Montaj filtru polen in habitaclu

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Chestia ii ca nici unu din noi 3 nu avem clima, dar e foarte bine de stiut pe viitor.
    No, apoi blana
    Taaaaaci!!! ca nu stii ce-i bine
    ...si nu uita, prietenul bun, la balamuc se cunoaste

    Comment


    • #17
      intrebare: unde este pozitionat vaporizatorul fata de marginile verticale (stanga sau dreapta) ale dreptunghiului care va fi taiat (sa stim unde sa taiem cu mai multa grija) ?

      Comment


      • #18
        Este in partea stanga (spre schimbatorul C.V., nu spre motor)
        Si inca o precizare: eu am folosit un ciocan de lipit, cu varf putin lat (de cativa W-i putere), cam miroase in masina, dupa, a platic topit, dar nu mi-a fost grija de vaporizatorul cela...
        Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

        Comment


        • #19
          putin off-topic cred: miroase in masina dupa ce ai dat cu parfum pe filtrul ala?
          Inca o dat felicitari ptr tutoriale!
          sigpicUn logan cometa BT 20 LEA

          Comment


          • #20
            ok. dupa cum ziceam, pozele sunt de pe un forum francez.
            scula din imagine o am si eu, doar ca tipul care a facut aceasta operatie, a dat gaura langa gaura cu un burghiu normal, se poate si cu cutter-ul, sau cu aceeasi scula dar nu cu un burghiu ci cu o freza-burghiu, arata ca un burghiu dar poti da gaura in lemn si plastic si apoi sa tai cu el pur si simplu, am si d-asta si l-am folosit la a da gauri in plastic si apoi sa "tai" in acel plastic dupa o forma desenata, merge superb
            Attached Files
            Last edited by bolo; 3 March 2009, 10:27.
            Life is short...play more!
            http://www.loganclub.ro/forum/bolo-t4578.html?t=4578

            Comment


            • #21
              interesant ideea ta bolo oricum masinuta ta este traznet

              Comment


              • #22
                Măi până acuma nici nu am știut că se poate monta filtru de ”polen” (praf aș zice eu)... se încălzește puțin și îmi pun și eu, mă enervează atâta praf la găurile de la aeratoarele de pe bord. Oare să găsește la orice magazin de piese auto acest filtru? Bravo pentru filmuleț, realizat super. Mă tot gândesc cum o să ma bag acolo sub bord am 2 metri și cred că o să fie cam dificil, dar văd eu.

                Comment


                • #23
                  Demonteaza scaunul si vei incapea. Stim noi de ce
                  Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                  Comment


                  • #24
                    Măi până acuma nici nu am știut că se poate monta filtru de ”polen” (praf aș zice eu)... se încălzește puțin și îmi pun și eu, mă enervează atâta praf la găurile de la aeratoarele de pe bord. Oare să găsește la orice magazin de piese auto acest filtru? Bravo pentru filmuleț, realizat super. Mă tot gândesc cum o să ma bag acolo sub bord am 2 metri și cred că o să fie cam dificil, dar văd eu.

                    Comment


                    • #25
                      eu l-am cumparat de 4-5 luni dar inca nu l-am montat... astept sa vina vara si sa demontez tot pe acolo... sa demontez bordul si sa ii dau cu silicon, sa curat cumva furtunele de la aer... degeaba ii pun eu filtrul ca are praf pe el oricum... si vreau sa ii pun si niste izolatie fonica pe panoul dintre habitaclu si motor... a facut cineva asta pana acum? cum as putea sa demontez bordul?
                      sigpic

                      Comment


                      • #26
                        Bună întrebare. Și ai dreptate cu praful de pe instalația de climatizare, dar probabil e mult de muncă mă refer la desfăcutul bordului, oare nu există altă soluție de curățare a instalației?

                        Comment


                        • #27
                          intrebare..influenteaza cumva debitul de caldura care intra in masina?; ori mi se pare mie ori chiar se incalzeste mai greu in masina si parca nu sunt sufocat de caldura cum face loganul de obicei
                          "Stiu ca nu stiu nimic, dar stiu ca pot sti mai mult decat stiu" (Socrate)

                          Comment


                          • #28
                            nu ... caldura e aceeasi ... intensitatea aerului scade o leaca
                            sigpicMy ride

                            Comment


                            • #29
                              eu banuiesc ca influenteaza intrucat filtrul acesta practic reprezinta un obstacol in calea aerului care intra in masina... Nu stiu daca toata instalatia a fost conceputa pentru a functiona cu filtru ( pentru vreun renault ceva) sau a fost conceputa special pentru Logan si asa a fost in proiect de la inceput... din cate am inteles acest tip mai exista pe la renault modus... deci dupa parerea mea instalatia a fost conceputa pentru a functiona cu filtru insa cei de la dacia, din motiva stiute numai de ei, nu l-au luat in considerare si au pus instalatia asa... aceasta avand probabil un debit marit fata de proiectul initial... scuze de explicatia alambicata... sper ca ai inteles ce am vrut sa zic

                              Originally posted by SPQR View Post
                              Bună întrebare. Și ai dreptate cu praful de pe instalația de climatizare, dar probabil e mult de muncă mă refer la desfăcutul bordului, oare nu există altă soluție de curățare a instalației?
                              Sigur ca exista... schimbi masina... glumeam... pai daca vrei sa faci o treaba calumea o faci pana la cap. Daca implica multa munca asta este o alta problema dar care cu putina rabdare se rezolva... eu ma documentez si cum da putin caldura afara cum demontez toata masina...
                              Last edited by sinx; 4 March 2009, 13:25. Reason: Automerged Doublepost
                              sigpic

                              Comment


                              • #30
                                Debitul de aer este foarte putin influentat de filtrul de polen din aeroterma. E mult mai bine decat cu cel care se mai pune la gura de admisie sub stergatoare. Suprafata este mare, iar ventilatorul forteaza aerul sa treaca prin filtru, spre deosebire de cel de hota montat, unde ventilatorul trebuie sa traga aer prin el si are o suprafata mult mai mica.
                                Oricum, aeroterma se gaseste si pe Renault Modus, Clio, Nissan Micra. Cu tot cu filtrul de polen.
                                Ce am observa este ca dupa ce l-am schimbat in ianuarie parca se dezaburesc mai usor / repede geamurile. Inainte era cam imbacsit dupa cam 10.000 km / 8 luni. Deci conteaza si cat de murdar este.
                                GL-22-TOF

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google