My Logan - 1.5 Dci 75 Cp -

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Kojak, si in Alaska la fel. Noaptea le alsa pornite si ziua muncesc cu ele. daca are motorina, merge motorasul linistit si 2 saptamani, nu are de ce sa nu mearga. Cand schimbi uleiul trebuie sa te misti repede insa, ca ingheata motorina daca nu e circulata prin pompa (dilueaza cu benzina parca...).
    In rusia carburantul e ieftin pe acolo, plus ca au si carburanti de slaba calitate daca vrei (masini vechi, fara fasoane, Kraz, zil UAZ etc)
    Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

    Comment


    • După aproximativ 450 - maxim 500 de kilometri parcurşi de la precedenta regenerare, filtrul de particule şi-a făcut din nou simţită prezenţa astăzi.
      La cât de bine m-am obişnuit cu maşina, cred că pot să-mi dau seama când îşi începe filtrul regenerarea şi în somn.
      Aceeaşi mică întrerupere simţită în timpul mersului şi procedura de gazare a celor din spate începe cu brio (iarna la frig se observă cel mai bine, zici că eşti cu TAB-ul în aplicaţie).
      De data aceasta traseul alocat pentru curăţarea "minunăţiei" tehnologice a fost unul mai scurt, intrare pe A1 de pe linia de centură şi ieşire (întoarcere) pe pod la Bolintin Deal.
      Mers constant în treapta a V-a cu o turaţie de 2.750rpm, iar după 10 minute Planeta era din nou salvată (pardon, înecată de fum, dar ce mai contează).

      Pentru alte review-uri despre DPF aştept să mai scrie şi cei de la Dacia.

      Şi un consum de ieri, pe un traseu de 24,5 kilometri, trafic urban relativ aglomerat, temperatură exterioară de -16 grade Celsius, 1,8 litri de motorină consumaţi conform Calculator Bord, rezultă un consum de 7,35 litri/100Km.
      Postez acest consum în primul rând pentru cei care încă mai cred că Diesel-ul consumă iarna la frig, tot o eprubetă de motorină.

      Comment


      • Se vede c-ai o slabiciune aparte pentru acel minunat filtru de particule , pana la urma care este rolul sau ?? sa consume mai multa motorina cand se regenereaza ? eu il vad ca fiind o alta magarie facuta de cei de la Renault si nu numai.
        sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

        Comment


        • Originally posted by prometheus View Post
          eu il vad ca fiind o alta magarie facuta de cei de la Renault si nu numai.
          Cazi şi tu acum dintr-o extremă într-alta, toţii producători auto folosesc aşa ceva!

          Rolul fitrului de particule:
          Profit-Încălzire globală, Profit-Salvarea Planetei, Profit-Respectarea normelor de poluare Euro 5, plus multe alte variabile care bineînţeles încep tot cu..., Profit.

          P.S A fost de curând un film pe TVR1, "Burn Up", care explică mult mai bine ce am scris eu mai sus.

          Comment


          • Rolul lui e sa nu murim de cancer de plamani de la funinginea expulzata de tractorase. Renault nu-l puneau daca nu cerea UE norme EURO5 sau EURO6 stricte. Asa cum nu puneau EGR daca nu venea Euro 2.
            Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

            Comment


            • Originally posted by einstein1984 View Post
              ... sau EURO6 stricte.
              La Euro 6, pe motorul Diesel îşi va face apariţia filtrul de azot (NOx).

              "O caracteristică importantă a normei de poluare Euro 6 pentru motoare diesel de automobile este reducerea limitei de NOx de la 0.18 la 0.08 g/km."

              Originally posted by prometheus View Post
              Se vede c-ai o slabiciune aparte pentru acel minunat filtru de particule , pana la urma care este rolul sau ??
              Slăbiciunea de care aminteşti a fost izvorâtă din faptul că atunci când am achiziţionat maşina (martie 2011), dacă întrebam pe cineva din reprezentanţă de DPF (cum funcţionează, ce înseamnă şi cum se produce regenerarea acestuia, etc.) primeam ca răspuns doar un simplu ridicat din umeri. Deşi erau reprezentanţă (nu vreun service oarecare) şi mai mult ca sigur "stăteau" pe un munte de documentaţie primit de la uzină (refuz să cred că cei de la Renault nu le-au trimis nicio notificare în acest sens, să nu mai vorbesc de o minimă instruire pe tema DPF-ului).

              Şi atunci m-am ambiţionat şi am început să caut materiale de tot felul legate de ce este DPF-ul, dar mai ales, am început să fiu atent la cum se comportă în timp real această "minunăţie" tehnologică, despre care nimeni nu-ţi spunea aproape nimic.
              După care mi-am propus să contabilizez şi să scriu cât mai exact despre toate aceste lucruri, în speranţa că aceste observaţii vor fi utile şi altor posesori de maşini Dacia echipate cu filtru de particule.
              Last edited by Ampt; 10 January 2015, 09:45. Reason: Automerged Doublepost

              Comment


              • Da' intreb si io, fara nici o urma de ironie, ptr. ca chiar n-am habar...DPF-u' asta nu se regenereaza si in conditii optime si la un mers firesc, sa zicem prin oras, din aproape-n aproape?
                Adica sa nu tii cont, si unde te prinde "regenerare", aia e, sa-si faca treaba fara sa influenteze substantial mersu' masinii si confortu' / timpu' tau.
                Adica e musai cand "e pe vine", sa iesi la sosea si sa mergi constant la o turatie medie sau chiar ridicata ca sa-si intre in parametrii normali?
                Last edited by Kojak; 10 January 2015, 16:48.

