-Probleme Pornire La Rece/cald Logan 16v Euro 5 logan 16v 105cp e5 Probleme Pornire La Rece/cald Logan 16v Euro 5 - Dacia Logan Forum
Dacia Logan Forum

Inapoi   Dacia Logan Forum > Forum Dacia Logan > Dacia Logan : Motorizari benzina > logan 16v 105cp e5

Atentie ::
Bine ai venit pe forumul LoganClub.ro Pentru a posta pe acest forum iti trebuie un user. Apasa aici pentru a-ti face un user. Dupa ce iti faci user nu uita sa activezi contul accesand casuta ta de email unde vei gasi un link. Daca vrei doar sa urmaresti discutiile fara a interveni selecteaza un forum de mai jos sau foloseste functia de search Pentru mai multe informatii legate de buna functionare a forumului va rugam cititi cu atentie aici

piesenet.ro

Probleme Pornire La Rece/cald Logan 16v Euro 5

logan 16v 105cp e5


Vezi Rezultatele Sondajului: Aveti probleme cu relantiul la rece la motorizarea 1.6 16v euro5
DA 22 50.00%
NU 22 50.00%
Alegatori: 44. Nu poti vota in acest sondaj

Raspunde
 
Thread Tools
Vechi 18th December 2011   #1
Cristi_Xp
Administrator
 
Cristi_Xp's Avatar
 
Data inscrierii: 19-11-2006
Locatie: Timisoara
Motorizare : 2.5 D/2.0 16v
Posturi: 10,257
Membru :
[Administrator]
[LoganClub Timisoara]
Implicit Probleme Pornire La Rece/cald Logan 16v Euro 5

Aici v-as ruga sa postati toti cei care aveti probleme cu pornirea la rece la motorizarea 1.6 16v euro 5 , in sensul ca porneste si apoi se opreste sau nu sta bine in relanti .
Sunt curios cati dintre posesori au probleme .
__________________
Super oferta resoftare
Chiptuning Dacia Logan 1 - 1.4MPI ,1.6,1.6 16v = 150 RON, 1.5dCI = 350 RON
Chiptuning Dacia Logan 2 - 1.2 16v - 150 EUR, 0.9TCe - 200 eur, 1.5dCI - 250 EUR
Cristi_Xp e offline   Reply With Quote
Vechi 19th December 2011   #2
gekaneu
Junior
 
Data inscrierii: 31-08-2011
Locatie: Medgidia
Motorizare : 1.6 16V
Posturi: 54
Membru :
[Junior]
Implicit

Salut!

Eu am pb dar la cald, nu la rece. daca e motorul cald, il lasi 10 15 min si ii dai cheie, urca la 1500- 1750... pe acolo pe undeva scade la 750 si are o balbaiala de o sec. pana spre 500 si apoi revine. Bv ca ai facut poll ul asta si poate apoi dam un mail la vocea clientului cu link ul. Vedem care le e reactia, desi eu o cam intuiesc.
Numai bine!
gekaneu e offline   Reply With Quote
Vechi 19th December 2011   #3
Cristi_Xp
Administrator
 
Cristi_Xp's Avatar
 
Data inscrierii: 19-11-2006
Locatie: Timisoara
Motorizare : 2.5 D/2.0 16v
Posturi: 10,257
Membru :
[Administrator]
[LoganClub Timisoara]
Implicit

Am sugerat pe alt thread , sa faceti filmare cu problema . Filmarea se face din fata masinii sa se vada nr de inmatriculare, apoi se merge la volan ,se porneste si se filmeaza defectiunea .O filmare in genul asta poate fi accepta si in service la garantie.Deci va astept cu filmarile .
__________________
Super oferta resoftare
Chiptuning Dacia Logan 1 - 1.4MPI ,1.6,1.6 16v = 150 RON, 1.5dCI = 350 RON
Chiptuning Dacia Logan 2 - 1.2 16v - 150 EUR, 0.9TCe - 200 eur, 1.5dCI - 250 EUR

Last edited by Cristi_Xp; 19th December 2011 at 14:21.
Cristi_Xp e offline   Reply With Quote
Vechi 21st December 2011   #4
gekaneu
Junior
 
