Probleme Pornire La Rece/cald Logan 16v Euro 5

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • adi xxl
    replied
    Asta faci ca sa fi sigur ca deacolo e problema.

    Sa fi sigur sa nu cumperi canistra si problema sa persiste incontinuare.

    Cu oscilatia la relanti :
    Eu am renuntat sa mai caut cauze
    de cate ori am urmarito stand pe loc nu a stat mai mult de un minut ,doua fara se miste acul .

    Cu relantiul am avut o problema mai serioasa iarna asta cand scadea la -2,3* ,oscila continu cu 200 ,300 rotati pana facea apa 4 lini.
    Tragea aer pe langa garniturile de la galeria de atmisie si pe langa corpul clapeta.

    Leave a comment:


  • Cezargandila
    replied
    Si o astup? Si asa rezolv problema? Astupând? Sau se schimbă canistra?
    Si cu oscilația de relanti sti ceva?

    Leave a comment:


  • adi xxl
    replied
    Am avut o problema exact ca a ta cu pornit greoi dupa ce sta in soare.
    Problema era de la canistra de carbon
    acolo are o elctrovana ea trebuie sa declanseze cand pui contactul.
    Daca nu functioneaza cand masina e oprita toate gazele se duceau in motor si deaceea pornea balbait s-au la a doua cheie dupa ce statea in soare.
    Vezi ca din ia pleaca un furtun negru care duce la motor.
    Ca sa verifici daca e de acolo scoti furtunul ala din motor si baci un surub ceva sa nu traga aer pe acolo.

    Leave a comment:


  • Cezargandila
    replied
    Salut!
    Asta pare un threat mai potrivit pentru problema mea.
    Masina: Logan 1.6 16v euro 5 clapeta acceleratie electronica (fara motoras pas cu pas).
    Descriere: Masina merge foarte bine, accelereaza foarte bine.
    Teste: testat bobina tip creion pe fiecare bujie, no problem.
    schimbat buji,
    testat presiune injectie, peste 3,5 bar pe fiecare piston
    Fara erori pe bord.
    Am doua probleme
    Prima. Porneste mereu perfect la prima cheie, merge ce merg cu ea, ma opresc sa zicem undeva 15 minute (opresc motorul), daca e lasata in soare( sau daca e in mijlocul zilei de e cald afara), nu porneste.... La a doua sau a treia cheie o ia masina urcand foarte usor de la 0 la 750 de turatii....foarte ciudat. Ideea este ca problema asta e atat de rara ca nu o mai bag in seama....sa zicem ca face o data de 2 ori pe saptamana daca o las in soare.

    A doua problema care este in permanenta.Relantiul este neregulat, oscileaza mereu "in sus" adica nu scade niciodata sub 750 (doar atunci cand pun piciorul pe frana, dau drumul la caldura, sau cand actionez ceva electric gen geamuri etc...) daca lasi masina la relanti fara sa actionezi vreun consumator (fara sa atingi volanul) masina oscileaza in sus. Pe ceas acul oscileaza, iar pe tester sta asa intre 750-770-780-790 ........dupa 752-766-784-795 ceva de genul arata pe tester, o oscilatie de 50 -100 de rpm in sus.

    Exista vreo persoana cu euro 5 careia ii merge perfect relantiul? Chiar sunt curios, poate sa ne puna o filmare cu un relantiu perfect ?fara oscilatie?
    Exista cineva care a avut aceasta problema si a rezolvat? Daca da, care sunt testele pe care le putem face sa identificam problema? ce piese s-au schimbat/curatat?
    AS dori daca se poate un raspuns avizat din partea unei persoane care a avut problemele de mai sus, sau macar una din probleme, SI A REZOLVAT.

    Leave a comment:


  • prometheus
    replied
    Cel mai probabil trebuie curatat corp clapeta.

    Leave a comment:


  • Cosmin-Poe
    replied
    Salut, am si eu o problema cu al meu euro5, am schimbat de curand bujiile( am pus de origine cu 2 electrozi) si filtrul de benzina, problema este ca masina atunci cand este rece nu mai porneste deloc la prima cheie, iar urmatoarele 3 incercari porneste se balbaie si moare. Aveti idee ce ar putea fi?

