-Probleme Tehnice Logan II Dacia Logan II Probleme Tehnice Logan II - Dacia Logan Forum
Dacia Logan Forum

Inapoi   Dacia Logan Forum > Forum Dacia Logan > Dacia Logan II

Atentie ::
Bine ai venit pe forumul LoganClub.ro Pentru a posta pe acest forum iti trebuie un user. Apasa aici pentru a-ti face un user. Dupa ce iti faci user nu uita sa activezi contul accesand casuta ta de email unde vei gasi un link. Daca vrei doar sa urmaresti discutiile fara a interveni selecteaza un forum de mai jos sau foloseste functia de search Pentru mai multe informatii legate de buna functionare a forumului va rugam cititi cu atentie aici

piesenet.ro

Probleme Tehnice Logan II

Dacia Logan II


Raspunde
 
Thread Tools
Vechi 26th February 2013   #1
vitriol
Modelator
 
vitriol's Avatar
 
Data inscrierii: 24-11-2007
Locatie: Bucuresti
Motorizare : 1.4 MPI
Varsta: 34
Posturi: 8,658
Membru :
[Modelator]
Implicit Probleme Tehnice Logan II

Aici putem afla despre problemele de ordin tehnic cu care s-au confruntat posesorii de Logan II.
__________________
I don't want you to think like me, i just want you to think.
vitriol e offline   Reply With Quote
Vechi 26th February 2013   #2
stoicanu
Loganist de 5 stele
 
stoicanu's Avatar
 
Data inscrierii: 11-10-2009
Locatie: Bucuresti
Motorizare : 0.9 Tce
Posturi: 3,869
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Am mai scris o data putea macar un copy.
Singura mea problema tehnica deocamdata este ca apa murdara de pe carosabil patrunde printre capota masini si masca aceasta ajungand pe motor.
Semnalul de pe aripa stanga si la mine are condens deocamdata ,vom vedea mai tarziu daca nivelul apei creste sau se evapora.
stoicanu e offline   Reply With Quote
Vechi 26th February 2013   #3
lord_wader
Loganist de 5 stele
 
lord_wader's Avatar
 
Data inscrierii: 26-02-2009
Locatie: vaslui
Motorizare : 1500
Posturi: 1,006
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Vezi ca Mihai si-a pus un cheder de usa de dacia 1310, si zicea ca el a preluat ideea inca de la PH1. Cred ca merita pus pe orice logan.
lord_wader e offline   Reply With Quote
Vechi 26th February 2013   #4
stoicanu
Loganist de 5 stele
 
stoicanu's Avatar
 
Data inscrierii: 11-10-2009
Locatie: Bucuresti
Motorizare : 0.9 Tce
Posturi: 3,869
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

M-am gandit la treaba asta.
O sa ma duc sa cumpar unul din targ.
stoicanu e offline   Reply With Quote
Vechi 27th February 2013   #5
M.FLORIN
Loganist de 5 stele
 
M.FLORIN's Avatar
 
Data inscrierii: 17-11-2012
Locatie: Fagaras
Motorizare : 0.9 Tce
Varsta: 32
Posturi: 2,271
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Chederul il poti cumpara de la orice magazin de piese auto dacia - cheder usa dacia 1300, 1310 etc
Costul intre 15 si 30 ron - functie de caz - si arata ASA.
Bafta.
__________________

This is My Ride!
!Visit and enjoy!
M.FLORIN e online acum   Reply With Quote
Vechi 27th February 2013   #6
stoicanu
Loganist de 5 stele
 
stoicanu's Avatar
 
Data inscrierii: 11-10-2009
Locatie: Bucuresti
Motorizare : 0.9 Tce
Posturi: 3,869
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Da multumesc.
Dapa aspectul motorului tau vad ca ai pus can tarziu si tu acel cheder.
stoicanu e offline   Reply With Quote
Vechi 27th February 2013   #7
M.FLORIN
Loganist de 5 stele
 
M.FLORIN's Avatar
 
Data inscrierii: 17-11-2012
Locatie: Fagaras
Motorizare : 0.9 Tce
Varsta: 32
Posturi: 2,271
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

... se spala la nevoie. Oricum chiar si cu cheder tot mai intra mizerie .. doar ca nu asa de multa.