Data inscrierii: 31-08-2011
Locatie: Medgidia
Motorizare : 1.6 16V
Posturi: 54
Membru :
[Junior]
Implicit

Dusterul 1.6 16 V de ce nu are pb astea ? Si daca tot nu le are de ce dracu nu adapteaza Dacia si pt logan?
gekaneu e offline   Reply With Quote
Vechi 26th December 2011   #5
tasha
Incepator
 
Data inscrierii: 30-10-2011
Locatie: Bucureşti
Motorizare : 1,6 16v
Varsta: 39
Posturi: 6
Membru :
[Incepator]
Implicit

Dragă CristiXP,problema pe care tu ai adus-o în discuţie nu este în general din cauza maşinii sau a mai ştiu eu ce probleme de soft(care totuţi exsistă),ci se datorează în mare parte posesorului maşinii, care a fost obişnuit cu şocul manual de la dacie.Pentru loganul de 1,6 16 v şi nu numai electronica este baza.Dacă cea mai mare parte dintre noi posesorii de 1,6 16v ne -am documenta suficient şi am şi respecta sfaturile celor şcoliţi în uzinile "mamă"nu ar mai fi atâtea probleme.Electronica Loganului în special ţi a Renaultului în general este foarte sensibilă şi dacă ieşti cioban(fără nici o aluzie )atunci ai probleme.Eu am umblat finuţ primii 1000km ,la sfatul unui şcolit în uzinile Renault,în sensul că nu am plecat cu maşina de pe loc până nu sau aprins primele liniuţe la lichidul de răcire şi nu am nici o problemă cu supraturarea sau căzutul în nas.Problema asta cu turaţiile sau cu vana de relantiu cm mai zicea cineva se datorează în cea mai mare măsură nouă ,cei care am fost obişnuiţi cu "dricuri" iar acum când dăm de fineţuri pe principiul "lasă că merge"le rupem şi apoi ne văităm şi ne dăm cu presupusul.Fără să mă înjuraţi şi Mercedesul a vut probleme şi a chemat maşini în service.La noi orice lucru finuţ indiferent de marcă are probleme.La problema ta resoftarea şi reglajele ulterioare sunt rezolvarea.
tasha e offline   Reply With Quote
Vechi 26th December 2011   #6
dias02
Loganist de 5 stele
 
dias02's Avatar
 
Data inscrierii: 04-01-2008
Locatie: Bucuresti
Motorizare : 1.2 16v e5
Varsta: 30
Posturi: 206
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

nu eu, un vecin (pt cine vede votul)
dias02 e offline   Reply With Quote
Vechi 27th December 2011   #7
gekaneu
Junior
 
Data inscrierii: 31-08-2011
Locatie: Medgidia
Motorizare : 1.6 16V
Posturi: 54
Membru :
[Junior]
Implicit

Mi ar fi placut sa i dau lui tasha un raspuns pe masura postului sau, insa nu imi permit luxul de a face scandal pe aici, asa ca am sa raspund nicidecum ironic, draga tasha afla ca si eu m am purtat ca si cu un bibelou cu masina in primii 3000 km nu in prima mie asa cum maria ta a facut-o si tot apar uneori pb, ce-i drept la cald nu la rece, dar sunt...asa cum si tu ai acceptat ca sunt pb de soft. cu asta cred ca am raspuns foarte voalat. Deci asteptam si un raspuns din partea uzinarilor.

Numai bine!
gekaneu e offline   Reply With Quote
Vechi 27th December 2011   #8
827sam
Loganist de 5 stele
 
827sam's Avatar
 
Data inscrierii: 22-03-2010
Locatie: bucuresti
Motorizare : 1.6 16v
Varsta: 28
Posturi: 4,095
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

@tasha : tre` sa ai niste probleme ca sa astepti sa iti apara primele liniute pe bord apoi sa pleci cu masina ... pierdere de timp si combustibil fix degeaba, crezi ca daca a facut 30 de grade antigelul din motor, ecu motor va functiona mai bine ?
te rog sa ma scuzi, dar ideea ta este una cretina ! n-are nicio logica
__________________
~85,178% din forumisti sunt ...
827sam e offline   Reply With Quote
Vechi 27th December 2011   #9
Cristi_Xp
Administrator
 
