Temperatura Mare La Apa, Chiar Fierbe.....

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Ieri am scos calculatorul motor si verificat circuitul (era OK) am desfacut calculatorul motor si am schimbat poarta logica ce comanda releul (dupa ce in prealabil lipisem un fir direct pe pinul integratului si dus in releu) dar tot nu porneste nici la testul de pe diagnoza nici cu motorul dus la 105 grade.
    Mama ei de imitatie de masina moderna

    Cristi_Xp Pe logan nu exista termocupla (o sa-i pun eu dect sa cumpar calculator :P ) Electrovent e comandat de ECU prinr-un releu de 20A atunci cand sonda de temperatura raporteaza 99 grade

    Comment


    • #32
      creste temperatura

      salutare salutare...sunt cam nou pe aci si nu stiu cum sta traba...am si eu un logan laureat 1.6 + gpl.am schimbat de curand pompa de apa+distributia si observ k imi creste temperatura cand merg prrin trafic aglomerat....a mai patit cineva asa cv? ce a fc?sau tr sa merg iar la service?

      Comment


      • #33
        nu mai scrie sh, tz, k, ca nu e voie.
        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

        Comment


        • #34
          scuze...sunt nou nu stiu cum sta treaba

          salutare salutare...sunt cam nou pe aci si nu stiu cum sta traba...am si eu un logan laureat 1.6 + gpl.am schimbat de curand pompa de apa+distributia si observ ca imi creste temperatura cand merg prrin trafic aglomerat....a mai patit cineva asa ceva? ce a facut?sau trebui sa merg iar la service?
          Last edited by marryan20; 20 May 2010, 19:37. Reason: Automerged Doublepost

          Comment


          • #35
            marryan20 cate linii ai in trafic si cate in afara? Eu am 2 in afara localitatii si 4 in oras.

            Comment


            • #36
              Pretorian tie-ti trebuie schimbat termostatul (90 la suta sanse) sau sonda de apa ca nu mai citeste bine , de regula e de vina termostatul , deschide mult prea repede si astfel motorul ramane rece , nu mai ajunge la regimul termic normal. Nu are voie sa stea in 2 linii , iti consuma multa benzina din cauza faptului ca motorul tau in afara localitatii e mereu rece. (ai benzinar, nu?)
              marryan20 , verifica nivelul antigel in vasul de expansiune, poate nu au aerisit bine la service , s-a aerisit intre timp si e nevoie de completat. Daca e de completat nu desfa busonul cu motorul pornit sau imediat dupa ce l-ai oprit ca refuleaza puternic. Ventilatorul de racire porneste? ca poate de aici e problema.
              Pain brings out the truth in us all...
              ...how much truth can you stand?

              Comment


              • #37
                in localitate aveam de regula 4 si in acara localitatii depindea de cat de mult mergeam...de regula tot 4

                eugen2008 am verificat lichidul de racire, era ok un deget peste nivelul de minim...
                ventilatorul sincer nu am bagat de seama insa cert e ca atunci cand pornesc AC dupa aproximativ 10 min revine la normal.....posibil sa nu porneasca insa cu AC pornit sigur porneste, am verificat...
                Last edited by marryan20; 20 May 2010, 21:16. Reason: Automerged Doublepost

                Comment


                • #38
                  pai cred ca ai rezistenta de GMV arsa , e o piesa prinsa pe cadrul ventilatorului cu o spirala metalica si o rezistenta. Rezistenta asta are rolul de a da viteza 1 a ventilatorului , adica invarte ventilatorul la vreo 10 volti doar , cand rezistenta se arde ramane doar treapta a 2-a de viteza dar asta intr-adevar porneste doar daca pornesti AC-ul . Daca mergi fara AC cuplat si motorul se incalzeste ventilatorul nu porneste de nici o culoare din cauza acestei rezistente. Cel mai frecvent se arde daca se pune gresit mufa de alimentare ventiloator in mufa asta a rezistentei, or fii umbalt pe acolo la service sau e doar o coincidenta ca s-a ars. Daca nu te-ai prins despre ce e vorba ma anunti si revin cu o poza a inculpatei rezistente
                  Pain brings out the truth in us all...
                  ...how much truth can you stand?

                  Comment


                  • #39
                    sincer nu am reusit nici acum sa imi dau seama desper ce este vorba...nici problema nu sa rezolvat,norocul meu k e caldut afara si dau drumu la AC....poate ma ajuta cineva sa rezilv problema asta...

                    totusi dak stie cineva ce temperatura are lichidu de racire la 6 liniute sa imi zica si mie va rog
                    Last edited by marryan20; 30 May 2010, 16:13. Reason: Automerged Doublepost

                    Comment


                    • #40
                      pana la urma ai verificat ventilatorul? porneste cand ai 6 linii si AC e oprit?
                      Pain brings out the truth in us all...
                      ...how much truth can you stand?

                      Comment


                      • #41
                        ventilatorul nu porneste...sa fie singura probleme?

                        am verificat ventilatorul...se pare ca nu porneste...sa fie singura cauza???
                        Last edited by marryan20; 31 May 2010, 12:15. Reason: Automerged Doublepost

                        Comment


                        • #42
                          fara indoiala este o cauza,vezi in cutia cu relee siguranta electroventilatorului

                          Comment


                          • #43
                            rezistenta gmv

                            si eu am probleme cu rezistenta gmv,sa ars cea de pe masina am cumparat alta(200ron)si sa ars si asta si mergind din nou la electrician mia spus ca e posibil ca mecanicul care mia facut ambreiajul a incurcat mufele de la electroventilator cu cea de la rezistenta(probabil lea scos cind a dat jos cutia nu stiu).pt toti posesorii de logan care pot si au chef de a discuta probleme la logan va astept pe id cristikrp.la service e greu sa obtii o informatie fara sa dai bani la greu .cel putin in Iasi

                            Comment


                            • #44
                              Am si eu o mare nelamurire si v- as ruga sa ma ajutati si pe mine. Despre ce e este vorba? Mergand cu masina am observat ca aveam 2liniute temperatura la apa. Pana aici totul normal, a crescut la 4liniute cum trebuie dar l-a un moment dat a revenit la 2 si asa a ramas. Nu mai vroia sa urce deloc. Vazand ca nu urca la 4liniute am calcat-o tare peste 4000 de rotatii si intr-un final a ajuns la 4liniute si acolo a ramas. pana acum totul a fost in regula nemaiobsevand acest fenomen. Imi ajungea temperatura la 4 liniute intr-un timp normal si asa ramanea. Astept sa-mi spuneti si mie daca e vreo problema ca sa pot sta si eu linistit. Multumesc celor care vor avea amabilitatea sa-mi raspunda.

                              Comment


                              • #45
                                cine stie ? probabil s-a blocat termostatul pe deschis... la iarna iti dai seama sau la drum intins noaptea acum ...

                                stai linistit nu-i grav
                                o/____\o
                                (i)
                                .........

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google