Probleme Pornire La Rece/cald Logan 16v Euro 5

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Archangel80
    replied
    Da este electronica. O sa filmez cand mai plec.

    Leave a comment:


  • Andyno
    replied
    Filmeaza sa vad cum se aude sa ti zic daca se aude ca la mine. Tu ai cumva clapeta de acc electronica? Am un prieten cu un scenic din 2001 , cu clapeta acc electronica si avea acelas probleme cum ziceti voi aici....dar fara rateuri. Problema era de la senzorul turatie.

    Leave a comment:


  • Archangel80
    replied
    Vin si eu cu urmatorul simptom. La prima pornire, dupa ce sta o perioada mai lunga, se aude un clincket metalic ascutit foarte scurt undeva in dreapta, cel putin asa pare. Nu pot da mai multe detalii ca in rest masina merge foarte bine si se comporta ok, fara alte simptome. Dupa prima pornire daca merg cu ea o opresc si o repornesc la un interval de 10-20 min, nu se aude acel sunet.

    Leave a comment:


  • Andyno
    replied
    ceva asemanator am zis eu...doar ca am o laguna 1.6 16v, din 98, cod motor k4m 720 (cum este si loganul) euro 3 .
    Problema se manifesta doar la rece. Masina porneste perfect, doar cand o accelerez merge in suturi (fara rateuri)...am schimbat bujiile cu NGk cu 2 electrozi si degeaba. Face asa pana se incalzeste putin motorul. Eu sunt si pe GPL...cum trece pe GPL motorul merge perfect.
    Last edited by crististreulea; 7 August 2014, 09:07.

    Leave a comment:


  • mr.K
    replied
    5 minute deja pare foarte mult sa dai la automat.
    Probabil, rezolvarea cea mai buna e alta canistra de carbon.
    Cei de la service Renault sunt mai priceputi in rezolvarea problemelor de genul, la Dacia dau din umeri si propun inlocuirea canistrei.

    Leave a comment:


  • crististreulea
    replied
    si daca aceasta este problema, este si o rezolvare?
    socrumiu are probleme la pornire doar dupa ce sta masina in soare cateva ore. da la automat si 5 minute pana porneste

    Leave a comment:


  • mr.K
    replied
    Canistra de carbon e suprasaturata de vapori, din cauza caldurii, probabil.

    Leave a comment:


  • SYL40
    replied
    Saptamana trecuta am facut rezivia de 2 ani (~24mii km). Le-am spus si de pb cu pornirea la cald, iar inginerul de la garantii mi-a zis ca sa pun contactul de 2 ori, ca sa bage pompa mai multa benzina, ca din cauza caldurii cea existenta (probabil se referea la cea din rampa injectoare sau ceva de genul) se transforma in vapori si de aceea porneste mai greu masina...

    Leave a comment:


  • pstefan
    replied
    Originally posted by DMXTM View Post
    nu stiu ce sa zic nu cred ca e de la cata benzina am in rezervor ..pentru ca face si cu el plin si cu jumatate acm astept raspuns de la vocea clientului am scris si pe facebook pe pagina dacia (mi-au ras pe facebook si au zis ca ma contacteaza)
    nu m-ar deranja asa mult ca face asa la pornire (desi in timp poate afecteaza motorul)
    cat faptul ca de cate ori opresc la un semafor sau in coloana si o las pe liber stau tot timpul stresat ca mi se opreste motorul.

    Azi am facut revizia de 3 ani la Dacoserv. Am reclamat si aceasta problema.Bine-nteles ca in service nu s-a reprodus problema.
    Nu au gasit erori de soft insa mi-au pus ultima versiune de soft. Acum sa vedem daca mai face.

    Leave a comment:


  • Rac
    replied
    Sunt uimit de motivatiile celor din service.Volanta putin ruginita.....
    Senzorul este un contact electric actionat de o lamela magnetica ce inchide si deschide in functie de cati ploti trec in intervalul de timp prin dreptul acestuia.Doar nu o fi rugina de 2 cm ca sa nu mai lucreze....
    La masina mea aplic un principiu:
    Reglez culbutorii cu o toleranta de +0,5 fata de specificatiile producatorului.Nu ma deranjeaza daca se aud putin la cald(tacane),dar masina consuma mai putin,porneste usor pe orice temperatura si nu trepideaza motorul.