Cristi_Xp's Avatar
 
Data inscrierii: 19-11-2006
Locatie: Timisoara
Motorizare : 2.5 D/2.0 16v
Posturi: 10,257
Membru :
[Administrator]
[LoganClub Timisoara]
Implicit

Citat:
Original a fost postat de tasha Vezi Post
Dragă CristiXP,problema pe care tu ai adus-o în discuţie nu este în general din cauza maşinii sau a mai ştiu eu ce probleme de soft(care totuţi exsistă),ci se datorează în mare parte posesorului maşinii, care a fost obişnuit cu şocul manual de la dacie.Pentru loganul de 1,6 16 v şi nu numai electronica este baza.Dacă cea mai mare parte dintre noi posesorii de 1,6 16v ne -am documenta suficient şi am şi respecta sfaturile celor şcoliţi în uzinile "mamă"nu ar mai fi atâtea probleme.Electronica Loganului în special ţi a Renaultului în general este foarte sensibilă şi dacă ieşti cioban(fără nici o aluzie )atunci ai probleme.Eu am umblat finuţ primii 1000km ,la sfatul unui şcolit în uzinile Renault,în sensul că nu am plecat cu maşina de pe loc până nu sau aprins primele liniuţe la lichidul de răcire şi nu am nici o problemă cu supraturarea sau căzutul în nas.Problema asta cu turaţiile sau cu vana de relantiu cm mai zicea cineva se datorează în cea mai mare măsură nouă ,cei care am fost obişnuiţi cu "dricuri" iar acum când dăm de fineţuri pe principiul "lasă că merge"le rupem şi apoi ne văităm şi ne dăm cu presupusul.Fără să mă înjuraţi şi Mercedesul a vut probleme şi a chemat maşini în service.La noi orice lucru finuţ indiferent de marcă are probleme.La problema ta resoftarea şi reglajele ulterioare sunt rezolvarea.
prietene , daca nu ai nici cel mai mic habar cum functioneaza o masina , nu veni te rog sa ne dai sfaturi . In primul rand , e o masina noua , care nu are voie sa faca asa ceva nu este normal sa faca asa ceva , si niciun logan de 7 ani de cand se produce nu a facut asa ,indiferent cat ti-ai batut joc de el pana acum .In al 2lea rand nu exista nicio vana relanti , pentru ca masina are clapeta electronica deci relantiul este controlat de calculator deci clapeta tine si relantiul , face si accelararea dar daca baiatul ala scolit stie mai bine , il chem la orice ora sa ne contram,deci nu se pune problema la cateva sute sau mii de km sa fie vorba de clapeta murdara etc.Problema este strict pe loganul 1.6 16v euro 5 , adica ala fabricat anul acesta la care majoritatea posesorilor au cateva mii de km.

Citat:
Original a fost postat de gekaneu Vezi Post
Salut!

Eu am pb dar la cald, nu la rece. daca e motorul cald, il lasi 10 15 min si ii dai cheie, urca la 1500- 1750... pe acolo pe undeva scade la 750 si are o balbaiala de o sec. pana spre 500 si apoi revine. Bv ca ai facut poll ul asta si poate apoi dam un mail la vocea clientului cu link ul. Vedem care le e reactia, desi eu o cam intuiesc.
Numai bine!
sa inteleg ca face si la cald ?)

