Temperatura Mare La Apa, Chiar Fierbe.....

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Temperatura Mare La Apa, Chiar Fierbe.....

    Problema mea e la un Logan Laureate 1.4 benzina din 2006.Vara trecuta imi crestea temperatura la apa si pana sesizam eu deja incepea sa iasa abur de sub capota. Am fost la service si dupa ce am dat aiurea bani pe senzorul de temperatura s-a descoperit ca era de la "rezistenta" care vine atasata pe suportul de la vantilatorul de pe radiator. Am schimbat-o si a mers, numai ca asta se intampla prin septembrie ,deci mare caldura dupa asta nu a mai fost, adik apa se racea din cauza temperaturii scazute de afara (cred!!??). Faza e ca a inceput iar sa se incalzeasca afara si temperatura la apa sa creasca; am verificat rezistenta si e din nou arsa...de ce???????
    Mentionez ca am verificat rezistenta inlocuind-o cu un banal cablu dupa care ventilatorul a inceput sa se roteasca. l-am facut si testul cu aerul conditionat cum am vazut la cei de la service(adik am pornit motorul, aerul conditionat si ventilatorul nu se rotea, desi trebuia sa o faca) si nimic.
    Concluzia e ca am schimbat o data rezistenta si acu trebuie s-o schimb iar, dar de ce se arde?? Astept ajutor din partea voastra......

  • #2
    Verifica cu atentie daca ventilatorul se invarte usor. Cred ca ia un curent mai mare la pornire (consum mai mare pe prima treapta de viteza) ceea ce duce la supraincalzirea rezistentei.
    Verifica vizual si mecanic corectitudinea legaturilor electrice (sa nu fie un contac imperfect pe undeva sau chiar de masa). Si in acest caz ventilatorul solicita un curent mai mare.
    Sonda de temperatura doar da comanda la calculator si acesta cupleaza cele doua relee de ventilator in functie de necesitate.
    Ventilatorul poti sa-l verifici prin pornirea AC-ului asa cum ai zis si tu.

    Comment


    • #3
      Ca sa-l completez pe lau, pe langa curentul mare la pornire, daca se invarte un pic mai greu, poate sa parleasca rezistenta. Pus pe direct (cu cablu, asa cum ai facut tu), nu face decat sa aiba o rezistenta mai mare decat cea originala. Ia-o doar ca pe o solutie provizorie, care poate sa ajunga sa dea foc masinii, ceea ce nu e de dorit. Du-te la un service cu oameni normali, indiferent daca masina este sau nu in garantie, fiindca daca trebuie schimbat GMV-ul s-ar putea sa te lovesti de ceva birocratie...
      The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson

      Comment


      • #4
        ce-i ala GMV????
        O sa duc masina la service dar trebuie sa gasesc un electrician bun, altfel arunc bani aiurea
        rezistenta aia costa anul trecut 130 RON la magazin auto (Autocenter Iasi), la reprezentanta cred ca era aproape 200 RON.

        Comment


        • #5
          gmv-ul este ventilatorul de care zici tu
          No, apoi blana
          Taaaaaci!!! ca nu stii ce-i bine
          ...si nu uita, prietenul bun, la balamuc se cunoaste

          Comment


          • #6
            Cumpara o rezistenta model nou, cu 11 spire si nu o sa mai apara problema, garantat.
            Si daca e sa ma intrebi pe mine, rezistenta aia nu costa mai mult de 100 lei, la dealer.
            Cel mai nou proiect auto din România!
            Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

            Comment


            • #7
              Incearca cum a zis Andrei . De fiecare data are dreptate
              Probabil rezistenta pe care o ai tu e dintr-o serie de fabricatie mai veche. Legaturile electrice sa fie bine facute si no problem`.