    Leave a comment:


  • Dimebag
    replied
    Am fost la service. Am incins masina, am tinut-o si la relanti mult cu aerul pornit, dar n-am mai reusit sa produc acelasi efect. Adica a pornit de fiecare data, chiar si dupa zeci de chei. Au pus-o pe calculator dar nu semnala nici o eroare. Apoi mi-au zis ca e posibil sa fie senzorul de la volanta, pe care l-au desfacut si curatat. Intradevar fara senzor nu pornea Mi-au zis de asemenea ca volanta era putin ruginita si ca ar putea fi si asta un motiv care indica spre acest senzor. Masina a cam stat o luna de zile prin parcare ca am fost plecat intr-o delegatie. E posibil. O mai tin sub observatie si sper sa nu mai faca. Lucrarea s-a facut pe garantie, nu m-a costat nimic. Cam asta e.

    Leave a comment:


  • SYL40
    replied
    @Dimebag daca afli ceva te rog sa ne zici si noua...Si eu am patit-o de cateva ori cu pornitul la cald si evident ca la service pe diagnoza nu a iesit nimic iar cei de acolo "au dat din umeri".

    Leave a comment:


  • Dimebag
    replied
    Salut. Am citit posturile de pe acest forum si o sa va relatez cum face si a mea. Asemanator cu altele de pe aici. Probleme cu fluctuatia relantiului am avut de la inceput, in principal la rece. A mai dat si cateva rate-uri la pornire iarna dar nu am bagat de seama ca a pornit pana la urma si n-a mai facut in zilele urmatoare.
    In ultima vreme insa, mi-a facut de 2 ori figuri cu pornirea la cald. Dupa un drum parcurs la viteza mica cu aer conditionat, caldura mare afara. Am oprit motorul cateva minute si apoi am dat cheie. Pornea statea cateva secunde si se oprea, iar in bord ramaneau aprinsi martorii de la presiune ulei si de la baterie si se auzea tziuitul ala de la servodirectie. Nu sunt sigur dar parca nu am auzit cum se armeaza pompa de benzina cand incercam sa o pornesc. Dupa ce am lasat-o 10-15 minute sa se mai racoreasca a pornit fara probleme. Urmeaza sa merg zilele astea sa fac o verificare. Masina are 2 ani, este in garantie si tocmai am facut revizia si itp-ul. Daca are cineva vreo idee este binevenit, ca sa stiu ce sa le indic celor de la service, in caz de nu iese nimic la calculator.
    Last edited by Dimebag; 26 June 2013, 09:24.

    Leave a comment:


  • DMXTM
    replied
    nu stiu ce sa zic nu cred ca e de la cata benzina am in rezervor ..pentru ca face si cu el plin si cu jumatate acm astept raspuns de la vocea clientului am scris si pe facebook pe pagina dacia (mi-au ras pe facebook si au zis ca ma contacteaza)
    nu m-ar deranja asa mult ca face asa la pornire (desi in timp poate afecteaza motorul)
    cat faptul ca de cate ori opresc la un semafor sau in coloana si o las pe liber stau tot timpul stresat ca mi se opreste motorul.

    Leave a comment:


  • Archangel80
    replied
    Nu exista rezolvare. Mergem asa toti. Ce-i drept la mine nu se duce pana la zero, insa coboara totusi mai jos de 700 rpm. Am avut probleme cu pornirea motorului la cald, adica 1 din 6 chei nu pornea motorul, si intr-o dimineata mi-a murit motorul de 2 ori. De fiecare data am obs ca se intampla numai cand aveam benzina putina. Dupa ce am inceput sa pun de la Mol, si sa nu mai tin rezervorul o linie sau doua, ci tot timpul apropae de jumate, nu am mai avut probleme cu pornirea si/sau oprirea motorului. Problema relantiului a ramas. Mai fluctueaza. Noroc ca am scapat de prbl nepornirii motorului si moartea subita a acestuia.

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google