Citat:
Original a fost postat de samy0388 Vezi Post
@tasha : tre` sa ai niste probleme ca sa astepti sa iti apara primele liniute pe bord apoi sa pleci cu masina ... pierdere de timp si combustibil fix degeaba, crezi ca daca a facut 30 de grade antigelul din motor, ecu motor va functiona mai bine ?
te rog sa ma scuzi, dar ideea ta este una cretina ! n-are nicio logica
intr-adevar se recomanda ca pana nu ai toate liniile la apa sa nu prea dai in masina , sa n-o fortezi .Singurul motiv pentru care eu as lasa-o pornita cu 10 min inainte sa plec cu ea ,e ca sa am caldura in masina .Partea cu statul in masina pana are toate liniile , iarna pierzi lejer 30 minute .
__________________
Super oferta resoftare
Chiptuning Dacia Logan 1 - 1.4MPI ,1.6,1.6 16v = 150 RON, 1.5dCI = 350 RON
Chiptuning Dacia Logan 2 - 1.2 16v - 150 EUR, 0.9TCe - 200 eur, 1.5dCI - 250 EUR

Last edited by Cristi_Xp; 27th December 2011 at 13:18. Motiv: Automerged Doublepost
Cristi_Xp e offline   Reply With Quote
Vechi 27th December 2011   #10
827sam
Loganist de 5 stele
 
827sam's Avatar
 
Data inscrierii: 22-03-2010
Locatie: bucuresti
Motorizare : 1.6 16v
Varsta: 28
Posturi: 4,095
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

cristi, se recomanda sa nu abuzezi de ea, sa nu-i dai turatie mare, eu personal pana nu face 2 linii nu depasesc 2 mii de ture, apoi dupa ce am 2 linii pana apar 4 nu depasesc 2500 ture, dar cum sa stau in masina atata timp in fiecare dimineata inainte sa plec la servici ? pai fac 20 de minute fac pana la munca, sa stau 10 in ea sa se incalzeasca ? mi se pare o prostie, pana la urma e o masina, o iei sa te folosesti de ea, nu ca sa-ti mananci nervii purtandu-de cu ea ca si cu un bibelou
__________________
~85,178% din forumisti sunt ...
827sam e offline   Reply With Quote
Vechi 27th December 2011   #11
tasha
Incepator
 
Data inscrierii: 30-10-2011
Locatie: Bucureşti
Motorizare : 1,6 16v
Varsta: 39
Posturi: 6
Membru :
[Incepator]
Icon3

Pentru toţi ce care m-au "înjurat"după ce au citit postul meu:nu am spus nici decum că Loganul nu ar avea probleme şi nici nu am susţinut că aş fi eu unul care dă sfaturi de cum ar trebui sau nu să aveţi grijă de maşinile voastre,dar vruiam să precizez că pe lângă toate aceste probleme care apar mai sunt unii dintre noi care le mai şi provoacă.Dacă,eu trebuie să am ceva casă aştept să am 2 linii la lichidul de răcire înseamnă că cel care a citit treaba asta are probleme cu fizica.Un computer ataşat la un ansamblu pe care trebuie să îl controleze lucrează la parametrii optimi în anumite condiţii pe care la o maşină controlată de om, el i-le crează sau nu.Dacă după ce am cumpărat un Logan avem aşteptări de BMW sau ne credem mecanicii de la Ferari atunci eu sunt cel mai prost posesor al unei maşini.Vă rog să nu vă apţineţi de la replicile acide.
tasha e offline   Reply With Quote
Vechi 27th December 2011   #12
Cristi_Xp
Administrator
 
Cristi_Xp's Avatar
 
Data inscrierii: 19-11-2006
Locatie: Timisoara
Motorizare : 2.5 D/2.0 16v
Posturi: 10,257
Membru :
[Administrator]
[LoganClub Timisoara]
Implicit

sunt masini noi care nu ar trebui sa se comporte asa . Calculatorul stie sa se comporte si cu motorul rece si cum sa il faca sa se incalzeasca cat mai repede si sa ii bage niste limitari astfel incat sa fie condus in anumite limite impuse de producator atata timp cat e rece , niste limitari de cuplu ,niste limitari de raspuns la acceleratie etc. Daca vrei sa fii cu bun simt fata de masina , pana nu s-a incalzit ca lumea nu dai in ea,nu o fortezi , nu treci de 3000 rpm ,dar aia nu inseamna sa stai cu ea pornita pana se incalzeste de tot, e si daunator pentru ca se produc depuneri cand merge in relanti, plus vezi ca sunt tari ca Austria din cate imi amintesc care nu te lasa sa stai cu masina cu motoru pornit asa fara niciun rost.Se exagereaza prea tare cu grija asta , e un motor termic gestionat pana la urma de un calculator care ii monitorizeaza fiecare senzor si il ajuta sa functioneze optim indiferent daca a ajuns la temperatura dorita sau nu .
__________________
Super oferta resoftare
Chiptuning Dacia Logan 1 - 1.4MPI ,1.6,1.6 16v = 150 RON, 1.5dCI = 350 RON
Chiptuning Dacia Logan 2 - 1.2 16v - 150 EUR, 0.9TCe - 200 eur, 1.5dCI - 250 EUR
Cristi_Xp e offline   Reply With Quote
Vechi 27th December 2011   #13
cristi3775
Organizator de Intalniri
 