Sent from my GT-I9300 using Forum Runner
__________________

This is My Ride!
!Visit and enjoy!
M.FLORIN e online acum   Reply With Quote
Vechi 4th March 2013   #8
stoicanu
Loganist de 5 stele
 
stoicanu's Avatar
 
Data inscrierii: 11-10-2009
Locatie: Bucuresti
Motorizare : 0.9 Tce
Posturi: 3,869
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Se pare ca la mine au aparut primele sucurgeri de ulei.
Am fost astazi sa imi schim rotile de iarna cu cele de vara si de obicei cand masina este ridicata pe rampa am obiceiul de a ma uita pe sub ea.
Am ajuns la roata dreapta fata si am descoperit scurgeri de ulei pe motor partea dispre spate a masini practi unde vine capacul la lantul de distribuie(cred ca acela este capacul lantului.).
Astept prima revizie si revin cu detalii.
Mentionez ca am implinit frumoasa varsta de 9000 km.
Cei cu 0,9 arumcati un ochi pe acolo si voi.
O sa incerc sa fac o poza si sa o postez aici.
stoicanu e offline   Reply With Quote
Vechi 4th March 2013   #9
stoicanu
Loganist de 5 stele
 
stoicanu's Avatar
 
Data inscrierii: 11-10-2009
Locatie: Bucuresti
Motorizare : 0.9 Tce
Posturi: 3,869
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Am reusit sa strecor telefonul mobil pe sub masina si sa fac aceste poze.
Attached Images
File Type: jpg 2013-03-04 18.29.39.jpg (79.2 KB, 6422 views)
File Type: jpg 2013-03-04 18.30.30.jpg (88.8 KB, 6255 views)
File Type: jpg 2013-03-04 18.30.44.jpg (76.3 KB, 6073 views)
File Type: jpg 2013-03-04 18.30.57.jpg (82.1 KB, 6005 views)
stoicanu e offline   Reply With Quote
Vechi 4th March 2013   #10
Octavian
Loganist de 5 stele
 
Octavian's Avatar
 
Data inscrierii: 16-07-2007
Locatie: Arad
Motorizare : 1.4, 1.9 tdi
Varsta: 38
Posturi: 13,174
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Eu vad din poze (foarte OK facute) ca transpira pe surubul de la conducta, daca nu era de acolo nu avea de unde sa fie urme de ulei si in zona aia.
Nu cred ca este de la carcasa, este mastic/silicon la greu acolo.

Oricum e ceva minor (dar suparator).
Octavian e offline   Reply With Quote
Vechi 4th March 2013   #11
M.FLORIN
Loganist de 5 stele
 
M.FLORIN's Avatar
 
Data inscrierii: 17-11-2012
Locatie: Fagaras
Motorizare : 0.9 Tce
Varsta: 32
Posturi: 2,271
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Am sa o pun si eu maine pe elevator - maine am progamare la dealer cu problema semnalizatorului cu condes in el - si o sa verific si eu.
Merci
M.FLORIN e online acum   Reply With Quote
Vechi 4th March 2013   #12
stoicanu
Loganist de 5 stele
 
stoicanu's Avatar
 
Data inscrierii: 11-10-2009
Locatie: Bucuresti
Motorizare : 0.9 Tce
Posturi: 3,869
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Eu inclin sa cred ca tot de la carcasa este.
Daca ne uitam un pic mai atent la prima poze se vede o portiune unde siliconul nu este iesit in afara exact in dreptul acelei gauri de surub.
La conducta aceia m-am gandit si eu prima data dar mi se pare cea mai uscata parte.
Nu e o problema grava dar daca este de la capacul de la distributie banuiesc ca trebuie dat jos inpreuna cu toata transmia si nu stiu cat de bine o mai pun baietii la loc.

Citat:
Original a fost postat de M.FLORIN Vezi Post
Am sa o pun si eu maine pe elevator - maine am progamare la dealer cu problema semnalizatorului cu condes in el - si o sa verific si eu.
Merci
Te rog sa imi spui si mie daca e ceva.

Last edited by stoicanu; 4th March 2013 at 22:05. Motiv: Automerged Doublepost
stoicanu e offline   Reply With Quote
Vechi 4th March 2013   #13
Ampt
Loganist de 5 stele
 
Ampt's Avatar
 
Data inscrierii: 07-04-2011
Locatie: Bucuresti
Motorizare : 1,5 dCi 75 CP Euro 5
Varsta: 46
Posturi: 4,500
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

O postare mai veche cu referire directă la motorul 0,9 TCe, tot de pe un forum auto, făcută de un tip care este tobă de informaţii despre Dacia !