    Leave a comment:


  • Archangel80
    replied
    Vineri mi-a fost schimbat electromotorul si contactul pe garantie. Masina nu mai are acel zgomot.
    Masina am lasat-o la ei pe durata operatiunii. Sper sa fi pus ce a trimis Dacia. Contactul e mai "moale" fata de cel vechi. Parca e mai "uns". O fi bine o fi rau, nu stiu. Sper inca vreo 3-4 ani sa nu mai am prbl asta.

    Leave a comment:


  • B-53-SDP
    replied
    Se mai intampla la 16V E5 sa bata tachetii chiar daca sunt hidraulici. Nu tin presiune si se golesc si tacane pana se incarca cu ulei 2-3 secunde.

    Leave a comment:


  • Archangel80
    replied
    RESPECT Dacia.

    Imi inlocuiesc pe garantie electromotorul, contact bord si alte prostii legate de pornire. Tot respectul.

    Leave a comment:


  • Archangel80
    replied
    Acum se aude aproape la fiecare pornire....
    Trebuie mers la service.
    Last edited by Archangel80; 2 February 2015, 11:18.

    Leave a comment:


  • bogdan_cr
    replied
    Da, asa se aude ca niste tacheti la D1300 pina ajunge uleiul la axa cu came. Si mie mi se pare tot asa, decit ca k4m are hidraulici care nu bat niciodata. ( de-asta s-au inventat astia hidraulici ca sa scape de bataia aia enervanta ) Asa facea si DSN si SLZ, la ambele se auzea tot timpul bataia aia de tacheti ca ( de lene ) nu i-am reglat niciodata. La cald se auzeau tot timpul, uleiul subtire. La hidraulici tocmai la cald nu se aud deloc, intra uleiul in ei si amortizeaza bataile.
    Last edited by bogdan_cr; 28 January 2015, 10:14.

    Leave a comment:


  • Andyno
    replied
    Fix la fel face si la mine !

    Originally posted by NOL View Post
    Daca zgomotul se aude in paretea dreapta a masinii, mai mult ca sigur este lantul de la pompa se ulei. Face un zgomot metalic pana se incalzeste motorul si mai ales pe timp rece.Face parte din asa zisele sunete tehnologice. Fara nici o grija, nu se intampla nimic, drumuri bune
    da...se aude pe partea dreapta...dar nu cand este rece motorul ! se aude dupa ce se incalzeste motorul...se aud cum bateau tacheti la dacia 1310.
    Last edited by Andyno; 28 January 2015, 00:41. Reason: Automerged Doublepost

    Leave a comment:


  • lenush64
    replied
    Atunci cind pinionul bendix-ului,nu este retras suficient de repede,de arcul solenoidului,prin intermediul furcii,coroana volanta imprima pinionului o turatie marita,avind ca efect zgomotul perceput in filmulet la secunda 3-4.Cred ca sunt tendinte de relativa lipire(sudare,e cam mult spus) a contactelor de forta din releul de cuplare(solenoid),aceasta fiind o cauza posibila a intirzierii retragerii pinionului bendix...Trebuie verificata,deasemenia,rapiditatea cursei miezului solenoidului,in ideea de a nu fi frinat de o pelicula de ulei prea viscos sau chiar mizerie...

    Leave a comment:


  • Archangel80
    replied
    Am reusit sa filmez zgomotul care se manifesta aleatoriu, la 1 din 10/15 porniri. Nici nu mai stiu. Ce poate fi? Zgomotul metalic ascutit este intre sec 3 si 4.
    Bucură-te de videoclipurile preferate și de muzica preferată, încarcă conținut original și arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei și lumii întregi pe YouTube.

    Leave a comment:


  • NOL
    replied
    Daca zgomotul se aude in paretea dreapta a masinii, mai mult ca sigur este lantul de la pompa se ulei. Face un zgomot metalic pana se incalzeste motorul si mai ales pe timp rece.Face parte din asa zisele sunete tehnologice. Fara nici o grija, nu se intampla nimic, drumuri bune

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google