cristi3775's Avatar
 
Data inscrierii: 03-05-2008
Locatie: Piatra Neamt
Motorizare : 1.6MPI furiosss.... si atat!
Varsta: 34
Posturi: 2,296
Membru :
[Organizator de Intalniri]
[LoganClub Piatra Neamt]
Implicit

Citat:
Original a fost postat de tasha Vezi Post
.Eu am umblat finuţ primii 1000km ,la sfatul unui şcolit în uzinile Renault,în sensul că nu am plecat cu maşina de pe loc până nu sau aprins primele liniuţe la lichidul de răcire şi nu am nici o problemă cu supraturarea sau căzutul în nas.Problema asta cu turaţiile sau cu vana de relantiu cm mai zicea cineva se datorează în cea mai mare măsură nouă ,cei care am fost obişnuiţi cu "dricuri" iar acum când dăm de fineţuri pe principiul "lasă că merge"le rupem şi apoi ne văităm şi ne dăm cu presupusul.Fără să mă înjuraţi şi Mercedesul a vut probleme şi a chemat maşini în service.La noi orice lucru finuţ indiferent de marcă are probleme.La problema ta resoftarea şi reglajele ulterioare sunt rezolvarea.

Cred ca toata lumea a mers cu masina 'frumos" in primii 1000-3000 de km asa cum se cere la carte...fara sa fi spus veun "citit" de la Renault. IAr in privinta plecatului de pe loc, cand s-a incalzit cat de cat masina....se stie din batrani treaba asta...de la vechiile dacii (asta daca ai fi avut vreuna). Tin sa iti spun, caci producatorul : "Recomanda incalzirea motorului prin punerea in miscare a masinii, imediat de la pornirea acestuia, si nu stationand". Si nu este singurul producator auto care recomanda asa ceva.

off topic-....eu unu am condus dricuri nemtesti,,,,,,,,acele mertzuri de care spui....si procedam la fel, ca la dacia batrana.....pt ca erau pe dizel.
__________________
Eu nu sufar de nebunie....ma bucur de ea in fiecare minut.
cristi3775 e offline   Reply With Quote
Vechi 30th January 2012   #14
Luk
Incepator
 
Data inscrierii: 25-02-2008
Locatie: Iasi
Motorizare : 1.6-16v-105cp-e5
Varsta: 39
Posturi: 24
Membru :
[Incepator]
Implicit

Citat:
Original a fost postat de Cristi_Xp Vezi Post
Aici v-as ruga sa postati toti cei care aveti probleme cu pornirea la rece la motorizarea 1.6 16v euro 5 , in sensul ca porneste si apoi se opreste sau nu sta bine in relanti .
Sunt curios cati dintre posesori au probleme .
Asa face la masina mea. Am mai incercat sa postez filmulet dar nu am reusit. (http://www.youtube.com/watch?v=zwjYx...M5E1Sp8z4LXorv)
Luk e offline   Reply With Quote
Vechi 30th January 2012   #15
gekaneu
Junior
 
Data inscrierii: 31-08-2011
Locatie: Medgidia
Motorizare : 1.6 16V
Posturi: 54
Membru :
[Junior]
Implicit