"13 Nov 2012, 13:13"

"super motoarele astea noi mai pierd ulei pe la distributie? oare termostatele cum sunt? sau senzorul de pe directia hidraulica care se umezeste?"
Ampt e offline   Reply With Quote
Vechi 4th March 2013   #14
stoicanu
Loganist de 5 stele
 
stoicanu's Avatar
 
Data inscrierii: 11-10-2009
Locatie: Bucuresti
Motorizare : 0.9 Tce
Posturi: 3,869
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Stiu si eu de umezeala la directie chiar si de uleiul
pe motor dar nu la 9000km.
Uleiul a ajuns si pe scut.
Probabil in scurt timp o sa ajunga si pe asfalt.
Banuiesc ca moarele clasice cu distributia pe curea pierdea ulei pe la simeringuri.
Asta de 0.9 pierde pe la capac din cate vad eu.
stoicanu e offline   Reply With Quote
Vechi 5th March 2013   #15
M.FLORIN
Loganist de 5 stele
 
M.FLORIN's Avatar
 
Data inscrierii: 17-11-2012
Locatie: Fagaras
Motorizare : 0.9 Tce
Varsta: 32
Posturi: 2,271
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

astazi am ridicat si eu masina pe elevator ... nimic. Am discutat si eu cu cei din service de la reprezentanta - le-am artat si lor pozele tale -- parerea unanima a fost ca acolo ceva nu a fost bine stans (etansat) din fabrica ... nu prea avea cum sa fie atat de mult ulei acolo. Si pentru remediere clar trebuie desfacut tot si vazut de unde vine problema.
Bafta
M.FLORIN e online acum   Reply With Quote
Vechi 5th March 2013   #16
Octavian
Loganist de 5 stele
 
Octavian's Avatar
 
Data inscrierii: 16-07-2007
Locatie: Arad
Motorizare : 1.4, 1.9 tdi
Varsta: 38
Posturi: 13,174
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Nu e musai sa se demonteze carcasa, e suficient un surub sa nu fie strans la cuplu si transpira.

La frate-meu i-a transpirat din prima 1000 km pe la capacul de culbutori, foarte suparator. S-a dus in service si au mai strans cam 1/4 spire suruburile si gata, s-a rezolvat.
Octavian e offline   Reply With Quote
Vechi 6th March 2013   #17
stoicanu
Loganist de 5 stele
 
stoicanu's Avatar
 
Data inscrierii: 11-10-2009
Locatie: Bucuresti
Motorizare : 0.9 Tce
Posturi: 3,869
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Citat:
Original a fost postat de M.FLORIN Vezi Post
astazi am ridicat si eu masina pe elevator ... nimic. Am discutat si eu cu cei din service de la reprezentanta - le-am artat si lor pozele tale -- parerea unanima a fost ca acolo ceva nu a fost bine stans (etansat) din fabrica ... nu prea avea cum sa fie atat de mult ulei acolo. Si pentru remediere clar trebuie desfacut tot si vazut de unde vine problema.
Bafta
Multumesc pentru informatie.
Mai devreme de 20,000 km nu ma duc oricum.
stoicanu e offline   Reply With Quote
Vechi 6th March 2013   #18
Ampt
Loganist de 5 stele
 
Ampt's Avatar
 
Data inscrierii: 07-04-2011
Locatie: Bucuresti
Motorizare : 1,5 dCi 75 CP Euro 5
Varsta: 46
Posturi: 4,500
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Pānă atunci să verifici mai des nivelul de ulei motor !
Ampt e offline   Reply With Quote
Vechi 6th March 2013   #19
stoicanu
Loganist de 5 stele
 
stoicanu's Avatar
 
Data inscrierii: 11-10-2009
Locatie: Bucuresti
Motorizare : 0.9 Tce
Posturi: 3,869
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

O sa m grija.
Din 4,1l o mi ramane ceva.
stoicanu e offline   Reply With Quote
Vechi 16th April 2013   #20
MihaiiahiM
Loganist de 5 stele
 
MihaiiahiM's Avatar
 
Data inscrierii: 11-12-2012
Locatie: Pitesti - Bucuresti
Motorizare : 1.5
Posturi: 1,706
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Am avut si eu o problema cu masina. La plecarile de pe loc in special, dar si la accelerari si decelerari simteam o lovitura in coloana de directie, treaba asta a inceput in jurul a 3500 km. Am fost la service, a venit comisie de la uzina, a constatat defect caseta directie, iar apoi a venit o alta comisie in prezenta careia s-a schimbat caseta de directie cu tot cu bieletele de directie. Acum masina merge ok, am 11000 km.
MihaiiahiM e offline   Reply With Quote

Raspunde


Sari la Forum

Tags
logan, probleme, tehnice

Thread Tools

Reguli de Postare
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies sunt On
[IMG] code este On
HTML code este Off


Fus orar: GMT +3. Acum este 21:22.


Rulează cu: vBulletin Versiune 3.7.4
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Forum SEO by Zoints
Chiptuning Logan

Politica de Securitate Google