              Comment


              • #8
                Multumesc de sfat Andrei!!!!
                Eu sunt din Iasi si cam toate magazinele auto unde am intrebat de rezistenta era peste 150 ron. La reprezentanta (Caremil ) nu am avut curaj sa intreb deoarece am mai avut probleme cu masina si am iesit scump tare (mai am un post pe Loganclub legat de pompa de banzina care la reprezentata era mai scumpa cu 200 RON ca in alte parti, am fost nevoit sa cumpar o portiera fata si la fel in magazin 850RON-Caremil 1200RON).
                Apropo de service si service-ul din reprezentanta, am fost cu problema legata de pompa cum am scris mai sus (nu-mi indica corect nivelul de combustibil, adik statea la 5 liniute indiferent ca faceam plinul sau mergeam ca tampitul fara sa mai alimentez) si cei de acolo mi-au spus ca totul e ok, ca am prea multa benzina in rezervor si ca sa merg pe mana lor vreo 200 Km si o sa-si revina indicatorul. Zis si facut:am dus ceea ce mi-au spus ei pana la extrem si am ramas fara benzina in rezervor (asta e greseala mea).Mentionez ca am lasat masina la service cam 4 ore, am platit manopera....ca cica oamenii aia au desfacut rezervorul, au verificat pompa, etc.
                Dupa ce am luat teapa cu indicatorul am spus ca o sa merg numai la plin ca sa nu mai raman fara benzina pana ce o sa am bani de pompa noua.Intamplator am dat peste un baiat de la un service "fantoma" caruia ii explic despre ce e vorba, dupa care imi scoate pompa de sub bancheta din spate si-mi spune ca nu am plutitorul (si din cauza asta ramasese blocat indicatorul).
                Concluzia: cei de la sevice nici macar nu au desfacut pompa!!!!!!!!
                Cred ca v-am plictisit cu problemele mele dar m-am cam lamurit cu reprezentanta Logan din Iasi...asta e motivul pentru care v-am cerut sfatul......si va multumesc
                O sa mai vin cu un post cand o sa rezolv problema......

                Apropo, plutitorul era in rezervor........logic nu !?!?!?
                Last edited by yonutz; 16 June 2009, 02:34. Reason: Automerged Doublepost

                Comment


                • #9
                  @yonutz: Si de ce nu te duci peste ei? Parerea mea este ca ai gresit ca nu ti-ai facut timp sa stai langa ei cand au mesterit masina. Atunci mesterii sunt si mai atenti si nu te mai tzepuie chiar asa...
                  The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson

                  Comment


                  • #10
                    Mufa nu face bine contact si supraincalzeste contactele sau...e marfa proasta.

                    Comment


                    • #11
                      ai grija la siguranta sa nu iti fi pus una marita sa mai dai si de alte belele,punei sa iti verifice instalatia electrica sa nu ai vreo masa aiurea,ciudat ca iti arde electrotermostatul pt declansarea electroventilatoruli,ori ai scurt ori siguranta prea mare ori curentul bagat de de baterie sau alternator e prea mare fa-ti o verificare pe partea electrica si daca tot iti verifici astea iati si un termostat de origine sa al schimbi si pe el daca vrei pt mai multa siguranta
                      sigpic
                      Poate pentru lume ești o singură personă,dar
                      pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

                      Comment


                      • #12
                        Astazi dimineata in drum spre serviciu mi s-a ridicat temeperatura la apa, chiar a inceput sa fiarba, a aruncat lichidul afara. Am sesizat totusi ca nu porneste electroventilatorul in mers, insa cu AC pornit acesta se invarte. Chiar daca am mers cu ac-ul pornit (implicit electroventilatorul pornit) tot a fiert apa. Sa fie de la termostat? sau altceva?

                        Comment


                        • #13
                          Salut ! Si eu am avut aceeasi problema ca si tine. Am mai prezentat problema intr-un alt topic. Am fost cu masina de 6 (sase ) ori in service (IPSO) si nimic, pana m-am saturat si i-am amenintat ca o sa merg cu masina asa bana se duce motoru , iar dacia va fi obligataa sa imi schimbe motorul fiind in garantie. Aproape instant, cei de la IPSO au trimis mail la DACIA in care au prezentat problema. Explicatia celor de la DACIA a fost ca un cablu de masa era subdimensionat ( nu stiu ce inseamna asta). Au inlocuit acel cablu si de atunci nu am mai avut probleme si au trecut 2 ani jumate. Du-te la un service autorizat si fa putina galagie.
                          Numai bine !
                          Mai bine sa pui raul înainte, si sa lasi ce e mai bun ca o surpriza.sigpic

                          Comment


                          • #14
                            adica prea mic prea subtire prea scurt acolo trebuie cablu gros calumea ca ala mic si subtirel de respira greu se inegreste in timp si isi pierde calitatile de a mai fi un bun conductor de electricitate,oare am zis bine
                            sigpic
                            Poate pentru lume ești o singură personă,dar
                            pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

                            Comment


                            • #15
                              Si eu am avut aceeasi problema si am tras inca un cablu de la minusul bateriei pe motor. Am pus un cablu in acela pentru statia de amplificare. De atunci nu am mai avut probleme. Cand o sa cobor la masina o sa fac si 2-3 poze sa vedeti ce si cum.
                              sigpic

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google