@Luk : Sa stii ca asa face a mea dar doar la cald...sau mai bine zis cand e in plin proces de racire nefinalizat...cu alte cuvinte...merg cu masina 4 linii la apa...opresc...las 20 min...scade la 2 liniute temp la apa...dau sa pornesc si face exact cum ai aratat in filmulet...ca sa nu mai zic ca daca fac un drum de cta- bucuresti, opresc 10 min motorul si pornesc sta la 750 si zici ca i diesel..are ca o fluctuatie cateva secunde sau pana la primul sprit dupa care merge normal....eu nu cred ca astia de la uzina vor rezolva vreodata pb
gekaneu e offline   Reply With Quote
Vechi 31st January 2012   #16
Luk
Incepator
 
Data inscrierii: 25-02-2008
Locatie: Iasi
Motorizare : 1.6-16v-105cp-e5
Varsta: 39
Posturi: 24
Membru :
[Incepator]
Implicit

Citat:
Original a fost postat de gekaneu Vezi Post
@Luk : Sa stii ca asa face a mea dar doar la cald...sau mai bine zis cand e in plin proces de racire nefinalizat...cu alte cuvinte...merg cu masina 4 linii la apa...opresc...las 20 min...scade la 2 liniute temp la apa...dau sa pornesc si face exact cum ai aratat in filmulet...ca sa nu mai zic ca daca fac un drum de cta- bucuresti, opresc 10 min motorul si pornesc sta la 750 si zici ca i diesel..are ca o fluctuatie cateva secunde sau pana la primul sprit dupa care merge normal....eu nu cred ca astia de la uzina vor rezolva vreodata pb
Masina este in garantie (6 luni si 3000 km), iar cei de la caremil iasi zic ca e de la soft. Toate se intampla la motor cald. Adica merg mult si daca fac pauza cam 10 minute, sunt nevoit sa apas acceleratia altfel nimic, urca la 1500 si coboara pana la 0. cateodata o ia din loc cateodata nu mai urca deloc. Asa ca pana iese din garantie ii bat la cap si adun la dosar toate certificatele de reparatie. In rest merge fara probleme.

Last edited by Luk; 31st January 2012 at 21:17.
Luk e offline   Reply With Quote
Vechi 31st January 2012   #17
PRESTIGE
Loganist de 5 stele
 
PRESTIGE's Avatar
 
Data inscrierii: 18-01-2011
Locatie: Blaj
Motorizare : 1.6 16v
Posturi: 4,171
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

salut eu am pornit azi masina afara erau -14 grade a pornit turataia s-a ridicat pana la 1300.la un moment dat a scazut turatia pana la 800 dupa a crescut iar la 1200 dupa ir a scazut....iar a crescut si a ramas la 1200 vreo 2 minute pana s-a stabilizat si ajuns la 650 si a ramas acolo... eu am si ceva probleme cu bateria cam ii pe gata ochiul este negru
PRESTIGE e offline   Reply With Quote
Vechi 9th February 2012   #18
Sir Andrew
Banned
 
Data inscrierii: 31-08-2011
Locatie: Galati
Motorizare : 1.6 16v
Posturi: 223
Membru :
[Banned]
Implicit

Ma umfla rasul sa astepti 2 liniute, cand e recomandat de producator ca incalzirea motorului sa nu se faca pe loc ci deplasandu-te.
Eu am masina din septembrie si nu am avut nici pe la 25-30 grade pt ca au fost in septembrie cateva zile, si nici acum la -25 grade dimineata. O singura chestie am avut, s-a aprins un martor aiurea in bord, si mi-au zis ca trebuie facut si un update de soft. Updetul a durat cu tot cu intrare si iesire 30 min.
Ma bucur ca nu am astfel de probleme, deocamdata, pt ca as fi foarte frustrat si as fi facut scandal monstru, mai ales ca e si masina noua.
Masina are deja 6700 km. Pana la km astia ar trebui sa faca chestia asta. Sper sa nu am prbl cu ea deoarece masina se comporta exceptional. Sunt foarte multumit de ea.
Sir Andrew e offline   Reply With Quote
Vechi 3rd March 2012   #19
gekaneu
Junior
 
Data inscrierii: 31-08-2011
Locatie: Medgidia
Motorizare : 1.6 16V
Posturi: 54
Membru :
[Junior]
Implicit

Salut!

