaza ca reclama) si mi-au confirmat banuielile: injectoarele de gpl sunt duse rau de tot si trebuie inlocuite, iar palpaitul martorului de catalizator se datora din cauza amestecului sarac de combustibil. Voi face toate modificarile necesare in cel mult 2 saptamani. Sa auzim numai de bine!

                          Comment


                          • #73
                            astazi am curatat motorasul pas cu pas si corpul clapeta. Am montat totul la loc, inclusiv filtrul de aer, mai putin cele doua mufe de pe corpul clapeta. Dupa ce am pornit motorul in conditiile astea s a aprins martorul antipoluare si am oprit motorul. Intr un final mi am dat seama ca nu am mufat cele doua mufe si am desfacut din nou filtrul si am mufat cele 2 mufe. Problema e ca nu se mai stinge acel martor, e vre o sansa sa se stinga in timp?

                            Comment


                            • #74
                              Salut.
                              Se va stinge el in timp. Adica pina intr-o suta de km.
                              Numai bine.
                              Un Logan----YNG-----
                              Numai bine.

                              Comment


                              • #75
                                Am patit si eu acelasi lucru...pe tester spunea ca e senzorul de detonatie defect...pana la urma l-am schimbat si nu am mai avut probleme.
                                My ride

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google