Originally posted by Octavian___30
View Post
Nivel Ulei Scazut Relativ Repede
Collapse
X
-
Nemtii au dat 1 litru la 1000km, dar 1000 km in regim de autostrada cu turatii mari. Daca mergi mai mult in oras consuma 1 litru la 4-5000 km. Nu va mirati, am prieteni cu Vw si Audi si deja sunt obisnuiti sa completeze cand se aprinde becu. Umbla cu uleiul in portbagaj.
P.S. Si benzinarele si dizelache consuma la fel ulei.Last edited by vitriol; 21 August 2008, 10:41.sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.
Comment
-
Da, asa e. La TDI-uri in manual scrie de maxim 1 L la 1.000 km, si nu in rodaj, ci oricand.
dCi-urile consuma 500-600 ml cam la 10.000 km.
Comment
-
Fumul ala negru pe care il vezi tu nu este de la ulei, ci este de la motorina nearsa. Cind este forjat , motorina nu are suficient timp sa arda si se transforma in carbon, negru de fum. Asta numai in forje. Un motor care consuma ulei scoate fun albastru. Acel consum (normal ) de ulei se datoreaza pierderilor din sistemul de supraalimentare. Daca sunteti curiosi, desfaceti unul din furtunele de la intercooler. O sa fiti uimiti cit ulei este in admisie. Este normal. Nu este normal o cantitate mare de ulei (pericol distrugere motor)Originally posted by Alex21 View PostPai cum sa nu haleasca TDI-urile si DCI-urile ulei, cand eu le vad in trafic ca scot pacura pe espament.
Comment
-
Turbina merge in momd normal pe o perna de abur e ulei. La inceput merge pe o pelicula fina de ulei. Asta pana se incalzeste motorul. Motorul este altfel construit fata de cel pe benzina. Sa nu uitam ca la 2 minute dupa ce ai schimbat uleuil acesta devina negru . de aclo de unde se face negru acolo e si zona prin care poate sa "dispara"1.5 dc
Comment
-
Asta e adevarat, dar la motoarele pe benzina e inseziabil consumul de ulei in 10.000-15.000 km la verificarea pe joja.Originally posted by adicata2003 View PostAbsolut toate motoarele consuma ulei. Nu exista motor sa nu consum ulei.
Comment






(cam asa e si la bmw).









Comment