Am fost miercuri la tester pentru problema cu pornitul la cald. Am lasat masina in service, am lasat-o 15 min, am pus testerul si am pornit. Turatia a facut ce a stiut ea mai bine. A crescut la 1500 a coborat spre 750 si a avut un spasm pana spre 500 dupa care si a revenit dupa o secunda. O eroare pe tester sonda oxigen amonte. M au chemat azi ca sa mi-o schimbe, mi au schimbat-o, pe tester nicio eroare, dar simptomele nu au disparut, iar raspunsul lor a fost ca e o eroare de soft care comanda cele 2 motorase (cica ar fi 2) ale clapetei electronice. Acum nu tine decat de Dacia Pitesti. Service ul nu poate sa umble acolo. Vreau acm sa fac un mail la vocea clientului sa le explic ca mai sunt si altii ca mine si sa atasez si un link al forumurilor pe care se plange. Eu cred ca este inadmisibil sa dai drumul masinilor asa fara sa le testezi in propria-ti curte. Ma gandesc si la o reclamatie la OPC dar intai sa vad daca am dreptul sa fac asta. eventual pot da mailuri la vocea clientului si altii care au pb cu masinile. Hai sa i pistonam putin.daca nu sunt in stare sa rezolve softul, macar sa vina pe schema clasica cu cablu. ne cheama in service, le schimba si am terminat balciu...desi cred ca sunt cateva sute de masini cu pb asta...s ar putea sa i arda pe buget.

Numai bine!
gekaneu e offline   Reply With Quote
Vechi 3rd March 2012   #20
Cristi_Xp
Administrator
 
Cristi_Xp's Avatar
 
Data inscrierii: 19-11-2006
Locatie: Timisoara
Motorizare : 2.5 D/2.0 16v
Posturi: 10,257
Membru :
[Administrator]
[LoganClub Timisoara]
Implicit

Citat:
Original a fost postat de PrEsTiGe Vezi Post
salut eu am pornit azi masina afara erau -14 grade a pornit turataia s-a ridicat pana la 1300.la un moment dat a scazut turatia pana la 800 dupa a crescut iar la 1200 dupa ir a scazut....iar a crescut si a ramas la 1200 vreo 2 minute pana s-a stabilizat si ajuns la 650 si a ramas acolo... eu am si ceva probleme cu bateria cam ii pe gata ochiul este negru
ai euro 5 , sau te-ai gandit neaparat ca trebuie sa ne impartasesti experienta ? Euro 5 nu are nicio treaba cu electronica cu vechiul euro 4.

ma crucesc la ce citesc pe aici .La masina de cateva luni deja sa crape sonda lambda,pai in 5 ani ce se va intampla ?
Aia cu 2 motorase n-am prea inteles`o , da nu cred sa aibe clapeta electronica 2 motorase, sunt 2 trackuri/piste una pentru pozitia clapetei si una pentru pozitia pedalei care trebuie sa se sincronizeze tot timpul,oricum pentru dorel la service care pana acum a lucrat pe 1310 chestiile astea vor fi de natura SFului.Poti cere frumos inginer de la pitesti care sa vina sa analizeze problema,aia macar au idee cu ce se manca,dar ma indoiesc ca nu este cunsocuta problema atata timp cat o gramada se confrunta cu ea.
__________________
Super oferta resoftare
Chiptuning Dacia Logan 1 - 1.4MPI ,1.6,1.6 16v = 150 RON, 1.5dCI = 350 RON
Chiptuning Dacia Logan 2 - 1.2 16v - 150 EUR, 0.9TCe - 200 eur, 1.5dCI - 250 EUR

Last edited by Cristi_Xp; 3rd March 2012 at 11:44. Motiv: Automerged Doublepost
Cristi_Xp e offline   Reply With Quote

Raspunde


Sari la Forum

Tags
16v, euro, logan, pornire, probleme, rece

Thread Tools

Reguli de Postare
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies sunt On
[IMG] code este On
HTML code este Off


Fus orar: GMT +3. Acum este 13:46.


Rulează cu: vBulletin Versiune 3.7.4
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Forum SEO by Zoints
Chiptuning Logan

Politica de Securitate Google