Nivel Ulei Scazut Relativ Repede

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    la imbinarile de pe traseul turbina-intercooler te-ai uitat, ca mai am colegi cu dci 70 si dupa 1/2 de ora la viteze peste 130 km/h le-au aparut dire de ulei la mansonul dintre plastic si furtunul de cauciuc panzat
    sigpic
    Ambition 1.5 dc

    Comment


    • #77
      Originally posted by dani030669 View Post
      la imbinarile de pe traseul turbina-intercooler te-ai uitat, ca mai am colegi cu dci 70 si dupa 1/2 de ora la viteze peste 130 km/h le-au aparut dire de ulei la mansonul dintre plastic si furtunul de cauciuc panzat
      Va trebui sa verific, dar dupa ce o sa am un trasei da-i dau putin in gura

      Comment


      • #78
        daca dispare uleiul si nu da fum albastru pe esapament atunci e o problema. adcia uleiul curge pe alta parte - pe la distributie, verifica daca in vasul de expansiune se vad ceva pete de ulei in lichidul de racire,
        1.5 dc

        Comment


        • #79
          Originally posted by mae View Post
          daca dispare uleiul si nu da fum albastru pe esapament atunci e o problema. adcia uleiul curge pe alta parte - pe la distributie, verifica daca in vasul de expansiune se vad ceva pete de ulei in lichidul de racire,
          Am verificat si nu sunt pete de ulei in lichidul de racire si nu se vad nici ca ar scapa pe undeva ulei

          si nici nu scoate fum albastru
          Last edited by valli; 31 August 2010, 09:43. Reason: Automerged Doublepost

          Comment


          • #80
            ALECKS vezi ca poate fii de la garnitura de chiuloasa...am mai vazut cazuri..
            http://www.loganclub.ro/forum/flr_ul_meu-t22090p6.html

            Comment


            • #81
              toate dci halesc ulei cam 1 litru la 10mii cele mai alergate

              Comment


              • #82
                Originally posted by bano View Post
                toate dci halesc ulei cam 1 litru la 10mii cele mai alergate
                din experienta mea, la 15000 daca e un ulei mai slab poate sa-ti manance 1.5 litri

                Comment


                • #83
                  salut am un logan 1,5dci85cp si consuma ulei de la schimb la schimb nivelul e la minim ,plus ca mai completez si cu restul ramas de la service acum un an am avut un accident cu masina, am rasturnat-o am reparat-o intr-un service dacia avand casco la ultimile 2 schimburi de ulei le-am spus mecanicilor ca masina consuma ulei dar ei spun ca e de la accident si nu pot face nimic, mai zic daca vreau sa o repar o sa ma coste

                  mentionaz masina are 60 000km si e in garantie
                  nu stiu ce sa fac ...........ma indruma cineva ce sa fac?

                  Comment


                  • #84
                    Salut. Am si eu un Logan dci (cam 80000km la bord) care imi consuma ulei. La 1000 km imi consuma cam 1 - 1.5 l. Am verificat lucru asta si cu uleiul de fabrica si cu un ulei mai bun. Se intampla la fel. Sub masina nu se aduna urme de ulei nici la o stationare mai indelungata. Am fost la service (Dacoserv Militari) si mi-au spus ca nu stiu sigur ce are si ca trebuie sa mai faca verificari (la testul de compresie a iesit bine + o inspectie vizuala la blocul motor). Ei isi dadeau cu parerea pe banii mei si tot nu au rezovat-o. Am inteles de la altii ca cel mai probabil e turbina de vina. Dar, in acest caz ar trebui sa se cunoasca si in timpul mersului o scadere a puterii motorului, nu e asa? Exista cumva posibilitatea sa scape ulei asa mult pe la turbina si totusi sa nu se simta acea scadere a puterii in timpul mersului?

                    Comment


                    • #85
                      Eu cred ca este turbo ,desfă la galeria de evacuare la turbo si vezi daca are ulei pe galeria. .

                      Comment


                      • #86
                        O sa verific si lucru asta. Dar nu cred ca la Dacoserv Militari. "Mesterii" de acolo au spus ca daca nu sunt scurgeri sub motor atunci nu e de la turbina. Acum au scos varianta cum ca ar fi segmentii de ungere si imi recomanda sa folosesc Metabond (aditiv de ulei), care cred ca e cam prostie. Ce ati auzit de Metabond? Sincer, vrajeala cu acopera suprafetele uzate si etanseaza ....bla,bla... e exagerat. Daca ar fi chiar segmentii, mai bine ii schimb si gata. Ati mai auzit de uzura a segmentilor la 80000Km? Mi se pare exagerat; cred ca tot turbosuflanta ramane problema. Voi merge la alt service.

                        Comment


                        • #87
                          Nu mai e nimeni pe aici?
                          Oricum, azi am fost la alt service pentru problema cu consumul de ulei. La AutoMarcus am facut un test de compresie si a iesit ca pistonul nr. 4 are o diferenta de 3 bari a compresiei fata de celelalte. Mi-au recomandat si ei o solutie "minune". Asta e marca Renault cica, dar nu mai stiu cum se numeste (ceva 6xx -din 3 cifre). Se baga in ulei si se merge cu motorul ceva timp sa curete segmentii cocsati, apoi se face schimbul de ulei. A mai auzit cineva de solutia asta? Ce o fi de ea?

                          Comment


                          • #88
                            Nu prea faci mare lucru cu solutiile astea "minune".
                            Ulei se poate pierde pe la;
                            - simeringurile supapelor (cel mai des caz).
                            - turbina
                            - segmenti
                            E bine ca motorul sa fie invatat de la bun inceput cu un singur "soi" de ulei.

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Anulare DPF
                            Politica de Securitate Google