                Comment


                • Păi nu poți știi asta. Când senzorii zic că-i timpul, se apucă și regenerează unde-a fi.
                  sigpic

                  Comment


                  • Originally posted by Kojak View Post
                    Adica e musai cand "e pe vine", sa iesi la sosea si sa mergi constant la o turatie medie sau chiar ridicata ca sa-si intre in parametrii normali?
                    Regenerarea se face cel mai bine la o turaţie constantă de 2.500 rpm, ceea ce presupune clar o ieşire la şosea.

                    Exact cum spunea şi colegul @dr_mke, "când senzorii zic că-i timpul, se apucă și regenerează unde-a fi", acest lucru se poate întâmpla liniştit şi în traficul de oraş. Normal că în oraş nu ai unde să mergi constant cu 2.500 rpm şi atunci încerci pe cât posibil să o mai ajuţi, ţinând turaţia de ralanti la o valoare de 2.000 rpm, când stai de exemplu la un semafor.
                    Dacă motorul funcţionează mai mult de 30-40 de secunde la ralanti (nu ştiu timpul exact, dar în orice caz este până într-un minut), atunci regenerarea filtrului de particule se întrerupe.

                    Şi cel mai important, NICIODATĂ să nu opreşti motorul în timpul procedurii de regenerare.

                    Comment


                    • si crezi ca nu sunt o gramada cu dci E5, care habar n-au ca se face vreo regenerare ?!
                      daca opresti motorul, ce se intampla ?

                      Comment


                      • 1. Nu toata lumea acorda o atentie deosebita acestui proces; pur si simplu lasa sistemul sa-si faca treaba.
                        2. Oprire motor in timpul regenerarii, inseamna esuare regenerare; calculatorul reia procedura la proxima ocazie cand sunt indeplinite conditiile.
                        3. Regenerarea se face si la relanti; nu exista cerinta de viteza.
                        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                        Comment


                        • Originally posted by Ampt View Post
                          atunci încerci pe cât posibil să o mai ajuţi, ţinând turaţia de ralanti la o valoare de 2.000 rpm, când stai de exemplu la un semafor.
                          Ralanti = pedala acceleratie necalcata...,scuze,dar nu m-am putut abtine...!

                          Comment


                          • Originally posted by IancuMIC View Post
                            3. Regenerarea se face si la relanti; nu exista cerinta de viteza.
                            La turaţia de ralanti, crede-mă că după aproximativ 1 minut procedura se întrerupe (verificat personal) şi într-adevăr, procedura de regenerare se reia cu proxima ocazie.

                            Originally posted by lenush64 View Post
                            Ralanti = pedala acceleratie necalcata.
                            Ai dreptate, colega!

                            Comment


                            • După ce acum 4 zile întrebam aici, dacă şi-a cumpărat cineva aşa ceva de la Lidl şi mai ales dacă produsul nominalizat merită banii ceruţi pe el, astăzi m-am oprit la un magazin aflat în drumul meu, m-am uitat atent să văd cum arată Husa cu pricina şi am verificat în manualul produsului ce consum are.

                              Mulţumit de produs, cel puţin din punct de vedere vizual, dar şi de consumul redus de doar 31W (deci un consumator nu tocmai mare), am decis să-l achiziţionez, plătind la Casă preţul de 49,99 lei.

                              Instalată pe scaun în maşină şi făcută o dată proba produsului (Husă Scaun Auto Încălzită) timp de 45 de minute, mă declar foarte mulţumit de investiţia făcută.
                              De remarcat că firul de alimentare nu s-a încălzit deloc în timpul funcţionării, iar din ce am observat rezistenţa electrică a husei nu funcţionează într-un regim continuu, acest lucru asigurând un confort optim (nu te încingi, astfel încât să fii nevoit să o decuplezi şi după ce se răceşte să o cuplezi din nou la brichetă).

                              În concluzie, din punctul meu de vedere cel puţin, consider că merită din plin cei un pic peste 10 Euro achitaţi pentru cumpărarea acestui gadget, iar pentru persoanele mai friguroase sau cu spatele mai sensibil (cum sunt şi eu), recomand cu multă căldură produsul.
                              Attached Files
                              Last edited by Ampt; 12 January 2015, 11:56.

                              Comment


                              • Ce mi se pare nasol la mai toate husele astea de incalzire in scaune sau la kit-uri de incalzire montate pe sub tapiteria scaunului este ca ai senzatia c-ai facut pe tine
                                Last edited by prometheus; 12 January 2015, 12:18.
                                sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google