la imbinarile de pe traseul turbina-intercooler te-ai uitat, ca mai am colegi cu dci 70 si dupa 1/2 de ora la viteze peste 130 km/h le-au aparut dire de ulei la mansonul dintre plastic si furtunul de cauciuc panzat
Nivel Ulei Scazut Relativ Repede
Collapse
X
-
Va trebui sa verific, dar dupa ce o sa am un trasei da-i dau putin in guraOriginally posted by dani030669 View Postla imbinarile de pe traseul turbina-intercooler te-ai uitat, ca mai am colegi cu dci 70 si dupa 1/2 de ora la viteze peste 130 km/h le-au aparut dire de ulei la mansonul dintre plastic si furtunul de cauciuc panzat
Comment
-
Am verificat si nu sunt pete de ulei in lichidul de racire si nu se vad nici ca ar scapa pe undeva uleiOriginally posted by mae View Postdaca dispare uleiul si nu da fum albastru pe esapament atunci e o problema. adcia uleiul curge pe alta parte - pe la distributie, verifica daca in vasul de expansiune se vad ceva pete de ulei in lichidul de racire,
si nici nu scoate fum albastru
Comment
-
ALECKS vezi ca poate fii de la garnitura de chiuloasa...am mai vazut cazuri..
Comment
-
salut am un logan 1,5dci85cp si consuma ulei de la schimb la schimb nivelul e la minim ,plus ca mai completez si cu restul ramas de la service acum un an am avut un accident cu masina, am rasturnat-o am reparat-o intr-un service dacia avand casco la ultimile 2 schimburi de ulei le-am spus mecanicilor ca masina consuma ulei dar ei spun ca e de la accident si nu pot face nimic, mai zic daca vreau sa o repar o sa ma coste
mentionaz masina are 60 000km si e in garantie
nu stiu ce sa fac ...........ma indruma cineva ce sa fac?
Comment
-
Salut. Am si eu un Logan dci (cam 80000km la bord) care imi consuma ulei. La 1000 km imi consuma cam 1 - 1.5 l. Am verificat lucru asta si cu uleiul de fabrica si cu un ulei mai bun. Se intampla la fel. Sub masina nu se aduna urme de ulei nici la o stationare mai indelungata. Am fost la service (Dacoserv Militari) si mi-au spus ca nu stiu sigur ce are si ca trebuie sa mai faca verificari (la testul de compresie a iesit bine + o inspectie vizuala la blocul motor). Ei isi dadeau cu parerea pe banii mei si tot nu au rezovat-o. Am inteles de la altii ca cel mai probabil e turbina de vina. Dar, in acest caz ar trebui sa se cunoasca si in timpul mersului o scadere a puterii motorului, nu e asa? Exista cumva posibilitatea sa scape ulei asa mult pe la turbina si totusi sa nu se simta acea scadere a puterii in timpul mersului?
Comment
-
O sa verific si lucru asta. Dar nu cred ca la Dacoserv Militari. "Mesterii" de acolo au spus ca daca nu sunt scurgeri sub motor atunci nu e de la turbina. Acum au scos varianta cum ca ar fi segmentii de ungere si imi recomanda sa folosesc Metabond (aditiv de ulei), care cred ca e cam prostie. Ce ati auzit de Metabond? Sincer, vrajeala cu acopera suprafetele uzate si etanseaza ....bla,bla... e exagerat. Daca ar fi chiar segmentii, mai bine ii schimb si gata. Ati mai auzit de uzura a segmentilor la 80000Km? Mi se pare exagerat; cred ca tot turbosuflanta ramane problema. Voi merge la alt service.
Comment
-
Nu mai e nimeni pe aici?
Oricum, azi am fost la alt service pentru problema cu consumul de ulei. La AutoMarcus am facut un test de compresie si a iesit ca pistonul nr. 4 are o diferenta de 3 bari a compresiei fata de celelalte. Mi-au recomandat si ei o solutie "minune". Asta e marca Renault cica, dar nu mai stiu cum se numeste (ceva 6xx -din 3 cifre). Se baga in ulei si se merge cu motorul ceva timp sa curete segmentii cocsati, apoi se face schimbul de ulei. A mai auzit cineva de solutia asta? Ce o fi de ea?
Comment







Comment